Δευτέρα 24 Απριλίου 2023

H Aγάπη κόντρα στήν γκρίνια....


 ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!

Σήμερα μιλούσα με μία νέα κοπέλλα...

Ζεί σένα σπίτι που οι γονείς είναι σέ διαρκή ΓΚΡΙΝΙΑ...

Τήν ερώτησα λοιπόν:

-Δε μου λες παιδί μου,
σε αγαπούν οι γονείς σου;

και μου έδωσε την εξής απάντηση...



-Πάτερ τι σημαίνει να με αγαπούν οι γονείς μου;
κάθε ένας από αυτούς λέει ότι με αγαπάει...

-Για μένα ξέρετε τι σημαίνει
να με αγαπούν οι γονείς μου;

-Τί παιδί μου;

-Για μένα να με αγαπούν,
σημαίνει να τούς βλέπω νά αγαπιούνται...

Και της είπα...

-πιο πανέμορφη φράση από αυτή δεν έχω ξανακούσει...

ΑΥΤΗ είναι πραγματική αγάπη για τα παιδιά,
την υπόλοιπη δεν την χρειάζονται.

Γιατί η άλλη είναι ΑΛΛΟΘΙ,
που πάει να καλύψει τις πληγές πού έχουν δημιουργηθεί
στις παιδικές στις εφηβικές και στις νεανικές ψυχές...
ΛΥΡΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

"Curious George"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!