Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

«Πως μέ σ τ α ύ ρ ω σ ε η τοπική Εκκλησία! » | Α π ό λ υ σ η του Ιεροψάλτου Δημητρίου Παπαγιαννόπουλου!

 




https://www.youtube.com/watch?v=5t2UIbp5Ayo

ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΨΑΛΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΠΑΥΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ !! Πως με «σταύρωσε» η τοπική «Ιερά» Μητρόπολις ; Αγαπητοί μου αδελφοί εν Χριστώ είμαι στην δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω ότι επαύθην από τα Ψαλτικά μου καθήκοντα κατ'εντολήν του οικείου δεσπότη. (Δεν αναφέρω την περιοχή για ευνόητους λόγους. Όσοι με γνωρίζετε προσωπικά και όσοι με ακούγατε ζωντανά στην Εκκλησία καταλαβαίνετε). Αφορμή της απόλυσης μου, ήταν οι εκπομπές που κάνω στο διαδίκτυο από τις οποίες μαθαίνει ο κόσμος την αλήθεια του Ευαγγελίου.
Κυρίως όμως για τις εκπομπές που έκανα εφέτος το Πάσχα ο «άγιος» δέσποτας εξεμάνη κατ'εμού (θύμωσε δηλαδή). Η αληθινά ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ :

1 σχόλιο:

  1. ((Μακάριοι οι διωκώμενοι ένεκεν εμου και της αληθείας μου)). Προχώρα αδελφέ με πίστη στην αλήθεια του ΧΡΙΣΤΟΥ και δεν θα σε εγκαταλήψει.Εκεί που θα νομίζεις ότι οι δυσκολίες θα σε πνίξουν θα αναριχηθείς εις την (ΚΟΡΥΦΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!