Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

Εκείνοι που πάσχουν για την εντολή Μου, στήν Βασιλεία των Ουρανών θα είναι φίλοι Μου...



- Ο Κύριος μου λέει: «Θα ελεήσω κάθε άνθρωπο πού επικαλέσθηκε τον Θεό, έστω καί μία φορά στήν ζωή του…».

Μου ήρθε τότε η σκέψη:
«Τότε, γιατί εμείς πάσχουμε έτσι καθημερινά»;Ο Κύριος στην κίνηση αυτή της σκέψεώς μου απήντησε:
«Εκείνοι που πάσχουν για την εντολή Μου, στη Βασιλεία των Ουρανών θα είναι φίλοι Μου, ενώ τους άλλους μόνο θα τους ελεήσω».Και ο Κύριος έφυγε».

Από το βιβλίο: “Ο Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης”, Αρχιμ.Σωφρόνιου (Σαχάρωφ)

https://proskynitis.blogspot.com/2020/09/blog-post_566.html

"Π α π α φ λ έ σ σ α ς"

3 σχόλια:

  1. "...ενώ τους άλλους μόνο θα τους ελεήσω".

    Για να μην μας παρεξηγήσουν οι πλανεμένοι ψευτο-αγαπούληδες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, πρέπει να ΤΟΝΙΣΘΕΙ ότι η λέξη "έλεος" του Θεού, έχει πάρα πολλές διαφορετικές σημασίες.
    Για παράδειγμα: μπορεί κάποιος να πάει μέσα στην κόλαση, και εκεί μέσα να δέχεται κάποια (μικρότερη ή μεγαλύτερη) παρηγοριά (έλεος) του Θεού. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και σε ένα κολασμένο συγγενή μου, ο οποίος παρουσιάστηκε (στην κόλαση, με κάποια μικρή παρηγοριά από τον Θεό) σε όνειρο σε μια αδελφή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.youtube.com/watch?v=yE982LGYOkA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μητροπολίτης Λεμεσού, Αθανάσιος: Η ΖΗΛΙΑ.

    https://www.youtube.com/watch?v=XAeNlwubZqs

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!