Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023

Έγκυος στα 17 της, γυναίκα που επέλεξε τη ζωή για το μωρό της, λέει ότι είναι το «πιο λαμπρό πράγμα στη ζωή μου».


(Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)


Από Louise Chambers
12/5/2023
Ενημέρωση: 12/6/2023

Αντιμέτωπη με μια απρογραμμάτιστη εγκυμοσύνη και ένα αβέβαιο μέλλον, μια νεαρή γυναίκα επέλεξε να κοιτάξει πέρα από τους φόβους της και να επιλέξει τη ζωή για το αγέννητο μωρό της.

Γεννημένη και μεγαλωμένη στο Κολοράντο, η Gemma Howard είναι νομική γραμματέας για ένα δικηγορικό γραφείο στο Αϊντάχο και είναι μαμά της 2χρονης Josephine. Έμεινε έγκυος αφού έκανε σχέση στα 16 της με ένα αγόρι που είχε γνωρίσει στην ομάδα νεολαίας της εκκλησίας της το προηγούμενο έτος.

«Τον ερωτεύτηκα πολύ δυνατά», είπε η Howard στην εφημερίδα The Epoch Times. «Ήμουν εκείνη που είπε πρώτη 'σ' αγαπώ'».

Ωστόσο, από την αρχή, η σχέση της δεν ήταν υγιής.

«Συνειδητοποίησε ότι έπασχε από κάποιο είδος "επεισοδίων" όπου πάθαινε 'black out' ή θύμωνε πραγματικά», είπε. «Στη συνέχεια ανακάλυψε ότι ήταν διπολικός, οπότε τα πράγματα άρχισαν να γίνονται όλο και χειρότερα».

«Νοιώθοντας πανικό εσωτερικά»

Ένα χρόνο μετά τη σχέση τους, η κ. Howard μετακόμισε στο Κολοράντο για να εργαστεί για έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό και ο φίλος της μετακόμισε επίσης για να την ακολουθήσει. Ωστόσο, η κυρία Howard αποφάσισε ότι ήθελε ένα διάλειμμα καθώς αντιμετώπιζε το κύριο βάρος της ασθένειάς του και ένοιωθε ότι η σχέση είχε αρνητική επίδραση στη ζωή της. Αλλά μια εβδομάδα αργότερα, τον Οκτώβριο του 2020, ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος.

Ήταν περίπου εκείνη την εποχή που η μητέρα της κυρίας Howard πέταξε στο Κολοράντο για να προσφέρει την υποστήριξή της ενώ περνούσε τον χωρισμό. Σύντομα η μητέρα της άκουσε από τη συγκάτοικο της κυρίας Howard ότι η κόρη της ίσως ήταν έγκυος.

«Με ξύπνησε περίπου στις 3 π.μ., στη μέση της νύχτας, και είπε: "Πρέπει να κάνεις τεστ εγκυμοσύνης"», είπε η κ. Howard. «Ήταν περίεργο γιατί τη στιγμή που μου το ζήτησε, είπα μέσα μου: "Δεν θέλω να κάνω τεστ γιατί θα είναι θετικό και δεν θέλω να το μάθει η μαμά μου"».


Μια εικόνα υπερήχων του εμβρύου της κας Howard. (Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)

Από φόβο, η κ. Howard βούτηξε το τεστ εγκυμοσύνης της σε νερό λεκάνης τουαλέτας, εξασφαλίζοντας αρνητικό αποτέλεσμα για να το δείξει στη μαμά της. Αργότερα, όταν ήταν μόνη της, έκανε δύο ακόμη τεστ που επιβεβαίωσαν τις υποψίες της: ήταν έγκυος. Ωστόσο, σύντομα συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να αποφύγει την αλήθεια και η μητέρα της την πίεσε να επισκεφθεί μια κλινική για επιβεβαίωση.

«Πανικοβλήθηκα μέσα μου», είπε. «Είναι σαν αυτό το συναίσθημα της ζωής σου να αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια σου. Μόλις συνειδητοποίησα όλα αυτά τα πράγματα που θα έπρεπε να κάνω. Ένοιωσα τόσο ανακουφισμένη όταν βγήκα από τη σχέση μου, ένοιωσα σαν αυτό το πράγμα να έφυγε από πάνω μου. Στη συνέχεια, αμέσως, όταν συνέβη αυτό, σκέφτηκα: "Τι να κάνω;". Δεν θέλω να επιστρέψω σε αυτή τη σχέση».

Ένα πορτρέτο της κυρίας Χάουαρντ όταν ήταν έγκυος στην κόρη της. (Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)
«Δυστυχώς, η σκέψη της άμβλωσης ήρθε στο μυαλό μου», είπε. «Ήταν σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα που σκεφτόμουν: "Όλοι πιστεύουν ότι δεν είμαι έγκυος αυτή τη στιγμή. Τι να κάνω;» Δυστυχώς, έλεγα "Λοιπόν, υπάρχει αυτό", το οποίο, ευτυχώς, τότε δεν επέλεξα».

Επιλέγοντας τη ζωή

Η μεγαλύτερη από έξι αδέλφια, η κ. Howard μεγάλωσε υπέρ της ζωής, αλλά ποτέ δεν είχε λόγο να δοκιμάσει τα πιστεύω της μέχρι εκείνη τη στιγμή. Είχε τη φευγαλέα σκέψη, «Αν δεν ήμουν υπέρ της ζωής, θα μπορούσα να έχω μια τόσο εύκολη διέξοδο», αλλά γρήγορα συνειδητοποίησε ότι η πεποίθησή της ήταν βαθιά.

«Πιστεύω πραγματικά ότι η ζωή αρχίζει με τη σύλληψη», είπε, «... Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να επιλέξω την άμβλωση ως επιλογή». Η κ. Howard αποδέχτηκε τον φόβο της και θρήνησε την απώλεια της ζωής που νόμιζε ότι θα είχε, επιτρέποντάς της να επιλέξει τη ζωή για το μωρό της.

Η επιλογή της ενίσχυσε τη σχέση της με τους γονείς της, οι οποίοι την στήριξαν στην αρχή της εγκυμοσύνης της.

«Υπήρχε μεγάλη απογοήτευση, αλλά υπήρχε επίσης πολλή αγάπη, ειδικά με τον πατέρα μου», είπε. «Είχα πάντα μια πολύ δύσκολη σχέση με τον πατέρα μου και ήταν ο άνθρωπος που φοβόμουν να συζητήσω περισσότερα. ... Αλλά όταν του το είπα, ήταν τόσο ήρεμος και κατέληξε να λέει: «Εντάξει, λοιπόν, αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα σε βοηθήσω να υποστηρίξεις αυτό το ανθρωπάκι που θα φέρεις στον κόσμο».

Η κυρία Howard κέρδισε την άδεια πιλότου ενώ ήταν έγκυος στην Josephine. (Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η κ. Howard συνειδητοποίησε επίσης ότι δεν θα μπορούσε να αντέξει να μπει σε μια μάχη επιμέλειας με τον πατέρα του μωρού αν αποφάσιζε να κρατήσει το μωρό. Έτσι, άρχισε να σκέφτεται την υιοθεσία, αλλά καμμία πιθανή επιλογή των γονέων δεν αισθάνθηκε σωστή μέχρι που ο θείος και η θεία της - που δεν μπορούσαν να συλλάβουν για 16 χρόνια - είπαν ότι θα ήθελαν πολύ να ληφθούν υπόψη.

«Αμέσως, σκέφτηκα: "Αν κάποιος πρόκειται να υιοθετήσει το μωρό μου, θα είναι κάποιος σαν αυτούς, που εμπιστεύομαι"», είπε η κ. Howard. «Περίπου τρεις μήνες μετά την εγκυμοσύνη μου, πήρα αυτή την απόφαση. ... Αλλά ένοιωσα επίσης τόσο απίστευτα συντετριμμένη γιατί ένιωθα ήδη αυτόν τον μητρικό δεσμό με το μωρό μου που δεν περίμενα».

«ΕΚΕΙΝΟΣ έχει ένα σχέδιο»

Ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν ξανά όταν η κ. Howard ήταν πέντε μηνών έγκυος. Έλαβε ένα μήνυμα κειμένου από έναν φίλο που έγραφε: «Ο μπαμπάς (του μωρού) έφυγε». Ο πατέρας του μωρού της είχε αυτοκτονήσει.

«Υπήρχαν πολλά συναισθήματα», είπε η κ. Howard. «Ήμουν μπερδεμένη και συντετριμμένη, και μετά είχα πολλούς ανθρώπους που ήταν θυμωμένοι μαζί μου και με κατηγορούσαν. Μέσα από όλα αυτά, κατέληξα να μετακομίσω στο Αϊντάχο, ώστε να μπορέσω να είμαι εκεί για την κηδεία και στη συνέχεια να γεννήσω το μωρό μου».

(Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)

Η πίστη της κυρίας Howard κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της ήταν «η ισχυρότερη που υπήρξε ποτέ». Προσευχόταν στον Θεό για μια λύση με τον πατέρα και μια ευκαιρία να κρατήσει το μωρό της.

«Δεν πιστεύω ότι ο Ιησούς σκοτώνει κανέναν», είπε. «Νομίζω ότι έχει ένα σχέδιο και όλα λειτουργούν σε αυτό για καλό. ... Όταν το άκουσα, ήταν σαν αυτός ο απίστευτος σπαραγμός, αλλά και εγώ να λέω: "Θα κρατήσω το μωρό μου τώρα"».

Πίσω στο Αϊντάχο, η κα Howard συνέχισε την εγκυμοσύνη της, προχωρώντας σε πλήρη ταχύτητα στο τρίτο τρίμηνο της, εκπληρώνοντας ένα μακροχρόνιο όνειρο να πάρει την άδεια πιλότου της και έλαβε με επιτυχία το πιστοποιητικό της στην 38η εβδομάδα εγκυμοσύνης.

Η Josephine γεννήθηκε στις 15 Ιουλίου 2021, σε ένα τοπικό κέντρο τοκετού μετά από εξάωρο τοκετό.

«Ήταν σαν την πιο τέλεια γέννα που θα μπορούσα να ζητήσω», είπε η κ. Howard. «Όταν την κράτησα για πρώτη φορά... Ήμουν σαν, αυτό είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Απλά ένoιωσα ότι δεν ήθελα ποτέ να το αφήσω να φύγει».

(Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)

«Μπορούμε να κάνουμε δύσκολα πράγματα»

Μπαίνοντας στο ρόλο της μητρότητας, η ζωή της έγινε τραινάκι του λούνα παρκ καθώς έπρεπε να αναλάβει το ρόλο και των δύο γονέων με το να είναι προσεκτική μητέρα και οικογενειάρχης ταυτόχρονα. Αλλά σύντομα διαπίστωσε ότι είχε ικανότητες πολύ πέρα από τις προσδοκίες της.

«Νομίζω ότι πολλές μαμάδες, μόλις αποκτήσουν ένα παιδί, έχουν αυτές τις αυτόματες υπερδυνάμεις», είπε. «Μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Ξέρεις, θήλαζα την κόρη μου και εξασκούσα το τσέλο μου με κάποιο τρόπο, και πάντα κοιτάζω πίσω και σκέφτομαι, δεν ξέρω πώς έκανα τα πράγματα που έκανα, τόσο σκληρά όσο και καλά».

Παρά το γεγονός ότι ήταν ανύπαντρη, έφηβη μητέρα, κυνήγησε τα όνειρά της.

«Δεν είναι εύκολο και συνεχώς συναντώ τοίχους, είτε είναι ψυχικοί είτε οικονομικοί, αλλά έρχομαι όλο και πιο κοντά μέρα με τη μέρα και αυτό είναι που έχει σημασία», είπε. «Η ζωή μου φαίνεται διαφορετική από την κανονική 20χρονη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ ακόμα να κυνηγήσω τα όνειρά μου».

Όταν η Josephine ήταν 6 μηνών, η κ. Howard είπε ένα σκληρό αντίο στους γονείς και τα αδέλφια της και μετακόμισε στο Ντένβερ του Κολοράντο για να εργαστεί για μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, την Avodah Collective, που εργάζεται με γυναίκες που επέζησαν μετά από σεξουαλική εμπορία και τα παιδιά τους

Η κ. Howard πέρασε ένα χρόνο ως ιεραπόστολος, έλαβε ένα μικρό μισθό από δωρεές και αισθάνθηκε «ευλογημένη» που πλησίασε τις γυναίκες.

Σήμερα, η κ. Howardεπέστρεψε στο Αϊντάχο και εργάζεται ως νομική γραμματέας, ενώ η κόρη της πηγαίνει στο νηπιαγωγείο.

Η κυρία Howard με την κόρη της, Josephine. (Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)

«Είναι το πιο θαρραλέο κοριτσάκι. Είναι πολύτιμη και απίστευτα έξυπνη», είπε η κ. Howard. «Έχει τις δικές της απόψεις τώρα και ξέρει τι δεν της αρέσει και τι της αρέσει. ... Είναι πολύ ανεξάρτητη, έχει πολύ ισχυρή θέληση, αλλά είναι το πιο γλυκό κοριτσάκι και είναι πολύ ευγενική».

Με την εξισορρόπηση, η κ. Howard παραδέχεται ότι της λείπει η κόρη της μερικές φορές, νοιώθοντας σαν κακή μαμά, καθώς δεν είναι πάντα εκεί για εκείνη.

«Την κοιτάζω και είναι, σαν, το πιο λαμπρό πράγμα στη ζωή μου», είπε η μητέρα. «Με κάνει τόσο χαρούμενη».

Αναλογιζόμενη τη ζωή που θα μπορούσε να είχε, η κ. Howard ξέρει ότι υπάρχουν πράγματα που θα ήθελε να κάνει, αλλά παραμένει «τόσο ευγνώμων» που κράτησε το κοριτσάκι της.

«Αν αφήσω τον φόβο και όλες τις θυμωμένες φωνές να είναι ο καθοριστικός μου παράγοντας... Θα είχα πολύ περισσότερο πόνο και λύπη από οποιονδήποτε πόνο ή δυσκολία νοιώθω τώρα», είπε. «Όταν ζυγίζω τις ισορροπίες, μπορώ να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες που έχω τώρα, αλλά δεν θα μπορούσα να ζήσω με τον εαυτό μου αν δεν την είχα».

Τα τελευταία χρόνια, μπόρεσε επίσης να αφήσει τον θυμό που ένοιωθε για τον πατέρα της Josephine.

(Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)
(Ευγενική προσφορά της Gemma Howard)

Όταν η Josephine μεγαλώσει, η κυρία Howard σχεδιάζει να της πει την ιστορία, αλλά επιμένει ότι δεν θα αφήσει ποτέ την κόρη της να αισθανθεί «λιγότερο αγαπητή ή ότι δεν ήταν επιθυμητή». 

Σε κάθε άλλη μέλλουσα μαμά που φοβάται ένα αβέβαιο μέλλον, συμβουλεύει: «Μην αφήσετε τον φόβο να σας τρομάξει και να κάνετε μια επιλογή για την οποία θα μπορούσατε αργότερα να μετανoιώσετε».

Είπε: «Μπόρεσα να ακούσω τις ιστορίες διαφορετικών ανθρώπων και πολλοί από αυτούς, στην αρχή, ένοιωθα όλοι ότι: "Είναι ο φόβος που κυριαρχεί απόλυτα, και αυτό με έκανε να σκεφτώ την άμβλωση"».


Μοιραστείτε τις ιστορίες σας μαζί μας στο emg.inspired@epochtimes.nyc και συνεχίστε να παίρνετε την καθημερινή σας δόση έμπνευσης κάνοντας εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο Inspired στο TheEpochTimes.com/newsletter




ΠΗΓΗ: https://www.theepochtimes.com/bright/pregnant-at-17-woman-who-chose-life-for-her-baby-says-shes-the-brightest-thing-in-my-life-5514402?utm_source=goodeveningnoe&src_src=goodeveningnoe&utm_campaign=gv-2023-12-07&src_cmp=gv-2023-12-07&utm_medium=email&est=J%2BuEKVfxQH5JYmuq7Nr%2FEgTy6MZjXdbg01QVw6XrvHpywjpK1qM3IyfTZCA%3D



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ




καληνύχτα!!! 🌟🌙

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!