Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

Αθάνατη θυσία


Τι μπορώ να Σου προσφέρω, ω Αθάνατε Βασιλέα;

Δεν είμαι τίποτε, απειροελάχιστος, ασήμαντος.

Θα Σου προσφέρω την ύπαρξή μου.

Κι όμως δεν έχω ύπαρξη, μόνο Εσύ είσαι αληθινός,

Η ζωή

Μάλλον, υπερβαίνεις ακόμη και την ύπαρξη, ω Εσύ, ο Μέγας "ΕΓΩ ΕΙΜΙ".

Εγώ είμαι ο θάνατος, η αμαρτία, το σκοτάδι, η σκόνη που φυσάει και σκορπίζεται

Με κάθε τρόπο στον άνεμο

Η ύπαρξή μου είναι μόνο ουσιαστική ανυπαρξία

Δίχως Εσένα.

Μόνος Εσύ, δεν υπάρχει άλλος, ζωοποιείς,

Ο Δίκαιος, το Φως,  Ο πανταχού Παρών

Ο Πληρών τα πάντα. Ο Δημιουργός. Ο Αληθοδότης.

Ο εραστής της ανθρωπότητας.

Η ανυπαρξία της ψυχής μου θαυμάζει με δέος

Ενώπιον του στοργικού ελέους Σου, της ταπεινοφροσύνης Σου

Σε εμένα

Με την ανθρωπότητα

Που θα τρεπόμουν σε φυγή, τρέχοντας έντρομος, έκπληκτος,

Φοβούμενος να λάβω τέτοια ανυπολόγιστα δώρα

Πραγματικά δεν μπορώ να τα αντέξω.

Εσύ όμως με συγκρατείς

Ω Θεέ μου, Κύριέ μου, ποιος είμαι εγώ;

Εγώ που έσπρωξα το ακάνθινο στεφάνι

Επάνω στην αμόλυντή Σου κεφαλή, Εγώ που χλεύασα

Εσένα με την επιπόλαιη ζωή και τις πράξεις μου

Πρόθυμα, με τα ίδια μου τα μιαρά χέρια,

Οδήγησα τα καρφιά στους άχραντους 

Σου πόδες και τας χείρας

Εγώ, με πρόθυμο κτύπημα, έσπρωξα τη λόγχη

Στην άμωμη πλευρά Σου

Και ιδού, μόνο αγάπη και έλεος ξεχύθηκαν,

Αίμα και ύδωρ.

Πού θα μπορούσε να κρυφτεί η θνητή μου ανυπαρξία από μία τέτοια

Αθάνατη θυσία;

Ω Κύριε, δεν είμαι τίποτε.

Δεν έχω πουθενά να κρυφτώ

παρά μόνο 

μέσα Σου.

https://istologio.org/?p=6617

https://www.iellada.gr/thriskeia/ti-egrapse-o-hristos-sto-homa-kai-den-skotosan-ekeinonma-kai-tin-amartoli-gynaika








https://istologio.org/?p=6617



ΠΗΓΗ: Immortal Sacrifice – The Inkless Pen

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ



καληνύχτα!🌟🌙🐑🐑🐑🐑
Μ.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!