Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ Αμερικανίδος 'μπασκετμπωλίστριας'! Άν είσαι ' σ τ ρ έ ϊ τ ' ΔΙΩΚΕΣΑΙ !!!




(ΑΡΑ ΨΕΥΔΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ... ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!)
 Η Κάντις Ουΐγκινς (Candice Wiggins), η οποία είχε περάσει και από την ομάδα του Αθηναϊκού, κατήγγειλε ότι δεχόταν παρενοχλήσεις κατά την οκταετή καριέρα της στο 'WNBA', (Γυναικείο Επαγγελματικό Μπάσκετ των ΗΠΑ) «επειδή είναι στρέϊτ»!


Σχετική εικόνα

Η 30χρονη, που πέρυσι αποσύρθηκε από το επαγγελματικό μπάσκετ, περιέγραψε την κουλτούρα του 'WNBA' ως «πολύ, πολύ επιβλαβή», σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα 'Diego Union-Tribune'. 




«Δεν πραγματοποιήθηκαν τα όνειρά μου στο 'WNBA'. Το αντίθετο», δήλωσε η Ουΐγκινς. «Ηθελα να παίξω άλλες δύο σεζόν, αλλά η εμπειρία δεν προσφερόταν για την ψυχική μου κατάσταση», είπε. «Δεν μου άρεσε η κουλτούρα στο πρωτάθλημα, ήταν τοξική για εμένα», πρόσθεσε.

Αποτέλεσμα εικόνας για CANDICE WIGGINS

Η Ουΐγκινς υποστήριξε ότι το 'WNBA' αποτελείται κατά κύριο λόγο από ομοφυλόφιλες γυναίκες. «Το ότι είμαι στρέϊτ και ότι το έλεγα ανοιχτά ήταν τεράστιο θέμα. 
Θα έλεγα ότι το 98% των γυναικών στο 'WNBA' είναι ομοφυλόφιλες», είπε. «Υπήρχε ζήλια και ανταγωνισμός. Η εξωτερική μου εμφάνιση, ο τρόπος που έπαιζα, όλα αυτά συνέβαλαν στην ένταση», ανέφερε ακόμη.

Αποτέλεσμα εικόνας για CANDICE WIGGINS

«Προσπαθούσαν εσκεμμένα να με τραυματίσουν συνεχώς. Ποτέ δεν με έχουν αποκαλέσει ''σκύλα'' τόσες πολλές φορές στη ζωή μου όσο την πρώτη μου χρονιά εκεί. Ποτέ δεν με έχουν ρίξει κάτω τόσες φορές. Το μήνυμα ήταν ''Θέλουμε να ξέρεις, ότι δεν μας αρέσεις''», υποστήριξε η Ουίγκινς.

Αποτέλεσμα εικόνας για CANDICE WIGGINS

«Τόσοι πολλοί πιστεύουν ότι πρέπει να μοιάζεις με άνδρα, να παίζεις σαν άνδρας, για να κερδίσεις τον σεβασμό. Εγώ ήμουν το αντίθετο. Ημουν υπερήφανη που είμαι γυναίκα και δεν ταίριαζα σε αυτή την κουλτούρα», συμπλήρωσε η παίκτρια που κατέκτησε το 'EuroCup' με τον Αθηναϊκό, το 2010. 
[Στοιχεία απο το ιστολόγιο 'κόκκινος ουρανός']

Σχετική εικόνα
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΘΑΡΡΑΛΕΕΣ & ΔΗΜΟΣΙΕΣ  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΔΟΣ ΠΑΙΚΤΡΙΑΣ, "ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ" ΤΩΝ
ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΩΝ ΨΕΥΔΩΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ...



"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!