Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

ADIEU, MON AMOUR: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ADIDAS




Παράγινε "woke" με την Adidas (Screenshot: Facebook / Dumbass + Photoshop)

Ανέκαθεν δεν ήμουν πραγματικά γνώστης της μάρκας - μόνο η συγκεκριμένη μάρκα με συνόδευε όλη μου τη ζωή: μιλάω για εκείνη με τις τρεις θρυλικές ρίγες.

Όταν ήμουν μικρός, οι γονείς μου δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά το αντικείμενο του πόθου μου. Αργότερα, στα πολύ άγρια 'metal' χρόνια μου, ήταν το "Allround", ένα νέο ζευγάρι κάθε χρόνο, για περίπου δέκα χρόνια. Στη συνέχεια, κάποια στιγμή, ακολούθησε το πολύ προσωπικό μου πολιτισμικό σοκ: Η παραγωγή των cult kicks διακόπηκε και τα τρία ζευγάρια, τα οποία είχαν σοφά αγοραστεί εκ των προτέρων, είχαν επίσης φθαρεί κάποια στιγμή.

Ακολούθησε το "Samba" (στην πραγματικότητα ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του αριστερού κατεστημένου του Μονάχου εκείνη την εποχή, αλλά για μένα ακόμα το πιο κλασσικό, όμορφο και διαχρονικό παπούτσι που έχει φτιάξει ποτέ η Adidas) και μετά το "Pace 2", "Jeans", "Superstar", "Gazelle", "Grand Court" και όπως αλλιώς ονομάζονται. Ακόμα και σήμερα, έχω πάντα τρία ή τέσσερα ζευγάρια στην ντουλάπα μου και τα φοράω όποτε ταιριάζει. Ακόμη και με κοστούμι.

Ένας αδίστακτος, μαινόμενος ελέφαντας – φτάνει πια!

Αυτό, μέχρι τώρα. Γιατί τώρα έχω μπουχτήσει με την μαστροπεία του woke zeitgeist σας. Χωρίζουν οι δρόμοι μας, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό για μένα. Μπορώ να πω ότι - ακόμα κι αν δεν το κάνετε επίτηδες - έχετε ποδοπατήσει τα συναισθήματά μου για πάρα πολύ καιρό. Μαίνεστε σαν ένας αδίστακτος ελέφαντας μέσα στο προσεκτικά φυλασσόμενο σπίτι των προσωπικών μου αξιών και αρετών. Αρκετά.

Σε πολλούς μπορεί να αρέσει το πώς καλπάζετε τώρα στο κύμα woke (δείτε το στιγμιότυπο οθόνης παρακάτω). Δεν είστε ούτε οι μόνοι. Εταιρείες όπως η Tchibo, η Nike, η Budweiser και πολλές άλλες δεν πάνε πίσω.... Αλλά μόνο και μόνο επειδή όλοι κάνουν κάτι, δεν χρειάζεται να τρέξετε και να θάψετε τον δικό σας μύθο. Είναι μια επιβολή και εγώ, τουλάχιστον, την απεχθάνομαι. Μην ξεχνάτε όμως το γνωστό "Go woke! - Go broke!"... Αντίο, Adidas!

Συντάκτης: Markus Kink

(Screenshot:Twitter)
ΠΗΓΗ: https://ansage.org/adieu-mon-amour-nie-wieder-adidas/
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ

2 σχόλια:

  1. Μέγα φιάσκο με το Ταμείο Ανάκαμψης – Η κυβέρνηση αφαίρεσε αντιπλημμυρικά έργα και τώρα «ζητιανεύει» από τη Von der Leyen

    https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/695782/mega-fiasko-me-to-tameio-anakampsis-i-kyvernisi-afairese-antiplimmyrika-erga-kai-tora-zitianeyei-apo-ti-von-der-leyen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παράνοια : τριγονεική οικογένεια αποτελούμενη από μη δυαδικούς ”γονείς” που αναθρέφει παιδιά χαρακτηρισμένα μη δυαδικά ή αντιφύλο!

    https://dimpenews.com/2023/09/12/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%84/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!