Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

9/11 και "The Unspeakable": Βραβευμένος ηθοποιός William Hurt: "Μου πήρε πολύ χρόνο να αντιμετωπίσω αυτό που ήξερα ότι ήταν αλήθεια για την 11η Σεπτεμβρίου"

"Η ανθρώπινη καρδιά υπήρξε το επίκεντρο της μελέτης στην ζωή μου" (William Hurt)




Από τον William Hurt και την AE911Truth
Global Research, 7 Σεπτεμβρίου 2023
ae911truth.org, 10 Νοεμβρίου 2021


Για τον εορτασμό της 22ης επετείου της επίθεσης της 11ης Σεπτεμβρίου, φέρνουμε στην προσοχή των αναγνωστών μας αυτό το σημαντικό άρθρο του αείμνηστου βραβευμένου ηθοποιού William C. Hurt, ο οποίος πέθανε στο Πόρτλαντ του Όρεγκον τον Μάρτιο του 2023.

Ο William Hurt είναι μια ισχυρή φωνή, αφοσιωμένη στην αλήθεια και την κοινωνική δικαιοσύνη.

Η κληρονομιά του θα ζήσει.

«Σκάβοντας για την αλήθεια στα ερείπια του επίσημου ψεύδους, στη συνέχεια σε ένα άλλο βαρύτερο στρώμα ερειπίων που βρισκόταν στο μυαλό μου, εγκατεστημένο εκεί από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μας». (William C. Hurt)

M. Ch., GR, 7 Σεπτεμβρίου 2023

***

Γεννήθηκα το 1950. Η μητέρα μου μετακόμισε πίσω στη Νέα Υόρκη με τα δύο αδέρφια μου και εμένα το 1955 και γίναμε Νεοϋορκέζοι.

Είδα τον Νότιο Πύργο να «κορυφώνεται» το '71. Η μαμά είχε εργαστεί κοντά στο Empire State Building κατά τη διάρκεια του πολέμου και έλεγε όταν μεγαλώναμε πώς, μια ομιχλώδη μέρα του Ιουλίου του 1945, ένα B-25 είχε πετάξει κατευθείαν σε αυτό. Το '78, παρακολουθούσα την κεραία να συνδέεται με τον Βόρειο Πύργο και παρατήρησα στον φίλο μου της πρώτης τάξης ότι κάποιος «σίγουρα θα μπορούσε να πέσει επάνω σε αυτά τα μεγάλα πράγματα».

Πολλοί βετεράνοι Νεοϋορκέζοι είχαν εξοργιστεί με λάθος τρόπο από το σχέδιο των πύργων. Το Μανχάταν είναι στην πραγματικότητα ένα μικρό κομμάτι ακίνητης περιουσίας. Γειτονιές που ενώνονται η μία με την άλλη. Οι άνθρωποι περπατούν εκεί. Δίπλα-δίπλα. Είχα την τάση να μένω μακριά τους, παρ' όλο που δούλευα σε ένα μικρό θέατρο μόλις 15 τετράγωνα μακριά για 12 χρόνια.

Σε ηλικία 51 ετών, μετακόμισα μόνιμα με τους μικρότερους γιους μου δύο εβδομάδες πριν από την 11η Σεπτεμβρίου 2001. Οι πύργοι ήταν ανεξίτηλα σημεία αναφοράς για μένα μέχρι τότε. Σε όλους μας.

Ο William C. Hurt στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο το 2005


Την ημέρα της επίθεσης, ήμουν στη Βοστώνη με τον μεγαλύτερο μου γιο σε ένα καφέ και έτρωγα πρωινό, με το ημιφορτηγό μου παρκαρισμένο και γεμάτο, έτοιμο να πάω στο Μόντρεαλ για μια συναυλία. Υπήρχε μια μικρή τηλεόραση κρεμασμένη στο καλούπι ενός τοίχου. Κάποιος είπε, "Κοίτα."

Όντας πιλότος γενικής αεροπορίας, η πρώτη μου σκέψη ήταν: «Αυτό δεν είναι μικρό αεροπλάνο. Και δεν είναι τυχαίο». Η επόμενη σκέψη μου ήταν η οικογένεια και οι στενοί φίλοι. Τηλεφωνήσαμε και, δόξα τω Θεώ, ήταν όλοι εντάξει.

Η τρίτη μου σκέψη αφορούσε τα σύνορα. Υπέθεσα ότι τα σύνορα θα έκλειναν αμέσως. Είχα συμβόλαιο στο Μόντρεαλ που έγραφε ότι έπρεπε να φτάσω εκείνη την ημέρα. Προσευχήθηκα να μείνουν κλειστά τα σύνορα, έτσι ώστε το συμβόλαιό μου να μην με αναγκάσει να πάω στον Καναδά μόνο και μόνο για να κλείσουν ξανά τα σύνορα, αφήνοντάς με αποκλεισμένο από τα παιδιά μου.

Στη συνέχεια χτύπησε το δεύτερο αεροπλάνο. Άρχισα να σκέφτομαι αυτούς που χάθηκαν. Τόσες μάζες ανθρώπων. Ένα εντελώς νέο είδος σοκ μπήκε στη ζωή μου. Ήλπιζα με όλη μου την καρδιά ότι οι πρώτοι ανταποκριτές θα ήταν εντάξει. Τότε οι πύργοι έπεσαν. Και ο κόσμος άλλαξε.

Απίστευτα, τα σύνορα άνοιξαν ξανά την επόμενη μέρα. Ήμουν κομμάτια. Το συμβόλαιο έλεγε ότι έπρεπε να φύγω. Αγκάλιασα το παιδί μου και έφυγα, ήμουν συντετριμμένος.

Στην περίπτωσή μου, το ταξείδι προς την συνειδητοποίηση ξεκίνησε με μια ασυνήθιστη συναισθηματική εμπειρία. Δέκα ημέρες αργότερα, στα γυρίσματα της ταινίας στο Μόντρεαλ, φαινόταν εφιάλτης ότι κανείς δεν σταματούσε, ακόμη και μόνος του, πόσο μάλλον ως ομάδα, να απορροφήσει αυτή την αλλαγή παραδείγματος. Πού πήγε το συνηθισμένο ανθρώπινο τελετουργικό αμοιβαίας φροντίδας όταν συμβαίνει κάτι μαζικά τρομερό;

Ένοιωσα μόνος. Μια ασύλληπτη καταστροφή απερίγραπτης βαρύτητας είχε λάβει χώρα, και εμείς εκτελούσαμε ως συνήθως τα επαγγελματικά μας καθήκοντα, χωρίς να λέμε τίποτα γι' αυτό. Ίσως ήταν απλά πολύ μεγάλο. Η δημιουργία ταινιών είναι μυωπική έτσι. Αλλά φαινόταν λάθος. Βαθιά συναισθηματική αναταραχή με γέμισε. Ανησυχία για τα παιδιά μου.

Ήταν μια πολυσύχναστη σκηνή που περιελάμβανε πάνω από εκατό άτομα. Καθώς επέστρεψα σε αυτό που αποκαλούν "σημάδια εκκίνησης" για ένα άλλο "master shot" (ολόκληρης της σκηνής πριν ξεκινήσουν αυστηρότερες ρυθμίσεις "κάλυψης"), σταμάτησα. Και ξαφνικά δεν μπορούσα να θυμηθώ πού ήμουν. Σε ποια πόλη βρισκόμουν;

Τότε το σώμα μου απλά "πήγε" στη Νέα Υόρκη. Ήταν «εκεί», αιωρούνταν ψηλά μέσα σε έναν από τους πύργους που κατέρρεαν.

Προσπαθούσα να πιάσω τα πτώματα που έπεφταν στην αγκαλιά μου. Προσπαθούσα να τα μαζέψω από τα πάντα και να τα αρπάξω στο στήθος μου για να τα σώσω, αλλά όλα περνούσαν από μέσα μου – τα τεράστια κομμάτια σκυροδέματος και υπερκατασκευής αναμειγνύονταν με τα σώματα των συνανθρώπων μου. Δεν μπορούσα να τους πιάσω. Κυλούσαν σαν νερό από τα χέρια μου. Τα πάντα κυλλούσαν. Τα «είχα παίξει» όπως το αποκαλούν.

Ένα μέλος του πληρώματος ήρθε και είπε: «Κύριε Hurt, είμαστε έτοιμοι». Δεν είχα ιδέα τι εννοούσε. Ο άντρας ρώτησε, ́ ́Είστε καλά; ́ ́ Άκουσα τη φωνή του και είπα: «Δεν νομίζω».

Με οδήγησαν σε ένα τρέηλερ έξω. Μερικοί στοργικοί άνθρωποι ήρθαν να μου μιλήσουν για λίγο. Η διοίκηση ήθελε να επαναφέρει την οπισθοδρόμηση στη δουλειά. Ένα άτομο, ένας συνάδελφος ηθοποιός, φάνηκε να καταλαβαίνει. Αναγνώρισε ότι βρισκόμουν σε βαθύ σοκ.

Έφυγα από το σετ και έστειλαν γιατρό. Κάποιος έγραψε "πιθανό TIA" (παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο) σε ένα κομμάτι χαρτί. Αλλά μήνες αργότερα, μετά από σαρώσεις, αυτό αποκλείστηκε εντελώς. Αυτό που συνέβη δεν ήταν ένα σωματικό πρόβλημα.

Για μένα, το κυρίαρχο γεγονός ήταν εξαιρετικά απλό.

Ήταν ότι, εξ όσων γνωρίζω, τα μεγάλα κτίρια απλά δεν μπορούσαν να πέσουν με αυτόν τον τρόπο, σε καμμία περίπτωση. Δεν είχε συμβεί ποτέ γιατί απλά δεν θα μπορούσε να συμβεί.

Έπιασα τον εαυτό μου να λέει στους άλλους: «Αλλά, κοιτάξτε, κτίρια όπως αυτό δεν μπορούν να κονιορτοποιηθούν σε σκόνη στον αέρα και απλά να πέσουν κάτω σαν σπίρτα».

Κανένα κτίριο που κατασκευάστηκε σαν αυτά στην ιστορία ολόκληρου του κόσμου δεν είχε πέσει ποτέ όπως έπεσαν αυτά τα κτίρια, εκτός από μία αιτία. Τις προηγούμενες ημέρες, είχα κάνει κάποιες ελαφριές κατασκευαστικές εργασίες. Είχα δει μερικά μικρότερα πράγματα (όπως μεγάλα σιλό) να κατεβαίνουν. Ρώτησα πώς έγινε. Η απάντηση; «Πολύ, πολύ προσεκτικά».

Μια μέρα αργότερα επέστρεψα στη δουλειά. Μια άλλη εβδομάδα αργότερα, και από καθαρή σύμπτωση, ήμασταν εκεί, γυρίζοντας σε τοποθεσία στη Νέα Υόρκη.

Πριν από την 9/11, είχε γίνει κράτηση για να μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο 12 τετράγωνα βόρεια του Ground Zero.

Ρώτησα τον νεαρό ασανσέρ καθώς ανεβαίναμε για πρώτη φορά στο δωμάτιο αν είχε χάσει κάποιο κοντινό του πρόσωπο. Έκπληκτος και αμέσως κλαίγοντας, είπε: «Ο θείος μου. Ήταν ο υπεύθυνος μηχανημάτων για τον καθαρισμό των παραθύρων. Δεν είχε λείψει ούτε μια μέρα."

Έξω από το δωμάτιό μου, υπήρχε ένα αίθριο. Μπορούσα να κοιτάξω κάτω από τη λεωφόρο και να δω την τοποθεσία, να σιγοκαίει στα νυχτερινά φώτα.

Με τρόμο, ήξερα από τι ήταν εν μέρει φτιαγμένο. Όλοι το ξέραμε. Αυτό που δεν ήξερα εκείνη την εποχή: Ο θερμίτης συνεχίζει να καίει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τις νύχτες συνήθιζα να κατεβαίνω. Με άφηναν να περάσω τα εμπόδια επειδή ήμουν γνωστός. Μιλούσα και αγκάλιαζα τους πρώτους ανταποκριτές.

Δεν έφυγε ποτέ από μέσα μου.

Αυτή η ασυμφωνία.

Η διαφορά μεταξύ της ιστορίας που μας είπαν να πιστέψουμε και του πόσο σαθρή ήταν.

Ένιωθα μόνος μέχρι το 2013.

Τότε δεν άντεξα άλλο και άρχισα να ερευνώ. Σκάβοντας για την αλήθεια στα ερείπια του επίσημου ψέμματος, στη συνέχεια σε ένα άλλο βαρύτερο στρώμα ερειπίων που βρισκόταν στο μυαλό μου, εγκατεστημένο εκεί από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μας.

Χρειάστηκε λίγος χρόνος, αλλά, τελικά, βρήκα κομμάτια αποδεικτικών στοιχείων στο διαδίκτυο. Αναμεμειγμένα ανάμεσα σε όλες τις ανοησίες, υπήρχαν λογικές και αιτιολογημένες αποδείξεις.

Μία από τις πηγές, η ισχυρότερη μακράν, μια πηγή που υποστηρίζεται από χιλιάδες υπεύθυνους, ειλικρινείς, έντιμους, γειωμένους, φυσιολογικούς, σεβαστούς ανθρώπους - επαγγελματίες αρχιτέκτονες και μηχανικούς σε όλο τον κόσμο - ήταν οι Αρχιτέκτονες και Μηχανικοί για την 9/11 Truth. Μια καταπληκτική πράξη θάρρους και συμπόνιας μας συναντά εκεί όταν μπορέσουμε να φέρουμε τον εαυτό μας στο σημείο να αναζητήσει τις απαντήσεις.

Γιατί περίμενα τόσο πολύ, όπως τόσοι άλλοι, για να αρχίσω να σκάβω;

Με εκπλήσσει, μέχρι να κοιτάξω το μέγεθος αυτού που συνέβη και επίσης την ανικανότητά μου να πιστέψω ότι η κυβέρνησή μου θα μπορούσε να προδώσει τις οικογένειες εκείνων που σκοτώθηκαν εκείνη την ημέρα, μη δίνοντάς τους το πρώτο πράγμα που τους όφειλαν: την αλήθεια.

Με ανακουφίζει πάρα πολύ το γεγονός ότι έδωσα το όνομά μου και τις καλλιτεχνικές μου συμβουλές ως εκτελεστικός παραγωγός της νέας ταινίας The Unspeakable. (βλ. παρακάτω)

Επίσης, σέβομαι βαθύτατα την οριστική ταινία SEVEN για το «άλλο» κτίριο που τόσο λίγοι γνωρίζουν ότι επίσης, κατά κάποιο τρόπο, έπεσε τόσο έυκολα, «σαν τραπουλόχαρτο» εκείνη την ημέρα. Κάτι το αδύνατο με οποιονδήποτε τρόπο εκτός από έναν.

Video Seven: Ντοκυμαντέρ για το Κτίριο 7


Βίντεο: "The Unspeakable" από αρχιτέκτονες και μηχανικούς για την αλήθεια της 9/11

William C. Hurt, εκτελεστικός παραγωγός του "The Unspeakable"



Το ντοκυμαντέρ "The Unspeakable" μιλάει για την φρίκη που διαπράχθηκε σε αθώους ανθρώπους και για τους φίλους και τους αγαπημένους τους που αγωνίζονται να θεραπευτούν, ενώ η αλήθεια καταστέλλεται από εκείνους που υποτίθεται ότι μπορούμε να εμπιστευτούμε. Πρόκειται επίσης για την προσπάθεια να σπάσει η ατομική ανθρώπινη καρδιά και το πνεύμα - αλλά πώς δεν μπορεί να σπάσει σε μερικούς.

Το νόημα τέτοιων δόλιων πράξεων δεν μπορεί πραγματικά να μετρηθεί με αριθμούς.

Το μέτρο είναι μία μητέρα ή ένας πατέρας ή μία αδελφή ή ένας φίλος κάθε φορά. Το ερώτημα δεν είναι πώς θα μπορούσε κάποιος να το κάνει αυτό σε τόσους πολλούς ανθρώπους, αλλά πώς θα μπορούσε κάποιος να το κάνει αυτό σε οποιονδήποτε.

Η ανθρώπινη καρδιά υπήρξε το επίκεντρο της μελέτης της ζωής μου, έτσι είναι για τον σκοπό αυτών των οικογενειών και φίλων και αυτής της ταπεινά εγκάρδιας ταινίας που προσθέτω το όνομά μου.

Είμαι ευγνώμων και, πάλι, και πολύ ανακουφισμένος που συμμετέχω μαζί τους σε βαθιά θλίψη για την απώλειά τους και που είμαι μέρος του να πω την ανείπωτη αλήθεια τους.

Δεν υποθέτω ούτε προσποιούμαι ότι ξέρω ποιος το έκανε ή πώς ή γιατί έγινε αυτό το πράγμα. Πιστεύω όμως ότι πρέπει να ξεκινήσει βήμα-βήμα η έρευνα. Το NIST, το Εθνικό μας Ινστιτούτο Προτύπων και Τεχνολογίας, πρέπει να λογοδοτήσει για ψέμματά του σε όλους μας.

*

Σημείωση για τους αναγνώστες: Κάντε κλικ στα κουμπιά κοινής χρήσης πάνω ή κάτω. Ακολουθήστε μας στο Instagram @crg_globalresearch. Προωθήστε αυτό το άρθρο στις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πολλαπλή δημοσίευση στον ιστότοπο ιστολογίου σας, φόρουμ στο διαδίκτυο. κλπ.

Προτεινόμενη εικόνα: Rick McGinnis, τραβηγμένη στις 11 Σεπτεμβρίου 2005.

Η αρχική πηγή αυτού του άρθρου είναι ae911truth.org
Πνευματικά δικαιώματα © William Hurt και AE911Truthae911truth.org, 2023


ΠΗΓΗ: https://www.globalresearch.ca/it-took-long-time-face-what-knew-true-about-911/5761325


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!