Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

..."Οι αλλοδαποί είναι φίλοι μας"....

 



Ήταν μεσάνυχτα Κυριακής. 
Ο ιδιοκτήτης της πασίγνωστης ταβέρνας «Ηλίας» (στό Σούνιο), Βασίλης Καμπίτης κάτω από τον επιβλητικό Ναό του Ποσειδώνος, επιστρέφει στο σπίτι του μετά από ένα κουραστικό και έντονο τριήμερο... 

Τρεις κουκουλοφόροι με όπλα που, όπως φαίνεται γνώριζαν πρόσωπα και πράγματα, πετάγονται μπροστά του, ορμάνε καταπάνω του, τον σέρνουν μέσα, τον ακινητοποιούν σε μια καρέκλα και, αφού πρώτα τον κουκουλώνουν με μια πετσέτα, του αρπάζουν 50.000 ευρώ, 50 λίρες χρυσές και κοσμήματα. 

Ο 76χρονος Βασίλης Καμπίτης, συγκλονισμένος από την κινηματογραφική επίθεση σε βάρος του, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ξεδιπλώνει το σκηνικό του τρόμου. 

«Δεν θέλω να θυμάμαι όσα έζησα. 

Εγινε ό,τι έγινε κι εγώ ξεμπέρδεψα με αυτά. 

Το μόνο που θέλω είναι η ησυχία μου. 

Και στην υγεία μου ήμουν όπως ήμουν. 

Δεν έχω πάθει τίποτα. Το μόνο που έχω είναι μια γρατσουνιά στο πρόσωπό μου την οποία ενδεχομένως την έκανα εγώ πάνω στη σύγχυση. 

Αλλά αυτό πέρασε...», λέει.

Πώς με άρπαξαν οι Γεωργιανοί και μου πήραν 50.000 ευρώ!


http://ixnos.blogspot.com/2020/09/blog-post_39.html


"Ιωάννης Καποδίστριας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!