Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Καί αυτομάτως κ α τ ε β α ί ν ε ι ο Άγιος Παντελεήμων καί στέκεται δίπλα μου! Π ρ α κ τ ι κ ά, όχι φ α ν τ α σ ί α ! Ζ ω ν τ α ν ό ς !


«Εγώ μια φορά αρρώστησα. 

Πονούσε το στομάχι μου πολύ και δεν ήξερα τι να κάνω. 

Μου είπαν να πάω σε γιατρούς, γιατί αλλιώς δε θα γλυτώσω.


Αλλά εγώ τους γιατρούς δεν τους εμπιστεύομαι. 

Τότε γύρισα και είδα την εικόνα των Αγίων Αναργύρων. 

Και λέω: "Σας παρακαλώ, εσείς δεν ήσασταν οι Ανάργυροι; 

Εσείς εις τη γη δεν ήσασταν γιατροί; 

Και δεν καταδεχτήκατε αμοιβή και ονομάζεστε Ανάργυροι; 

Τώρα δεν θα με βοηθήσετε;" 

Και αυτομάτως κατεβαίνει ο Άγιος Παντελεήμων και στέκεται δίπλα μου! 

Πρακτικά, όχι φαντασία! 

Ζωντανός! 

Και χαμογελώντας μου λέει: 

"Μην τους ακούσεις τι σου λένε αυτοί και πας στους γιατρούς. 

Τώρα θα γίνεις καλά." 

Και αυτομάτως έγινα καλά!»

Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/07/blog-post_74.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!