Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

ΑΚΡΩΣ Α Ν Η Σ Υ Χ Η Τ Ι Κ Ο....Πως περιγράφει ο κ.Κυριάκος Μιχαηλίδης την περιπέτειά του με το 'rapid test' της Κοζάνης που τον έβγαλε θετικό, ενώ ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ σύμφωνα με τα 'τεστ' που έκανε στήν συνέχεια σε ιδιωτικό κέντρο!



Από το προφίλ του κ.Κυριάκου Μιχαηλίδη στο 'fb':

«Σήμερα το πρωΐ, όπως πολλοί συμπολίτες μας, πήγα και γω σε ένα από τα σημεία στην Κοζάνη όπου διεξήχθησαν τα τεστ ταχείας ανίχνευσης του κορονοϊού SARS–COV2 (Rapid test) .

Δεν ένιωθα τίποτα, ούτε είχα κάποια υποψία ότι μπορώ να έχω κορωνοϊό, απλά όπως και πολλοί άλλοι ετσι και γω πήγα αποκλειστικά και μόνο να κάνω το τεστ απο περιέργεια. 

Δε σας κρύβω ότι με έπιασε κρύος ιδρώτας όταν μου ανακοίνωσαν πως είμαι θετικός στον κορωνοϊό. 

Γύρισα στο σπίτι κι αμέσως τηλεφώνησα σε φίλους γιατρούς οι οποίοι και μου συνέστησαν ψυχραιμία. 

Ωστόσο δεν έμεινα μονο στις συμβουλές των γιατρών, πήγα σε ένα ιδιωτικό διαγνωστικό ιατρείο της περιοχής όπου έκανα, εγώ και γυναίκα μου, τόσο 'rapid test', όσο και μοριακό τεστ. 

Επιστρέψαμε σπίτι και περιμέναμε κάποιες ώρες μέχρι να λάβουμε τα αποτελέσματα. 

Τα δεδομένα άλλαξαν, αφού τα αποτέλεσματα του μοριακού ελέγχου έδειξαν ότι είμαι αρνητικός, κι όχι οριακά αρνητικός, αλλά καθαρά αρνητικός.

Δεν πρόκεται γιά ποντιακό ανέκδοτο, αλλά γιά πραγματικότητα. 

Δεν είμαι ειδικός και δέν ξέρω τι συνέβη, πάντως ήθελα να μοιραστώ αυτή την περιπέτεια μαζί σας.»

Σημείωση 'kozanilife.gr': Ενδιαφέρον θα έχει και τα υπόλοιπα θετικά 'τεστ' που έγιναν το μεσημέρι της Παρασκευής 16/10 στην Κοζάνη, να επανεξεταστούν σε κάποιο ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο.

2 σχόλια:

  1. Πήγε να κάνει το τεστ από περιέργεια... Οι μ@λ@κίες πληρώνονται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στιγμιότυπα από τον αγώνα αφύπνισης που διεξάγεται στην ομόδοξη και συνάμα ομοπλανεμένη Ρουμανία.
    Η Αντριάνα Βιτάν Μπαλίντ ξεσκεπάζει ακούραστα τους «πανδημικούς».

    Τα νοσοκομεία είναι γεμάτα με πλασματικούς ασθενείς που δέχονται να «βγουν» «θετικοί» προκειμένου να χειρουργηθούν
    https://www.youtube.com/watch?v=Iu5MgVAf-AY
    Από 8:28 ως 8:50:
    «Φίλη μου, γνωστή, εδώ και τρεις μέρες πήγε γιατί έπρεπε να χειρουργηθεί, δεν μπορούσε να περιμένει άλλο και, φυσικά, έδωσε κάτι τις εκεί που έπρεπε και της είπαν, μωρέ, χειρουργείο μπαίνεις μόνο αν είσαι «θετική», άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Και κανόνισαν να κάνουν το τεστ, να τη βγάλουν «θετική», για να χειρουργηθεί.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!