Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

Νά ΜΗΝ ξεχάσουμε τά δολοφονημένα παιδιά μας στά Τέμπη... ( Ο Θεός νά τά αναπαύσει. )

 


Μου τηλεφώνησαν απο την Γραμματεία της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Α.Π.Θ. για να μου γνωστοποιήσουν, ότι την προσεχή Δευτέρα στις 04/12/2023 θα γίνει η τελετή απονομής πτυχίων και αν μπορεί να παραβρεθεί κάποιος να παραλάβει το πτυχίο της Ελπίδας.

Αυτό που κυριάρχισε αμέσως στο μυαλό μου ήτανε ότι, ενώ όλοι θα είναι μέσα στην τρελλή χαρά για τις επιδόσεις του παιδιού τους και θα του εύχονται καλή σταδιοδρομία στήν ζωή τους, εγώ θα στέκομαι σαν σκιάχτρο με ένα άψυχο χαρτί στα χέρια, χωρίς παιδί να ευχηθώ.

Κάποιοι φρόντισαν γι αυτό.

Δεν θα πάμε με την γυναίκα μου τελικά. 

Θα είναι πολύ οδυνηρό και για τους δυό μας. 

Θα πάνε τα αδέρφια της που λόγω του νεαρού της ηλικίας, έχουν διαφορετικές ανοχές.

Από Χρήστος Χούπας

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ. ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 57, ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100. ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 57 ΘΥΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ? ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΩ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΗΘΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!