Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Tό ("πλέρια" δημοκρατικό!) 'TikTok' ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ το 'βίντεο' ( με 4.500.000 προβολές! ) του 21χρονου φοιτητή/αθλητή John Stokes, θύμα μυοκαρδίτιδος, πιθανώς λόγω του εμβολίου 'Pfizer', σύμφωνα μέ τήν Ιατρική Γνωμάτευση!!! Ν ο σ η λ ε ύ θ η κ ε 3 μήνες ! ! ! Β Ι Ν Τ Ε Ο στό τέλος της αναρτήσεως.....



Το 'TikTok' καταργεί 'βίντεο' (με 4.500.000 προβολές!) του 21χρονου αθλητού John Stokes θύμα μιας μυοκαρδίτιδος λόγω του εμβολίου.

Πάνω από 4,5 εκατομμύρια προβολές, αυτό είχε αρχίσει να είναι πάρα πολύ για την εφαρμογή 'TikTok'. 

Ο John Stokes δεν απομακρύνεται από το δωμάτιο του νοσοκομείου: ο νεαρός αθλητής, ένας 21χρονος φοιτητής στο 'State University' του Tennessee, υπέστη μυοκαρδίτιδα από το εμβόλιο 'Pfizer'. 

«Είμαι μαθητής-αθλητής της Κατηγορίας 1 που δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα υγείας. 

Πήρα τήν δεύτερη δόση του εμβολίου για τον 'covid' την Τρίτη και μέσα σε τέσσερις ημέρες διαγνώστηκα με μυοκαρδίτιδα και μου είπαν ότι μάλλον δεν θα μπορούσα να παίξω στην σεζόν μου senior. 

” Είπα στους γονείς μου ότι κάτι δεν πάει καλά και καλέσαμε τον γιατρό […] 

Μου είπε να πάω στα επείγοντα. 

Μου διέγνωσαν μυοκαρδίτιδα και ότι ήταν από το εμβόλιο. 

Νοσηλεύτηκα για αρκετές μέρες. »

Ένας εφιάλτης για τον John Stokes που θα πει ότι δεν μπορεί πια να κοιμηθεί το βράδυ, γιατί η καρδιά του τον πονάει τόσο πολύ. 

Αν και έχει ηρεμήσει, εξακολουθεί να αισθάνεται πόνους σήμερα.

Όπως αναφέρει ο ιστότοπος Reclaim The Net, μακριά από την υποψία ότι η φρίκη μπορεί να συνεχιστεί, το 'TikTok' αποφασίζει ξεκάθαρα κι απλά να λογοκρίνει το βίντεο του νεαρού άνδρα.


«Το TikTok συνεχίζει να διαγράφει τα βίντεό μου. Διάβασα τι μου έστειλαν και τις οδηγίες της κοινότητος. Το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι λένε ότι διαδίδω παραπληροφόρηση. ”

Η απόδειξη είναι ωστόσο εδώ:

«Δεν υπάρχει λοιπόν παραπληροφόρηση», δήλωσε ο νεαρός. 

«Απλώς μοιράζω την ιστορία μου. 
Ποτέ δεν είπα μην εμβολιαστείτε, ή εμβολιαστείτε. 

Προσπαθώ μόνο να μοιράσω την ιστορία μου. 

Δεν έκανα τίποτα κακό. 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσουν ν’ αποσύρουν τα βίντεό μου. ” Le Média en 4-4-2

Λογοκρισίας Εγκώμιον….


Τι αναφέρει η Ιατρική Γνωμάτευση:

”Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ενηλίκων Vanderbilt.


Ο κ. John Stokes νοσηλεύθηκε στο Vanderbilt/Βάντερμπιτ (σ.σ. στήν πόλη Nashville στο Tennessee) από 09/04/21-9/07/21 ( δηλ. 3 ολόκληρου μήνες!) λόγω μυοκαρδίτιδος ( φλεγμονή του μυός της καρδιάς), πιθανώς ως ένα αποτέλεσμα του αποτέλεσμα εμβολίου κατά covid19′‘.

Συνοδευτικό έγγραφο το αποδεικτικό του εμβολιασμού..


Όπω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!