Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Προσευχή πρός την ΠΑΝΑΓΙΑ μας!

Αποτέλεσμα εικόνας για Παναγία


Παρθένα, ω Βασίλισσα, μητέρα λατρευτή μας

Εσύ που έδωσες το φώς, φώτισε την ψυχή μας,

Τήν άγια σου μορφή, όταν την ατενίζω

στα λόγια κάθε προσευχής, από χαρά δακρύζω.
Αποτέλεσμα εικόνας για Παναγία

Στήν άγια σου εικόνα, τα μάτια προσηλώνω

γιά να σου πώ την θλίψη μου, κάθε χαρά και πόνο/

Βοήθησέ με Παναγιά, γλυκιά μου Παναγία

γιατί η ζωή είναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία.



Και ναυαγός ευρίσκομαι, μέσα στην βιοπάλη

στήν χάρη σου στηρίζομαι, παρθένα μου μεγάλη

Και σάν μητέρα ευσπλαχνική, ελπίζω να με σώσεις

και από ορατούς και αοράτους εχθρούς να με γλυτώσεις.



Στήν σκέπη των πτερύγων σου, σκέπασε Παναγιά μου

πρώτα του κόσμου τα παιδιά κι ύστερα τα δικά μου.

Μεσίτεψε ω Παντάνασσα, εις τον μονογενή σου

που είσαι η μανούλα του και ακούει την φωνή σου.


Τέλος με αυτή την προσευχή, συνομιλώ με σένα

γιατί είσαι η μεσίτρια, αμαρτωλού Παρθένα.-

[Εις μνήμην Γιαγιάς Μαριάνθης]

"Π α π α φ λ έ σ σ α ς"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!