Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

"Μπόρα ΑΙΜΑΤΟΣ έρχεται στήν ανθρωπότητα"!

 


Φώτο σύνθεση Φιλιππία Βενετσάνου 
«ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ»
(12 Ιουλίου 2016)

Η Γερόντισσα απευθυνόμενη στις φροντίστριές της.

Γερόντισσα: 

«Ο διάβολος λυσσομανά τη νύχτα αλλά γύρω μου. 

Όχι μέσα μου. 


Σταυρώνω το κρεββάτι μου γύρω-γύρω με τον σταυρό του παππού μου (παπά-Νικόλα) και του βάζω σύνορα. 

Δεν μπορεί να με πλησιάσει. 

Εμφανίζεται όμως και λυσσά. 

Τέρας. 

Τελείως παραμορφωμένος. 

Τίποτα το σοϊκό (σωστό) δεν έχει πάνω του. 

Άλλοτε έχει ουρά άλλοτε όχι. 

Άλλοτε ένας άλλοτε πολλοί. 

Εξαρτάται τι μηχανεύονται και ποιον θα πειράξουν. 

Εμένα συνεχώς πασχίζουν να με εξουδετερώσουν. 

Μου ρίχνουν από το χέρι ακόμα και το κύπελλο με το νερό. 

Όμως μη δίνετε σημασία. 

Εμείς έχουμε τον Χριστό μέσα μας, την Παναγία μας, τις Ουράνιες Δυνάμεις.

     Οι άγγελοι είναι ασώματοι. 

Φως είναι. 

Όχι όμως σαν το Μέγα Φως. 

Περνούν από το Μέγα Φως και λάμπουν. 

Εμφανίζονται και σαν άνθρωποι. 

Έρχονται όμως και πολλοί μαζί. 

Έρχονται σμήνος. 

Ο κάθε άνθρωπος έχει φύλακα άγγελο. 

Ανάλογα με τις πράξεις μπορεί να σου στείλει και δεύτερο. 

Όταν οι άνθρωποι κάνουν ακατονόμαστα έργα φεύγουν. 

      Την Πρωτοχρονιά είχα λαχτάρα να εκκλησιασθώ. 

Η νυχτερινή δαιμονική επίθεση δεν μου επέτρεψε. 

Είμαι κουρασμένη, ταλαιπωρημένη. 

Είδα, όμως, το πρωΐ τον ουρανό, γεμάτο τετράγωνα κατακόκκινα σημάδια σαν στέρνες από αίμα. 

Τί μπόρα είναι αυτή Θεέ μου; 

Μπόρα αίματος έρχεται στην ανθρωπότητα...».

Πηγή: “Η Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης”, Ιερά Μητρόπολις Μόρφου, εκδ. Θεομόρφου, Β΄ έκδοση, σελ. 140-141

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!