Τρίτη, 29 Ιουνίου 2021

Βρετανός 'ρ ό κ' μουσικός Π Ε Θ Α Ν Ε από ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ Α Ι Μ Ο Ρ Ρ Α Γ Ι Α, μετά τον εμβολιασμό του με 'AstraZeneca' !....


Ένας 48χρονος ροκ μουσικός πέθανε από εγκεφαλική αιμορραγία δύο εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό του με 'AstraZeneca', λόγω σπάνιων επιπλοκών που προκλήθηκαν από το εμβόλιο, μεταδίδει η Daily Mail.

Ο τραγουδιστής, γνωστός ως 'Ζάϊον',


 αρρώστησε με έναν


 ενοχλητικό πονοκέφαλο στις 13 Μαΐου –


 οκτώ ημέρες


 μετά την πρώτη δόση του εμβολίου. 


Πέθανε στις 19 Μαΐου...



Θα διεξαχθεί έρευνα για το θάνατο του Ζάιον, αλλά ένα προκαταρκτικό πιστοποιητικό θανάτου αναφέρει μία μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη που προκλήθηκε από αιμορραγία, που προκλήθηκε από «επιπλοκές ενός εμβολίου Covid-19».

Η αρραβωνιαστικιά του, Βίκυ Σπιτ, 38 ετών, η οποία ήταν αχώριστη στο πλευρό του επί 21 χρόνια, είπε ότι η ζωή της «έγινε συντρίμμια»....

Οι βρετανικές Αρχές Υγείας τον περασμένο μήνα συνέστησαν όλοι οι κάτω των 40 ετών να μην κάνουν το εμβόλιο της 'AstraZeneca' εξ αιτίας των θρομβώσεων και να επιλέγουν άλλο εμβόλιο.

Πάνω από 330 περιστατικά θρομβώσεων εντοπίστηκαν μεταξύ 24,2 εκατομμυρίων εμβολιασμένων με AstraZeneca – ή περίπου ένας στους 75.000 ανθρώπους και 58 άνθρωποι πέθαναν.


https://www.tribune.gr/world/news/article/756029/vretanos-rok-moysikos-pethane-apo-egkefaliki-aimorragia-meta-ton-emvoliasmo-toy-me-astrazeneca.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!