Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

Μητέρα ΠΗΔΗΞΕ τα κάγκελλα του Κοιμητηρίου, για να ανάψει το κ α ν τ η λ ά κ ι του γιού της που έφυγε στα 17 του χρόνια !.....

  Χαρδαλιάς"τέλος και το καντηλάκι στους πεθαμένους σας... δεν θα το ...

Στο Β΄ νεκροταφείο της Λεύκας έξω από την Πάτρα, βρέθηκε το πρωΐ της Μεγάλης Παρασκευής (17.04.2020) η μητέρα του 17χρονου Γιώργου Νταγιούκλα, που έχασε πριν λίγα χρόνια τη ζωή του σε τροχαίο.

Πως ανάβουμε σωστά το καντήλι – ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΧΩΡΗΤΟΥ
Το... καντηλάκι της Παναγιάς | Alithia.gr | online ενημέρωση για ...

Παρά την απαγόρευση λόγω κορονοϊού που δεν επιτρέπουν την είσοδο στα νεκροταφεία την Μεγάλη Παρασκευή, η μητέρα δεν μπορούσε να αφήσει το παιδί της με σβηστό καντήλι.

“Εγώ….έκανα κάτι παράνομο…δικάστε με….πήδηξα τα κάγκελλα….Και δεν μετανιώνω παράνομο για σας…

Για τους δικούς σας νόμους….
Εγώ για τα παιδιά μου θα έκανα τα ΠΑΝΤΑ…θα πέθαινα θα έδινα την ζωή μου…
Δεν μπόρεσα όμως….

Αλλά με σβησμένο το καντήλι δεν θα άφηνα το παιδί μου……

Καλή ανάσταση σε όλους…

ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ….ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΚΆΝΕΙΣ” έγραψε σε ανάρτησή της στο 'Facebook':

https://olympia.gr/2020/04/17/%ce%bc%ce%b7%cf%84%ce%ad%cf%81%ce%b1-%cf%80%ce%ae%ce%b4%ce%b7%ce%be%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%b5%ce%bb%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b7%cf%84%ce%b7%cf%81-2/

"Ιωάννης Καποδίστριας"

1 σχόλιο:

  1. "when the people fear the government, there is tyranny;

    but when the government fears the people,
    .>> THERE IS LIBERTY."

    Thomas Jefferson

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!