Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

Σκέτη ΑΗΔΙΑ! Δέν ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ; Επειδή ΔΕΝ ΠΑΕΙ ο κοσμάκης νά εμβολιασθεί, του δίνουν ΔΩΡΕΑΝ ...μαριχουάνα (!!!), κρασί, μπύρες καί 'κόκτέϊλς'!!!!!! Α Ι Σ Χ Ο Σ !


"ΚΙΝΗΤΡΑ" γιά νά κάνουν εμβόλια, made in U.S.A., ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ!

Η πολιτεία της Ουάσινγκτον με πρωτεύουσα το Σιάτλ, προσφέρει ένα τσιγάρο ...μαριχουάνας (!!!!!) σε κάθε πολίτη που θα πάει να εμβολιαστεί, καθώς οι Αρχές της πολιτείας ανακοίνωσαν το πρόγραμμα «Joints for Jabs», δηλαδή «Τσιγάρα με ναρκωτικά με αντάλλαγμα εμβόλια», που τίθεται άμεσα σε ισχύ και θα διαρκέσει έως τις 12 Ιουλίου, αναφέρουν τα αμερικανικά ΜΜΕ.


Οι Αρχές δήλωσαν ότι θα επιτρέψει στους λιανοπωλητές


 μαριχουάνας να παρέχουν στους πελάτες ηλικίας 21 ετών


 και άνω ένα τσιγάρο μαριχουάνας στα καταστήματά τους,


 αφού λάβουν την πρώτη, ή την δεύτερη δόση του


 εμβολίου. 



Η προσφορά ισχύει μόνο για τσιγάρα και όχι για άλλα προϊόντα μαριχουάνας.


Εκτός από κάνναβη, η λίστα των παροχών στην


 Ουάσινγκτον περιλαμβάνει επίσης δωρεάν ...μπύρα,


 κρασί


 ή κοκτέϊλς (!!!) στους κατοίκους, που θα επιδείξουν


 απόδειξη εμβολιασμού!!!....






Από τότε που ο ρυθμός εμβολιασμού των ΗΠΑ άρχισε να μειώνεται απότομα στα μέσα Απριλίου, οι πολιτείες έχουν ξεκινήσει προσφορές, όπως δωρεάν ...μπύρα (!) στο Νιου Τζέρσεϋ, ή ακόμα και κλήρωση για υποτροφίες σε κολέγια στη Νέα Υόρκη και το Οχάιο, πολιτείες έχουν πραγματοποιήσει λαχειοφόρους αγορές που απονέμουν χρηματικά έπαθλα ύψους 1 εκατ. δολλάρια!


http://ixnos.blogspot.com/2021/06/a_11.html

2 σχόλια:

  1. για παρηγοριά όταν θα συνειδητοποιήσουν τί @@@@@@@ έκαναν

    αφιερωμένο:

    το ορίτζιναλ
    https://www.youtube.com/watch?v=mJOyRRtrXNo


    κι εδώ η παρωδία:

    Πίνω και μεθώ
    ωχ αμάν το κεφάλι μου χτυπώ
    ωχ αμάν το κεφάλι μου χτυπώ
    και το ντέρτι μου
    ωχ αμάν μες στη τζούρα μου ξεχνώ
    και το ντέρτι μου
    ωχ αμάν μες στη τζούρα μου ξεχνώ

    Γίνηκα μπεκρής
    ωχ αμάν χασικλής και μερακλής
    μπελαλής και μερακλής
    γιατί όλο λες
    ωχ αμάν Κούλη μου πως δε με θες
    γιατί όλο λες
    ωχ αμάν Κούλη μου πως δε με θες

    Τα ματάκια σου
    Κούλη μου τα κορδελάκια σου
    Κούλη μου τα κορδελάκια σου
    με τουμπάρανε
    ωχ αμάν πως με κογιονάρανε
    με τουμπάρανε
    ωχ αμάν πως με κογιονάρανε

    Πώς μου τα ‘φερες
    ωχ αμάν και μου τη κατάφερες (βλ. ένεση)
    ωχ αμάν και μου τη κατάφερες
    πως μου το ‘σκασες
    ωχ αμάν και το μπόλι μου 'ριξες
    πως μου το ‘σκασες
    ωχ αμάν και το μπόλι μου ‘ριξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιατρός καθηγητής πανεπιστημίου, Ελπιδοφόρος Σωτηριάδης για τα "μπόλια" | Δίκτυο Ελληνισμού.

    https://www.youtube.com/watch?v=EKQroNM5G9A

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!