Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

ΘΕΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΕΙΛΗΣ… ΑΝ ΔΕΝ ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΠΙΑΣΤΕΙΤΕ…

Ο Παντεπόπτης Χριστός και Κύριος μας

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++


Γράψε και μην διστάζεις,
παιδί Μου αγαπητό,
μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός,
γνωστό σ’ όλους να κάνω, το θέλημά Μου αυτό.

Για να κατατοπίσω τα τέκνα τα δικά Μου,
που μείναν ακαθοδήγητα, τα δύστυχα παιδιά Μου.
Ορθόδοξες φωτογραφίες και εικόνες - Εικόνες του Κυρίου Ημών Ιησου ...

Γι’ αυτό και αναγκάζομαι να επικοινωνήσω
και τα φτωχά Μου τα παιδιά ο Ίδιος να οδηγήσω.
Τα αγαπώ πάρα πολύ, δεν θέλω να χαθούνε,
μόνα και αβοήθητα, να παραπλανηθούνε.

Ο ένας τους λέει το κοντό, ο άλλος το μακρύ,
ο ένας τους λέει από δω, κι ο άλλος από κει.
Μπερδεύτηκαν τα δύστυχα, ποιόν πλέον να πιστέψουν;
Που όλοι συναγωνίζονται για να τα καταστρέψουν;

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ομιλώ,
τι πρέπει για να κάνουν ο Ίδιος θα τους πω.
Τέκνα αγαπημένα Μου, παιδιά Μου εκλεκτά,
μην τρέχετε και πίνετε , εσείς θολά νερά,
που τρέχουν από βρώμικες και βέβηλες πηγές,
μόνον σε Με θα βρείτε ΤΟ ΥΔΩΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,
ενώ όλα τάλλα στοχεύουν στην στέρηση αυτής.

Παιδιά Μου, όσο εντείνονται
τα έσχατα δεινά,
τόσο και δυναμώνει ο πόλεμος,
του βρωμερού του σατανά.

Τα βέλη πέφτουνε βροχή,
απ’ όλες τις μεριές
και αλλοίμονο στις άοπλες
και αθωράκιστες ψυχές.

Γι’ αυτό σας λέω ο Θεός, τρέξτε , θωρακιστείτε,
και με την ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΜΟΥ όλοι να ενδυθείτε,
αφού μετανοήσετε και εξομολογηθείτε,
το ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ όλοι σας να γευθείτε,
και τότε μην φοβόσαστε, ΑΤΡΩΤΟΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ.

Θα πρέπει όμως τέκνα Μου, όλοι σας να βιαστείτε,
όλοι να είστε άγρυπνοι, στον ύπνο μην πιαστείτε.

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ,
ΑΛΛΗΝ ΜΗΝ ΚΑΡΤΕΡΗΤΕ,
ΑΝ ΔΕΝ ΒΙΑΣΤΗΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,
ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΠΙΑΣΤΗΤΕ.

ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΗΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ,
ΣΚΛΑΒΟΙ ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ,
ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΘΑΦΘΕΙΤΕ,

ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΔΥΟ Θ’ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΓΗ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ
. ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΔΥΣΤΥΧΑ
ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΟ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ,
άδικα τόσον καιρό,
Εγώ σας περιμένω,
με ανοιχτή την αγκαλιά ,
να μπήτε Εγώ προσμένω.

Σας είπα και ελάλησα,
να κλείσετε τα αφτιά σας,
γιατί το ψέμα είναι βασιλιάς,
σήμερα στην γενιά σας.

Τα λόγια τους ναρκωτικό,
είναι για το μυαλό σας,
και εντελώς ξεχάσατε
σεις τον προορισμό σας.

Ο στόχος σας δεν είναι πια
η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ,
νομίζετε πως τελειώνει εδώ,
επάνω εις την γη.
Ξεχάσατε πως έχετε
ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ,
που θα πονά ή θα χαίρεται,
ανάλογα την προσωπική του καθενός επιλογή.

Ο χρόνος τρέχει γρήγορα,
αν θέλετε βιαστείτε,
γιατί θα είναι πια αργά,
σαν μεταμεληθείτε.

Είπα και ελάλησα
Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ
και θα είναι αναπολόγητος,
κάθε άνθρωπος θνητός,
δεν είδα, ή δεν άκουσα
δεν θα ειπεί αυτός.
ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
πάλι σας κρούω Εγώ,
γιατί ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ,
ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ,
ΣΑΣ ΤΟΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ
ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟ,
ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΕΧΥΣΑ ΓΙΑ ΣΑΣ
ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ.

Αμήν και δόξα και τιμή
εις τον Ιησού τον Λυτρωτή.

+++


"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!