Κυριακή 16 Μαΐου 2021

Εγώ, ΔΕΝ _ ΕΚΑΝΑ εμβόλιο. Μ@λ@κ@ς είμαι; Όχι βέβαια! Κτηνίατρος είμαι ρε... ζώα - γκόϊμ. Εσείς όμως, θα κάνετε ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΔΟΣΗ ΦΕΤΟΣ !!! Αν δεν ψοφήσετε και με την τρίτη δόση, τότε, θα κάνετε εμβόλιο ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, μέχρι να ψοφήσετε [Δεν λέω «μέχρι να πεθάνετε», διότι απλά, δεν είστε άνθρωποι. Ζ ώ α είστε είπαμε. Εγώ δε, κτηνίατρος είμαι. Όχι ιατρός. Ακόμη να το καταλάβετε; Λ ο β ο τ ο μ η μ έ ν ο ι ...]

 

ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ;
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ;
ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ.....


Περισσότερα, [εδώ Κ Α Ι εδώ] Κ Α Ι εδώ.


http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/05/blog-post_87.html

1 σχόλιο:



  1. CHARLIE WARD – Ηχογράφηση στελέχους CDC ότι κανένα εμβόλιο δε λειτουργεί

    .
    https://www.youtube.com/watch?v=0Rh2yUJd-9E

    TOYΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ…ΑΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ….ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ

    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!