Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΝΤΥΘΗΚΕ ΝΑΥΤΗΣ (!) ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, πρό 91 ετών!!!~ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ....

 



Η παραβίαση του Αβάτου της Αθωνικής Πολιτείας το 1930 από την «ΜΙΣ ΕΛΛΑΣ» και η συγκλονιστική μετάνοιά της...


Επειδή μερικοί ίσως αμφισβητήσουν το συγκλονιστικό γεγονός που περιγράφει το άρθρο, με αναζήτηση ανακαλύψαμε πως όντως η Αλίκη Διπλαράκου εισήλθε μεταμφιεσμένη ως άνδρας (!) στο Άγιον Όρος το 1930, όπως περιγράφεται στην βιογραφία της εδώ.



Το 1930 ήμουν αντιπρόσωπος της Μονής μου παρά τη Ιερά Κοινότητι και κατά Οκτώβριον ελήφθη επιστολή της εκλεγείσης «Μις Ελλάς» δεσποινίδος* …………. έχουσα επί λέξει ούτως :


Εν Νταβώς Ελβετίας κλπ.

Σεβάσμιοι Πατέρες, σας εξομολογούμαι ολοψύχως το σφάλμα που διέπραξα τον περασμένον Μάϊον εις την Μονήν Βατοπαιδίου. 

Έφθασα εκεί δια πλοίου του μνηστήρος μου κ. Μωράν, και συνέπεσε να είναι αγκυροβολημένα εκεί και τα θωρηκτά 'Λήμνος' και 'Κιλκίς', οπότε ο πονηρός μοι ενέβαλε την σκέψην να ανέλθω εις την Μονήν καίτοι εγνώριζα, ότι απαγορεύετο. 

Και δανεισθείσα ναυτικήν στολήν εισήλθον μετά του μνηστήρος μου και περιήλθον εκκλησίας και άλλα μέρη ως ναύτης, χωρίς να με γνωρίσει τις. 

Έκτοτε Πατέρες μου έχασα την υγείαν μου και κατήντησα εδώ εις τα σανατόρια της Ελβετίας δια την σωτηρίαν μου και δυστυχώς δεν βλέπω βελτίωσιν. 

Εγνώρισα όμως και το πιστεύω ακράδαντα, ότι είναι τιμωρία εκ μέρους της Παναγίας προς την οποίαν ησέβησα, δεν έπρεπε εγώ μορφωμένη κοπέλλα να κάμω αυτό που έκαμα και μετανοώ, τώρα, παρακαλώντας την Παναγία μου να με συγχωρέσει.

 Παρακαλέσατε και σεις άγιοι Πατέρες. Προς τούτο, δεχθήτε δε και 5.000 δραχμές, ίνα κάμετε λειτουργίας και παρακλήσεις δια την υγείαν μου.

Μετά πολλού σεβασμού κλπ.

Η πολυεύσπλαχνη Άνασσα του Ουρανού και της γης, δέχθηκε την μετάνοια και της χάρισε πάλι την υγεία.

1 σχόλιο:

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!