Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Peter Imanuelsen: Μόλις Λ Ο Γ Ο Κ Ρ Ι Θ Η Κ Α από τήν Big Tech. Φαίνεται, ότι τό κ α θ ε σ τ ώ ς ΦΟΒΑΤΑΙ.....

 Το '1984' πλησιάζει γοργά.

Και έτσι έγινε. 



Φαίνεται ότι γινόμουν πολύ αποτελεσματικός στην αποκάλυψη της παγκοσμιοποιητικής ατζέντας και το καθεστώς με φοβόταν....


Γιατί απλά μου απαγορεύτηκε οριστικά το Instagram χωρίς να δοθεί κανένας απολύτως λόγος. 

Και είναι πραγματικά περίεργο, γιατί ποτέ δεν δημοσίευσα κάτι πολιτικό εκεί. 

Απλώς ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ.

Σωστά διαβάσατε. 

Ποτέ δεν παραβίασα καμμία από τις πολιτικές τους. 

ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. 

Και ο λογαριασμός μου ξαφνικά χτυπήθηκε χωρίς καμμία εξήγηση.

Έχω δει πολλούς λογαριασμούς να δημοσιεύουν πολύ περισσότερα πολιτικά πράγματα και να μην απαγορεύονται. 

Γιατί λοιπόν στοχοποιούμαι με αυτόν τον τρόπο;

Επικοινώνησα με το τμήμα Τύπου Instagram / Facebook για μια εξήγηση, αλλά ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ για το τι συμβαίνει.

Γιατί στο καλό να με απαγορεύσουν, ενώ δημοσίευσα μόνο φωτογραφίες φύσεως, όπως η παρακάτω; 

Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ;

(φωτό: Φωτογραφία μιας λίμνης στις Δολομιτικές Άλπεις που τραβήχτηκε από εμένα.)

Δείτε ακόμα μια φωτογραφία μου, πείτε μου πώς αυτό παραβιάζει την πολιτική του Instagram;

(φωτό: Φωτογραφία που τραβήχτηκε από εμένα από το απίστευτο φιόρδ Geiranger στη Νορβηγία.)

Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει εδώ. Μου απαγορεύτηκε όχι λόγω παραβάσεων πολιτικής, αλλά λόγω του ονόματός μου. 

Γίνομαι πολύ αποτελεσματικός στην έκθεση της παγκοσμιοποιητικής ατζέντας και των αποτυχιών των λήψεων mRNA και το Facebook / Instagram δεν ήταν ευχαριστημένο με αυτό.

Δεν μου αρέσει να καυχιέμαι, αλλά είμαι ίσως ένας από τους ανθρώπους που είναι οι πλέον υπεύθυνοι για την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων σχετικά με τις καταστροφές που συμβαίνουν στη Σουηδία με απαγορευμένες ζώνες και την βία συμμοριών. 

Είμαι σίγουρα μία από τις πιο δυνατές φωνές στην Ευρώπη κατά της παγκοσμιοποιητικής ατζέντας και επίσης μιλάω ανοιχτά για τα εμβόλια του mRNA.

Δεν θα με εξέπληττε, αν κάποια κυβέρνηση τους έλεγε να ξεφορτωθούν τον λογαριασμό μου.

Αυτό έρχεται μόνο λίγους μήνες αφ΄ότου με ακύρωσαν και με έδιωξαν από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Νορβηγία, επειδή δεν τους άρεσαν οι πολιτικές μου απόψεις. 

Ουσιαστικά μου απαγορεύτηκε να βρω δουλειά, γιατί δεν τους αρέσουν αυτά που γράφω.

Δεν είναι η πρώτη φορά που με κυνηγούν. 

Πριν από μερικά χρόνια με απαγόρευσαν οι φασίστες στο 'PayPal' για το έγκλημα της...«φύσεως των δραστηριοτήτων μου» που σημαίνει, ότι δεν τους άρεσε η ανεξάρτητη δημοσιογραφία μου. 

Προσπαθούν να με αποκόψουν οικονομικά εδώ και αρκετό καιρό.

Πέρυσι, αφού ανέφερα τη διαμαρτυρία των οδηγών φορτηγών στον Καναδά, το Twitter αφαίρεσε ξαφνικά το επαληθευμένο μπλε σημάδι ελέγχου, που είχα για πολλά χρόνια. Ενδιαφέρον...

Τουλάχιστον ξέρω ότι κάνω κάτι σωστό για να λογοκριθώ με αυτόν τον τρόπο.

Αρνούμαι να αφήσω τους λογοκριτές να κερδίσουν. 

Θα συνεχίσω να λέω την αλήθεια. 

Δεν θα παραδοθώ ποτέ. 

Δεν θα υποχωρήσω ποτέ. 

Θα υπερασπιστώ αυτό που είναι σωστό, δίκαιο και 

αληθινό.

https://petersweden.substack.com/p/imanuelsen-censored?utm_source=substack&utm_medium=email 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!