Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023

Ο δημοφιλής Αμερικανός ηθοποιός Μάρκ Γουόλμπεργκ, ΑΡΝΕΙΤΑΙ νά "αρνηθεί" τήν Χριστιανική Πίστη του! ΕΥΓΕ Μάρκ!

 


Ο δημοφιλής Αμερικανός ηθοποιός Mark Wahlberg αρνείται να «αρνηθεί» την πίστη του και λέει, ότι ο Χριστιανισμός, δεν είναι «δημοφιλής» στο Χόλλυγουντ....



Ο αφοσιωμένος Χριστιανός ηθοποιός Mark Wahlberg είπε ότι η πίστη του καταπιέζεται από την βιομηχανία του θεάματος επειδή δεν είναι «δημοφιλής» στο Χόλλυγουντ.

Ωστόσο, ο Wahlberg λέει ότι αρνείται να «αρνηθεί» τη χριστιανική του πίστη.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην εκπομπή «Today’s» με την Samantha Guthrie, ο Wahlberg φόρεσε ένα σταυρό από στάχτη στο μέτωπό του (!) για την τήρηση της Σαρακοστής.




Μίλησε για τη σημασία της χριστιανικής του πίστης στήν ζωή του, παρά τη σχετική απουσία της στο Χόλλυγουντ.

Ο Wahlberg μίλησε για την αφοσίωσή του στον Καθολικισμό, κατά τη διάρκεια  της συνέντευξης  που δόθηκε την Τετάρτη της Τέφρας.

Αποκάλυψε πώς η πίστη του άλλαξε τη ζωή του.

Είπε ότι το σύστημα πεποιθήσεών του δεν είναι εντελώς «δημοφιλές» στην ελίτ του Χόλλυγουντ.

«Δεν θέλω να την επιβάλλω σε κανέναν, αλλά δεν αρνούμαι την πίστη μου», είπε ο Wahlberg.

«Αυτό είναι ακόμη μεγαλύτερο αμάρτημα», υποστήριξε.

«Ξέρετε, δεν είναι δημοφιλές στον κλάδο μου, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ την πίστη μου.

«Είναι σημαντικό για μένα να το μοιράζομαι αυτό με τους ανθρώπους».


Ο σταρ του «Transformers» έδειξε σεβασμό για ανθρώπους διαφορετικών θρησκευτικών καταβολών.



«Έχω φίλους από όλα τα κοινωνικά στρώματα και όλους τους διαφορετικούς τύπους θρησκειών και δογμάτων, επομένως είναι σημαντικό να τους σεβόμαστε και να τους τιμούμε επίσης», είπε.

Ο Wahlberg εξήγησε πώς η πίστη του φέρνει δομή στην καθημερινή του ζωή.

«Η πειθαρχία ήταν πάντα σημαντική για μένα στη ζωή», είπε στον Guthrie.

«Μόλις άρχισα να ασχολούμαι με τον κινηματογράφο και πέρασα από τη μουσική, συνειδητοποίησα ότι χρειαζόμουν πολλή πειθαρχία στη ζωή μου και αυτή η πειθαρχία μου έχει προσφέρει τόσα άλλα πράγματα».

«Έχω ανταμειφθεί τόσο πολύ γι' αυτό και θέλω να το μοιραστώ με τους ανθρώπους, είτε με νηστεία, περισσότερη γυμναστική, απομάκρυνση από άλλα πράγματα και απλώς περνώντας περισσότερο χρόνο με τον Θεό, σε προσευχή ή σε στοχασμό.

«Και αυτά τα πράγματα είναι σημαντικά», πρόσθεσε.

«Ω, είναι τα πάντα», είπε ο Wahlberg, μιλώντας για το συνολικό νόημα της θρησκείας στη ζωή του.


«Μου έχει δώσει τόσα πολλά πράγματα.

«Προφανώς, ξέρετε, ο Θεός δεν ήρθε να σώσει τους αγίους.

«Ήρθε για να σώσει τους αμαρτωλούς».

Ο Wahlberg μοιράζεται με περηφάνια το πάθος του για τον Χριστιανισμό ως προσκεκλημένος αφηγητής και πληρωμένος εκπρόσωπος της καθολικής εφαρμογής προσευχής Hallow.

«Όλοι είχαμε πράγματα και ζητήματα στη ζωή μας και θέλουμε να γίνουμε καλύτερες εκδοχές του εαυτού μας και, εστιάζοντας στην πίστη μου, μου επέτρεψε να το κάνω αυτό», είπε ο Wahlberg.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!