Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Μόνο ΥΠΟΠΤΟ; Δ Ι Α Γ Ρ Α Φ Ο Υ Ν τά αρχεία γιά τίς ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ενέργειες, μετά τίς "ασφαλείς" ενέσεις, στήν Αυστραλία!

 ΒΟΜΒΑ = Το Αυστραλιανό Σύστημα Υγείας (AHS) διαγράφει (!) τα αρχεία εισδοχής, για άτομα που πάσχουν από AEs!


Το Σύστημα Υγείας της Αλμπέρτας (Αυστραλία) (AHS) Διαγράφει τα Αρχεία Εισδοχής για Άτομα που Πάσχουν από Ανεπιθύμητες Ενέργειες μετά τα Εμβόλια!

Κατανοήστε τη βαρύτητα εδώ, αν αυτό είναι αλήθεια.

 
Died Suddenly News
Wade Doucette 
"Έχω έναν συνάδελφο που πήρε το τσίμπημα λόγω πίεσης στην δουλειά και νομίζω ότι είχε πιστέψει στο παραμύθι. 


Λίγο μετά το τσίμπημα, η γυναίκα του τον βρήκε στο πάτωμα της κουζίνας. 

Τον πήγαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου έμεινε για 2 ημέρες στα Επείγοντα και 1 ημέρα στην Καρδιολογική πτέρυγα λόγω "καρδιακού συμβάντος". Διαγνώστηκε με μυοκαρδίτιδα. 

Όταν ρώτησε τον καρδιολόγο του αν θα έπρεπε να λάβει και δεύτερο τσίμπημα, η απάντηση του γιατρού ήταν "ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ, Η ΖΗΜΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ". 

Έκανε το τσίμπημα και παρέμεινε κλινήρης για αρκετό χρονικό διάστημα, προτού επιστρέψει στην εργασία του με το καθεστώς "μετριασμένης απασχόλησης".
 
Σήμερα, ο συνάδελφός μου έριξε την βόμβα. Στην πρώτη επέτειο του "καρδιακού του συμβάντος" είχε την προγραμματισμένη συνάντηση με τον ίδιο καρδιολόγο. Αφότου εξέτασε τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ο γιατρός έκανε μια περίεργη ερώτηση. 

Τον ρώτησε: 

"Τί κάνετε εδώ;"

Ο συνάδελφός μου εξεπλάγην και απάντησε: "Βρίσκομαι εδώ για την προγραμματισμένη μετά από έναν χρόνο συνάντησή μας." 

Ο γιατρός είπε τότε στον συνάδελφό μου ότι θα ήθελε να του δείξει κάτι. 

Έστρεψε την οθόνη του υπολογιστή του που κοιτούσε προς τον συνάδελφό μου και ρώτησε: "Την προγραμματισμένη συνάντηση μετά από έναν χρόνο, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ;"
 
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ. 

"ΕΧΕΤΕ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;", ρώτησε ο γιατρός. "ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ". 

"ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ" συμβούλεψε ο γιατρός. 
"ΕΙΣΤΕ Ο ΠΕΜΠΤΟΣ (5ος) ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (ΓΙΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ) ...Α Φ Α Ι Ρ Ε Θ Η Κ Α Ν ! !!! 
 
Ο γιατρός παραπονέθηκε στις Υπηρεσίες Υγείας της Αλμπέρτας και τώρα λαμβάνει πειθαρχικές ενέργειες. 
 
Οι Υπηρεσίες Υγείας της Αλμπέρτας, ΑΦΑΙΡΕΙ ΑΡΧΕΙΑ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΤΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!