Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Μή φοβάσαι, εγώ είμαι μαζί σου!

 


Μη φοβάσαι, εγώ είμαι μαζί σου. 

Μη περιπλανηθής εδώ και εκεί αναζητώντας βοήθεια από τους ανθρώπους,
Εγώ είμαι ο Θεός σου, ο οποίος σε δυνάμωσα και σε βοήθησα.


Και με το δίκαιο χέρι μου, το παντοδύναμο σε περιφρούρησα και σε ασφάλισα.

Θα καταισχυνθούν και θα ντραπούν όλοι όσοι είναι εναντίον σου οργισμένοι,• θα εκλείψουν, και θα καταστραφούν όλοι οι αντίδικοί σου.

Θα τους αναζήτησης και δεν θα τους βρεις αυτούς, οι οποίοι με αλλοφροσύνην ήθελαν να σε καταδιώξουν, διότι θα είναι, σαν να μην υπήρξαν• δεν θα βρεθούν εκείνοι, οι οποίοι σε πολέμησαν.

Διότι εγώ ο Θεός σου είμαι εκείνος, που απ’ το δεξί σου χέρι σε κρατώ και σου λέω: 

Μη φοβάσαι.


2 σχόλια:

  1. Υπέροχο και παρηγορητικό..

    Κύριε Καποδίστρια, να το αφιερώσουμε στην κ. Φιλοθέη, που είναι ίσως πικραμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Νά τό αφιερώσουμε επίσης καί σέ όσους χρειάζονται στήριξη, παρηγοριά, ελπίδα,
    έλεος, ΑΓΑΠΗ, συμπόνια,
    ανθρωπιά...κλπ .
    Μήν ξεχνάμε πώς όλη ή ανθρωπότητα θά κριθεί μέ βάσει μόνο ένα κριτήριο :
    Τήν ΑΓΑΠΗ, πού δείξαμε στόν πλησίον καί τήν ΑΓΑΠΗ πού δείξαμε πρός τόν ΘΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!