Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

Οι φυλακισμένοι καί ο Βασιλιάς!....

 


Κάποτε, λέει μία ωραία ιστορία, ένας βασιλιάς επισκέφθηκε τούς φυλακισμένους κάποιας πόλεως, μέ τήν πρόθεση νά αποφυλακίσει όποιον εύρισκε μετανοημένο.



Οπότε άρχισε νά ερωτά τούς κρατουμένους τί κακό διέπραξαν καί βρίσκονταν στήν φυλακή.

"Τί έκανες εσύ"; ερώτησε τόν πρώτο.

"Τίποτε, βασιλιά μου, είμαι αθώος".

Τό ίδιο απάντησε καί ο δεύτερος καί ο τρίτος καί ο τέταρτος. Ερωτά καί τόν πέμπτο.

"Εγώ κύριέ μου, είμαι ένας κακούργος", απάντησε ταπεινωμένος.

"Πολύ καλά", λέει ο βασιλιάς καί απευθυνόμενος στόν δεσμοφύλακα του λέει:

"Βγάλτε γρήγορα αυτόν εδώ από τήν φυλακή. 

Γιατί νά βρίσκεται ένας κακούργος ανάμεσα σέ τόσους αθώους";

Κι έτσι σώθηκε εκείνος που είχε τήν ανδρεία νά ομολογήσει μέ μετάνοια τά σφάλματά του.

3 σχόλια:

  1. Η Ολομέλεια του ΣτΕ σε Ειδικό Δικαστήριο για κακοδικία!
    https://www.newsbreak.gr/ellada/517740/i-olomeleia-toy-ste-se-eidiko-dikastirio-gia-kakodikia/?fbclid=IwAR17npDUO4xGnFzVglymbMF3hNcMuSfZNqcWrFYAMu8obORAkymeH7cfHLc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀπό σήμερα Τρίτη τέλος οἱ καταθέσεις ἤ ἀναλήψεις στά ταμεῖα τῶν Τραπεζῶν! Βίντεο
    http://kaiomenivatos.blogspot.com/2023/10/blog-post_874.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στίς τράπεζες θά υπάρχει μόνο
    ό Δευθυντής, ό (ένας) ταμίας καί ό σεκιουριτάς...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!