Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Βρες κι εσύ την κινητήριο δύναμή σου




Τι παρακινεί τους ανθρώπους να αντισταθούν; Και αυτό παρά τις αντιξοότητες. Από πού παίρνουν το θάρρος τους;

8 Σεπτεμβρίου 2024
από Andrea Drescher
Χρόνος ανάγνωσης: 18,3 λεπτά



Πολλοί άνθρωποι γίνονται όλο και πιο απελπισμένοι καθώς η θηλιά της «ελίτ εξουσίας» φαίνεται να σφίγγει, ενώ οι μάζες απλά βαδίζουν. Και δεδομένου ότι όλα αυτά συμβαίνουν σε παγκόσμια κλίμακα, μια απόδραση προς την ελευθερία γίνεται όλο και πιο δύσκολο να φανταστεί κανείς. Πού να στραφείτε; 

Το βιώνω στο άμεσο περιβάλλον μου. Δύο αυτοκτονίες πολιτικά ενεργών ανθρώπων στο περιβάλλον μου μόνο φέτος. Ένας φίλος υπέρμαχος της ειρήνης μου έγραψε πρόσφατα: «Θέλω να κλάψω, είμαι τόσο θλιμμένος, μα δεν το αντέχω πια. Ούτε εγώ έχω πια πραγματικά ελπίδα».


Άλλοι συνεχίζουν τον αγώνα αμείωτα. Πώς το καταφέρνουν αυτό; 

Έθεσα αυτό το ερώτημα σε διάφορους γνωστούς ακτιβιστές από όλα τα στρατόπεδα της αντίστασης, οι οποίοι δεν παραιτούνται παρά την εχθρότητα και την αναταραχή - όχι μόνο από την επικρατούσα τάση, αλλά εν μέρει και από τη λεγόμενη σκηνή αντίστασης.

Οι ερωτήσεις μου:

Γιατί δεν τα παρατάς παρά την πίεση;

Τι σε παρακινεί, τι σου δίνει τη δύναμη;

Οι απαντήσεις είναι πολλαπλές, ίσως δώσουν στον έναν ή στον άλλο που αυτή τη στιγμή «χαλαρώνει» μια ώθηση να συνεχίσει.




Σοφία Αντωνούλα – Δημοσιογράφος








Όταν οι άνθρωποι ενώνονται και ενδιαφέρονται πραγματικά για ένα θέμα, προκύπτουν λύσεις - λειτουργεί εξίσου καλά κάτω και πάνω - αυτή η γνώση της δημιουργικής μας δύναμης με κρατά σε εγρήγορση. Επιπλέον, έχω την τύχη να γράφω όχι μόνο για την αδιανόητη αδικία για το εναλλακτικό μέσο Transition News, αλλά και για πρωτοβουλίες που ακολουθούν νέους, στην πραγματικότητα άναρχους, δρόμους: Για παράδειγμα, η γεωργία αλληλεγγύης GranDeliSee, η οποία δεν αφορά μόνο την απόκτηση υγιεινών φρούτων και λαχανικών. 

Εκεί, πραγματοποιείται αναγεννητική εργασία και αυτή η γνώση μεταδίδεται σε έναν ευρύτερο κύκλο ενδιαφερομένων. Σε τελική ανάλυση, το θέμα είναι επίσης να διατηρηθεί η καταστροφή όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Για μένα, όλοι οι άνθρωποι που εξακολουθούν να βγαίνουν στους δρόμους κάθε Δευτέρα με αυτοπεποίθηση είναι πρότυπα, και αυτό απαιτεί επίσης πολύ θάρρος αυτές τις μέρες.




Patrick Baab – Δημοσιογράφος








Τι με ωθεί; Ένα είδος θυμού. «Πάντα» – ο θυμός πηγάζει από νύχτες στο υπόγειο. Ξέφυγα από τη μικροαστική στενοχώρια, έπρεπε να αποκτήσω πτυχία. Το σχολείο, το οποίο προορίζεται να προετοιμάσει τους μαθητές για τον μετέπειτα ρόλο τους ως γιατρός ή δάσκαλος, ξυπνά την επιθυμία για αντίθεση. Το αγωνιστικό πνεύμα αφυπνίζεται. Δεν θυμάμαι πώς και πότε ακριβώς. 

Η αντίρρηση συνείδησής μου το 1978 ήρθε πολύ αργά, δεν μπορούσε πλέον να αποτρέψει τη στρατολόγηση. Αλλά από τότε που αρνήθηκα να πυροβολήσω, υπήρχαν 20 ημέρες στο Bremerhaven λόγω ανυπακοής. Δύο δεκαετίες αργότερα, κάνω ρεπορτάζ για επιθετικούς πολέμους που παραβιάζουν το διεθνές δίκαιο. 

Δεν είναι οι στρατιώτες που υποκινούν πολέμους. Οδηγούνται από πολιτικούς που δεν χρειάζεται να πάνε οι ίδιοι στα χαρακώματα. Δεδομένου ότι τίποτε δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα, συνεχίζω. Πάντα ενεργός!




Sucharit Bhakdi – Επιστήμονας






Δεν χρειάζομαι θάρρος. Ανέκαθεν αισθανόμουν απογοήτευση όταν οι άνθρωποι με ρωτούν γι' αυτό. Αυτό που κάνω δεν απαιτεί θάρρος, είναι όπως η αναπνοή. Δεν δέχομαι την εχθρότητα, δεν με επηρεάζει όταν δέχομαι επίθεση. Εάν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο σας φωνάζουν και σας προσβάλλουν, δεν μπορείτε να το πάρετε σοβαρά. 

Πιστεύω ότι πολλά θα συμβούν, για παράδειγμα, μέσω των αρχείων του Ινστιτούτου Robert Koch (RKI). Υπάρχουν πολλές προσπάθειες παγκοσμίως. Δεν θέλω να είμαι στη θέση των υπευθύνων αν συνεχίσουν έτσι. Κατατίθενται αγωγές και οι υπεύθυνοι δύσκολα μπορούν να κρατήσουν την πορεία. Εισαγγελείς σε πέντε πολιτείες των ΗΠΑ έχουν ήδη καταθέσει αγωγές κατά της Pfizer και στην Ιαπωνία υπάρχουν αναφορές για θύματα εμβολίων στην επικρατούσα τάση. Κάτι συμβαίνει παντού. 
Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί στη χώρα μας τώρα μετά τις εκλογές, όπου το BSW και το AFD μπορούν να συνεργαστούν για επαναξιολόγηση και εναντίον του Π.Ο.Υ.. Το ελπίζω.




Hannes Brejcha – Διοργανωτής "Fairdenken"





Το πρόβλημά μου ήταν και είναι ότι δεν αφήνω κανέναν να μου πει τι να κάνω! Ακόμη και ως έφηβος, είχα «προβλήματα συμπεριφοράς», αρνήθηκα να υπηρετήσω με όπλο, παρά πολλές αντιστάσεις. 

Και τι με παρακινεί; Η αδικία! Δεν μισώ τίποτα περισσότερο από την αδικία! Στις αρχές Ιανουαρίου του 2020, φοβήθηκα κι εγώ! Πήγα ακόμη και για ψώνια μια φορά με μάσκα και χειρουργικά γάντια!

Ωστόσο, όταν συνειδητοποίησα λίγο αργότερα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά εδώ, οι αληθινοί εμπειρογνώμονες δυσφημίστηκαν, απαξιώθηκαν και οι ψευδοεπιστήμονες διαφημίστηκαν, χτύπησαν καμπάνες συναγερμού για μένα! 

Από τότε, επένδυσα όλο μου το χρόνο στην έρευνα! 
Ο Δρ Wodarg, ο οποίος ξεκαθάρισε τη φάρσα με τη γρίπη των χοίρων, ο καθηγητής Δρ Sucharit Bhakdi ήταν οι πραγματικοί ειδικοί για μένα και έτσι άρχισα να οργανώνω παρουσιάσεις από τον Απρίλιο του 2020! Όπως συμβαίνει τώρα στις 14.9 στη Βιέννη. 

Από πού μπορώ να αντλήσω την ισχύ; Καλή ερώτηση! Την οποία δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω ...






Wolfgang Effenberger – πρώην αξιωματικός του ΝΑΤΟ



Γιατί δεν τα παρατάω; Επειδή παρά τα 78 μου χρόνια νοιώθω σφρίγος και πιθανώς επειδή οι γονείς μου μου έδωσαν τα υποχρεωτικά μικρά ονόματα Georg (Γεώργιος) και Michael (Μιχαήλ). 

Η οικογένειά μου στη Σιλεσία επηρεάστηκε έντονα από το 3ο Ράϊχ και τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο παππούς Ernst Effenberger απαγορεύτηκε αρχικά να εργαστεί ως δασοφύλακας τον Μάϊο του 1934 και στη συνέχεια απελάθηκε στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Sachsenhausen τον Μάϊο του 1938. Ο πατέρας επέστρεψε από τον πόλεμο ως ανάπηρος. 

Τον Μάρτιο/Απρίλιο του 1946, η οικογένεια εκδιώχθηκε από τη Σιλεσία – η μητέρα μου ήταν 8 μηνών έγκυος σε μένα. Πέρασα τα χρόνια μέχρι την ηλικία των 8 ετών στον καταυλισμό εκτοπισμένων ή σε ένα πρόχειρο καταφύγιο. 

Ως 26χρονος αξιωματικός, πήρα μια εικόνα για το προγραμματισμένο πυρηνικό πεδίο μάχης και έπρεπε να οδηγήσω ένα τραίνο πυρηνικού φραγμού σε περίπτωση «άμυνας». Ενόψει του πολεμικού σχεδιασμού TRADOC 525-3-1 "Win in a Complex World 2020-2040", θα χρησιμοποιήσω τη δύναμή μου για αναγνώριση όσο μπορώ. Οι πόλεμοι δεν λύνουν προβλήματα! Μόνο η διπλωματία!



Markus Fiedler





Μόλις φύγετε από τη μήτρα πολυμέσων, δεν μπορείτε να επιστρέψετε. Μπορείτε να αναγνωρίσετε αμέσως τις κατασκευές των ψεμμάτων σε κάθε πιθανό σημείο. Είτε πρόκειται για βιολογικά εντελώς παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με τον Covid-19 είτε για πολιτική προπαγάνδα σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία. 

Αναγνωρίζουμε τη σταθερά προοδευτική στένωση του ορίζοντα της κοινής γνώμης σε τριχοειδές μέγεθος, την παράνομη παρενόχληση των επικριτών της κυβέρνησης, για παράδειγμα με κατ' οίκον έρευνες, τις αντισυνταγματικές επιθέσεις κατά των νέων μέσων ενημέρωσης, οι οποίες πρόσφατα κορυφώθηκαν ακόμη και με την απόπειρα κλεισίματος ενός περιοδικού. 

Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε περαιτέρω ούτως ή άλλως, σωστά; Αυτό μου θυμίζει ένα τραγούδι του ανατολικογερμανού τραγουδιστή και τραγουδοποιού Gerhard Schöne για τη μικρή πηγή. Πολύ αξίζει να σκεφτούμε.





Toby Fink – Ακτιβιστής






To να τα παρατήσω δεν είναι επιλογή για μένα. Είμαι πατέρας τεσσάρων παιδιών και παππούς μιας εγγονής έξι μηνών. Η Γερμανία είναι η χώρα όπου γεννήθηκα και δεν είμαι έτοιμος να τα παρατήσω. 

Εξακολουθώ να ισχυρίζομαι ότι ζούμε σε μία από τις καλύτερες χώρες του κόσμου, ακόμα κι αν μερικές φορές είναι δύσκολο να το πιστέψουμε. Σε σύγκριση με άλλους, έχουμε εξαιρετική υγειονομική περίθαλψη, ένα υπολειμματικό δικαίωμα συναπόφασης. Είμαστε ελεύθεροι να θέσουμε υποψηφιότητα στις εκλογές και έχουμε έναν Βασικό Νόμο που μας προστάτευε από τις καταπατήσεις από το κράτος μέχρι το 2020. Θα ήθελα ο Βασικός μας Νόμος να το κάνει ξανά. Γι' αυτό κι εγώ μπαίνω σε έναν μελλοντικό κόσμο με το "The new life Project".





Norbert Fleischer – Δημοσιογράφος




Πέρασα τα τέλη της παιδικής και εφηβικής μου ηλικίας κάτω από τις μεταβαλλόμενες εντυπώσεις του σοσιαλισμού, της ειρηνικής επανάστασης, της επανένωσης, του καπιταλισμού και των πολέμων του Ιράκ και της Γιουγκοσλαβίας. Αυτό είχε σίγουρα αντίκτυπο. Αλλά δεν νομίζω ότι είμαι ιδιαίτερα γενναίος. Σίγουρα δεν είμαι ήρωας και δεν είμαι στην αντίσταση, αλλά απλά κάνω τη δουλειά μου. Κανείς δεν με πιέζει. Ως κριτικός, αντιπολιτευόμενος δημοσιογράφος, κερδίζω χρήματα μόνο με αυτό στο οποίο είμαι καλός. Και δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο.

Ζω τη ζωή μου σύμφωνα με τις αξίες και τις πεποιθήσεις μου. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγώτερο.





Daniele Ganser – Ιστορικός & Ερευνητής Ειρήνης







Ναι, υπάρχει πάντα έπαινος και κατηγορία. Η εστίασή μου είναι στην έρευνα και τις διαλέξεις μου, όχι στο τι γράφουν τα μέσα ενημέρωσης για μένα. Δίνω τις διαλέξεις για τους ανθρώπους που έχουν αγοράσει εισιτήρια. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Γι' αυτό θα συνεχίσω. Συχνά δεν διαβάζω καν τα δυσφημιστικά άρθρα για μένα πια. 

Βγαίνω πολύ στη φύση, αυτό βοηθάει, μπορώ να το συστήσω σε όλους. Offline είναι το νέο βιογραφικό. Πιστεύω επίσης ότι είναι πολύ σημαντικό να ενισχύσουμε την ενσυνειδητότητά μας. Οι σκέψεις και τα συναισθήματα είναι σαν σύννεφα στον ουρανό, έρχονται και φεύγουν. Με αυτό εννοώ ότι πρέπει να βλέπουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας από μια ορισμένη απόσταση και να μην ταυτιζόμαστε πλήρως μαζί τους.

Στην πραγματικότητα, δεν πρέπει να πιστεύουμε όλα όσα σκεφτόμαστε.

Τότε μπορούμε να απελευθερωθούμε από την εποπτευόμενη σκέψη και να συνειδητοποιήσουμε ότι όλοι ανήκουν στην ανθρώπινη οικογένεια, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη θρησκεία, την εθνικότητα, το χρώμα του δέρματος ή το εισόδημα.




Hardy Groeneveld – Ακτιβιστής ειρήνης




Γιατί δεν τα παρατάω; Επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι κάθε άτομο έχει τη δύναμη να δημιουργήσει θετική αλλαγή. Η πίεση και η εχθρότητα αποτελούν μέρος της πορείας, αλλά δείχνουν επίσης ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. 

Αντλώ τη δύναμή μου από την εμπιστοσύνη στην αληθινή ανθρωπότητα και από τους πολλούς ανθρώπους που, παρ' όλα αυτά, πιστεύουν ακράδαντα στην ειρηνική συνύπαρξη και την πραγματική ελευθερία και την υπερασπίζονται.






Markus Haintz – Δικηγόρος και Δημοσιογράφος



Το σύστημα θέλει να μας μεταφέρει ότι είμαστε ανίσχυροι ή ότι πρέπει να βασιζόμαστε μόνο σε έναν σωτήρα. Και οι δύο είναι λάθος και δεν οδηγούν πουθενά. 

Η πίεση από το εξωτερικό είναι συχνά μόνο ψυχολογική. Είμαστε εξελικτικά προγραμματισμένοι να πηγαίνουμε με το κοπάδι. Αυτό μπορεί να ήταν απαραίτητο στη λίθινη εποχή για να επιβιώσει. Σήμερα, όλοι έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε διαφορετική άποψη. Όσο νωρίτερα ξεκινήσετε, τόσο πιο γρήγορα δεν σας ενδιαφέρει τι σκέφτονται οι ξένοι ή ακόμα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για εσάς.

Τα τελευταία χρόνια, έχω συναντήσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που έχουν εργαστεί πέρα από όλα τα σύνορα για έναν καλύτερο και πιο ελεύθερο κόσμο. Το κίνητρο και η αυτοπεποίθηση που άντλησα από αυτή τη στιγμή είναι αρκετά για μια ζωή.




Kaschi – Ακτιβιστής









Χωρίς τον Karl Hilz, ίσως να είχα ήδη αποσυρθεί και να έλεγα ότι έχω κάνει αρκετά. Έμαθα τόσα πολλά από αυτόν, πήρα την πολιτική του κληρονομιά και θέλω και πρέπει να τη μεταδώσω. Είμαι η δική μου δισκογραφική από το θάνατο του Karl, δεν είμαι μέλος κανενός οργανισμού, αλλά μόνο ενεργή υποστήριξη. Αλλά οι πολύ διαφορετικοί άνθρωποι στο κίνημα είναι επίσης μια κοινότητα στην οποία θέλω να δώσω ό, τι μπορώ. Η συνεργασία με αξιόπιστους ανθρώπους, η οποία έχει αποκρυσταλλωθεί τα τελευταία χρόνια, είναι κάτι όμορφο. Δεν μπορώ απλά να τους απογοητεύσω. Ακόμα κι αν είμαι σε αναπηρικό καροτσάκι, πρέπει να συνεχίσω αυτό που έλαβα ως δώρο από τον Karl. Και για να μην ξεχνάμε: Είναι για τα παιδιά μου, για τα οποία θα περνούσα μέσα από τη φωτιά. Πρέπει να υπερασπιστώ το μέλλον τους.





Liane Kilinc – Ακτιβίστρια Ειρήνης






Γιατί συνεχίζω με την βοήθεια στα θύματα του πολέμου Friedensbrücke; Σύμφωνα με τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, η ανθρωπιστική βοήθεια δεν μπορεί να ποινικοποιηθεί. Έτσι "τώρα περισσότερο από ποτέ!". Η κατάσταση του άμαχου πληθυσμού στο Ντονμπάς δεν έχει αλλάξει πολύ από την έναρξη της βοήθειας τον Φεβρουάριο του 2015. Όσοι ζουν εκεί εξακολουθούν να εξαρτώνται από την ανθρωπιστική βοήθεια. Εγώ η ίδια δεν μπορώ να επιστρέψω στη Γερμανία από τον Οκτώβριο του 2022 λόγω πολιτικών διώξεων. Αυτό είναι προσωπικά δύσκολο, αλλά έχει μεγάλα πλεονεκτήματα για το έργο του συλλόγου επειδή μπορώ να συντονιστώ απευθείας επί τόπου. 

Η συνεργασία με τις αρχές και τους οργανισμούς έχει επεκταθεί και η βοήθεια εφαρμόζεται πιο αποτελεσματικά. Εν τω μεταξύ, η 75η μεταφορά έφτασε με 20 τόνους βοήθειας και τα έργα έναρξης του σχολείου ήταν επίσης επιτυχημένα. Ο αριθμός των δωρητών και των μελών έχει σχεδόν διπλασιαστεί και θεωρώ ότι πρόκειται για σαφή αποστολή, παρά τα εμπόδια που τίθενται στο δρόμο μας. Η κυβέρνησή «μας» προμηθεύει τα όπλα, εμείς την ανθρωπιστική βοήθεια για να ανακουφίσουμε τα δεινά των ανθρώπων στις περιοχές.





Madeleine Petrovic – πολιτικός








Στις αρχές του 2020, δεν ήμουν βέβαιη ότι μια επικίνδυνη ασθένεια ήταν σε άνοδο. Σύντομα, ένας πραγματικός ανταγωνισμός όλο και χειρότερων ειδήσεων ξεκίνησε και στην Ευρώπη. Οι τόνοι έγιναν πιο σκληροί, πιο επιθετικοί και πιο μισαλλόδοξοι. Η επωδός: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙΣ. 

Η ανασφάλειά μου εξαφανίστηκε, αντίθετα το «καθοδηγητικό μου ενδιαφέρον» μεγάλωσε και ο θυμός μου για τα μηνύματα φόβου μεγάλωσε. 

Ακόμη και ως παιδί, είχα προειδοποιηθεί για εκείνους που θέλουν να επιβάλουν την τυφλή υπακοή με φόβο και εκφοβισμό.

Είναι δυσάρεστο να προσβάλλεσαι και να απαξιώνεσαι, αλλά είναι πάντα καλύτερο από το να κολυμπάς με το σκοτεινό ρεύμα.

«Το να διατηρείς χαμηλούς τόνους για λόγους τακτικής ανέκαθεν αποδείχθηκε λάθος», είπε κάποτε εύστοχα η Johanna Dohnal. Εκείνη την εποχή, συνειδητοποίησα ξεκάθαρα ότι αυτή η τερατώδης αναδιανομή από κάτω προς τα πάνω δεν θα ήταν δυνατή χωρίς το φόβο των μαζών. Θεωρία συνωμοσίας; Όχι, καπιταλισμός χωρίς ηθική, υποστηριζόμενος από πολλούς που έβλεπαν τους εαυτούς τους ως «αριστερούς». Ένα κακό αριστούργημα προπαγάνδας! Αλλά: Η διορατικότητα νικά τον φόβο και το θάρρος έχει απελευθερωτική επίδραση. Και τώρα το ζούμε αυτό πολιτικά με τη Λίστα Petrovic!




Beate Sibylle Pfeil – Επιστήμονας




Γιατί δεν τα παρατάω παρά την πίεση; Γνωρίζω ήδη από επαγγελματική εμπειρία ότι το έργο για τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι έργο χιλιοστού που τελικά αποδίδει. 

Ιστορικά, οφείλουμε τις «καλές» φάσεις στις οποίες τα ανθρώπινα δικαιώματα μπορούσαν να βιωθούν καταρχήν ακριβώς στους ανθρώπους που δεν παραιτήθηκαν. 

Το έτος 2020 αποτελεί ένα παγκόσμιο σημείο καμπής με πολύ παλιές, αλλά και διαφορετικές, σε κάθε περίπτωση μεγάλες προκλήσεις. Όσο μεγαλύτερες είναι αυτές, τόσο περισσότερο διακυβεύονται, τόσο πιο σημαντικό μου φαίνεται να μην παραιτηθούμε.

Η πεποίθηση ότι οι πράξεις μου έχουν βαθύτερο νόημα με κινητοποιεί και μου δίνει δύναμη. Και τους πολλούς ανθρώπους με οράματα που έχουν γίνει πρότυπα για μένα μέσα από το θάρρος και τη δέσμευσή τους στην ανθρωπότητα, την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα.





Owe Schattauer –  μουσικός




Υπήρξα ισχυρός υποστηρικτής της δικαιοσύνης από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ακόμα και όταν ήμουν μικρό παιδί. Στο νηπιαγωγείο, στο σχολείο, στο στρατό, στην εκπαίδευση και επίσης στο κίνημα ειρήνης: Όταν γινόταν κάτι άδικο, άνοιγα το στόμα μου. 
Φυσικά, ειδικά στην περίπτωση πολιτικών, κοινωνικών και μιντιακών αδικιών. 

Οι ήρωες στις ταινίες, τα μυθιστορήματα και τα βιβλία ιστορίας πάντα αγωνίζονταν για έναν καλύτερο κόσμο, για το καλό – ήταν τα πρότυπά μου.

Υπήρξαν αμέτρητοι άνθρωποι στην ιστορία που υπέφεραν πολύ περισσότερο από εμάς. Μπορούμε ακόμα να ζήσουμε καλά - αν συγκρίνετε! Ένα από τα τραγούδια μου λέγεται "I never give up". Αυτό είναι που μετράει για μένα: Ακόμα κι αν πονάω, σηκώνομαι ξανά. Πάντα με υπομονή και πείσμα «Μέχρι την τελευταία μέρα» – αυτό είναι και το όνομα ενός από τα τραγούδια μου – υπερασπίζομαι τη δικαιοσύνη.





Bernhard Schlager – Διοργανωτής διαμαρτυριών

Κι εγώ γνωρίζω πολύ καλά τις φάσεις αδυναμίας και απελπισίας. Αλλά: Ποια είναι η εναλλακτική λύση; Πολύ γρήγορα γίνεται σαφές: Η εγκατάλειψη δεν αποτελεί επιλογή! Και τις περισσότερες φορές, η δύναμη και το κίνητρο επιστρέφουν πολύ γρήγορα.

Η ιδέα να μην κάνουμε πλέον τίποτα για την τρέλα που συναντάμε καθημερινά στην πολιτική και τα μέσα ενημέρωσης, τίποτα για τη διατήρηση της απειλούμενης ελευθερίας και ειρήνης μας, είναι πολύ χειρότερη από οποιαδήποτε στιγμιαία κατάσταση εξάντλησης. 

Το να μην κάνουμε τίποτα, να μην πούμε την αλήθεια, να μην επισημάνουμε δυνατά τις αδικίες, την προφανή χειραγώγηση και την εξαπάτηση, θα ήταν η πραγματική ήττα. 

Ναι, είναι εξαντλητικό, ναι, μπορεί να βιώσετε αντίποινα και πίεση και ναι, υπάρχουν φάσεις απελπισίας και αδυναμίας και συχνά ξεπερνάτε τα προσωπικά σας όρια. Αλλά είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο βρίσκεται η ελπίδα και η δύναμη και που θα μας φέρει σταδιακά στο στόχο μας. Είθε να μην ξεμείνουμε ποτέ από δυνάμεις για αυτό!




Billy Six – Δημοσιογράφος




Η ζωή δεν είναι μια βόλτα στο πάρκο. Ποτέ δεν ήταν, και για τις προηγούμενες γενιές ακόμη λιγώτερο από σήμερα. Η αντίσταση στην αδικία και ο αγώνας για την αλήθεια βασίζονται στην πεποίθηση. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί – ειδικά προς τον εαυτό μας – μόνο ενόψει δυσμενών συνθηκών. 

Μια μεγάλη ανάσα, υπομονή και βεβαιότητα ότι υπάρχει ζωή, ύπαρξη και νόημα πέρα από τις αντιξοότητες της ύπαρξής μας, με βοηθά να υπομείνω όχι μόνο ένα πραγματικό βάρος αλλά και τη μεγαλύτερη τρέλλα. Μια δοκιμασία! 

Ας θυμηθούμε για μια στιγμή τι έπρεπε να υποφέρει ο Ιησούς Χριστός - και πώς ακόμη και η ήττα μετατράπηκε σε νίκη.





Nirit Sommerfeld – ηθοποιός και τραγουδίστρια



Να εγκαταλείψω; Και τι θα έκανα τότε; Η στάση μου, αυτό που υποστηρίζω και αυτό που πιστεύω, περιορίζεται στο ελάχιστο, αλλά σε ένα ακλόνητο: Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι στις αξίες και τα δικαιώματά τους. Όλα τα άλλα προέρχονται από αυτό. 

Ποια πίεση θα μπορούσε να το υπονομεύσει αυτό; Η αλλαγή ολόκληρου του κόσμου δεν είναι μόνο ένα υψηλό επίπεδο, είναι πάνω απ' όλα μια μεγάλη υπερεκτίμηση των ικανοτήτων κάποιου. 

Αλλά βάζοντας τον εαυτό μου στη θέση των άλλων, αλλάζοντας την προοπτική μου ξανά και ξανά, αμφισβητώντας τα πάντα και όντας παρούσα σε κάθε στιγμή και δίνοντας τα πάντα, ακόμα κι αν εξυπηρετεί μόνο ένα άτομο: Αυτή είναι μια πηγή δύναμης για τον ομόλογό μου και για μένα. 

Κάνοντας τέχνη, δίνοντας αγάπη ως δώρο και καλές, γνήσιες, ανοιχτόκαρδες σχέσεις – αυτές είναι οι πηγές δύναμής μου.




Mathias Tretschog, δημοσιογράφος και ιδρυτής της πρωτοβουλίας Stop the WAR in Yemen





Ο Edward Snowden είπε για τα χρόνια δίωξης και παράνομης φυλάκισης του Αυστραλού δημοσιογράφου και εκδότη του WikiLeaks Julian Assange, ο οποίος δημοσίευσε τα εγκλήματα πολέμου των ΗΠΑ στο Ιράκ της Συρίας, μεταξύ άλλων: «Εάν η αποκάλυψη εγκλημάτων αντιμετωπιστεί ως έγκλημα, θα κυβερνηθούμε από εγκληματίες»

Ο Julian Assange είπε: «Πρέπει να ξεκινήσετε με την αλήθεια. Η αλήθεια είναι ο μόνος τρόπος που μπορούμε να φτάσουμε οπουδήποτε. Γιατί κάθε απόφαση που βασίζεται σε ψέμματα ή άγνοια δεν μπορεί να οδηγήσει σε καλό τέλος»

Είναι ο Julian Assange που με παρακινεί να συνεχίσω να αγωνίζομαι θαρραλέα – στους δρόμους, μπροστά από τα έδρανα της κυβέρνησης, με την πένα και την επιθυμία για ειρήνη στις καρδιές μας, για το μέλλον του απίστευτα όμορφου μικρού πλανήτη μας και για τα παιδιά και τα εγγόνια μας που ζουν σε αυτόν.





Simone Voss – Ακτιβίστρια Ειρήνης





Είμαι δασκάλα και τα παιδιά είναι κοντά στην καρδιά μου. Είναι υψίστης σημασίας να ξεκινήσει κάτι νέο για τα παιδιά. Η εκπαίδευση έχει φτάσει σε αδιέξοδο. Αυτό που τίθεται σε κίνηση από το σύστημα συμβαίνει πρώτα και κύρια στο σχολείο. 

Παιδιά που δεν μπορούν να συγκρίνουν, που δεν γνωρίζουν διαφορετικές εποχές, που θεωρούν φυσιολογική τη διαγραφή περιεχομένου από τα μέσα ενημέρωσης, έχουν στενό ορίζοντα και πρέπει να πιστέψουν αυτά που λέτε στο σχολείο. Πρέπει να πάρουμε άλλο περιεχόμενο και άλλους τρόπους μετάδοσης της γνώσης. Βρισκόμαστε σε μια εποχή αναταραχής. 

Ξέρω από το παρελθόν μου στη ΛΔΓ τι σημαίνει όταν ο άνεμος ξαφνικά αλλάζει εντελώς. Αυτό δίνει επίσης δύναμη. Εκείνη την εποχή, ελπίζαμε ότι θα πετύχαμε κάτι νέο και μετακομίσαμε μόνο σε μια μεγαλύτερη φυλακή. Αλλά τώρα το συναίσθημα είναι εκεί: Δεν θα αργήσει. Και γίνεται καλύτερο.





Marco Wanjura – Ακτιβιστής Ειρήνης





Ακόμη και ως έφηβος, δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί χώρες όπως το Αφγανιστάν και το Ιράκ καταστράφηκαν μετά τις επιθέσεις της 9/11, παρ' όλο που οι δράστες προέρχονταν από τη Σαουδική Αραβία. 

Το 2014, μετά τη σφαγή της Οδησσού και τον πόλεμο στη Γάζα, συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να γίνω πολιτικά ενεργός. Από τότε, ασχολούμαι εντατικά με τη γεωπολιτική και αγωνίζομαι ενάντια στον ιμπεριαλισμό για έναν δίκαιο κόσμο. Δεν νομίζω ότι τα καθιερωμένα κόμματα όπως το FPÖ ή το Αριστερό Κόμμα θα αποτρέψουν μια καταστροφή όπως ένας παγκόσμιος πόλεμος – οι επαγγελματίες πολιτικοί εκπροσωπούν μόνο τα συμφέροντα της μεγάλης βιομηχανίας και της Big Tech. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι πρέπει να αναλάβουν δράση οι ίδιοι. 

Είναι απαράδεκτο για μένα η Γερμανία και η Αυστρία να εμπλέκονται για άλλη μια φορά σε μια γενοκτονία όπως αυτή που συμβαίνει σήμερα στη Γάζα μέσω παραδόσεων όπλων και πολιτικής στήριξης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέτω τώρα υποψηφιότητα για τη «Λίστα της Γάζας» για να υπερασπιστώ τη διεθνή κατανόηση, την ειρήνη και τη δικαιοσύνη.




Ronny Weikl – Γιατρός





Είμαι πεπεισμένος ότι έκανα το σωστό και θα το έκανα ξανά και ξανά. 

Ήταν σαφές ότι μια μάσκα δεν παρέχει παθητική ή ενεργητική προστασία, αλλά θέτει σε κίνδυνο την υγεία.

Ειδικά τα παιδιά έχουν υποφέρει από τη μάσκα. Αυτό έχει αποδειχθεί από μελέτες και από τα αρχεία RKI είναι γνωστό ότι το γνώριζαν και οι ειδικοί.

Μετά από αρκετές περιπτώσεις λόγω υποτιθέμενων λανθασμένων πιστοποιητικών υγείας, παρέμειναν 10 περιπτώσεις πιστοποιητικών για παιδιά. Με βάση την περιγραφή των μητέρων, είδα τον κίνδυνο να καθυστερεί. 

Οι γιατροί είναι υποχρεωμένοι από τη Διακήρυξη της Γενεύης να βοηθούν τους ανθρώπους και να διατηρούν την υγεία τους με την έννοια της πρόληψης. 

Δεν θα με εκφοβίσουν ούτε θα με φιμώσουν, παρά το πρόστιμο των 20.000 ευρώ – ακόμα κι αν τώρα με απειλούν με την αφαίρεση της άδειας άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος

Παρακινούμαι από κάθε άτομο που μου λέει ότι τους βοήθησα, τα πολλά θετικά σχόλια, την αλληλεγγύη.

Και η πίστη μου στον Θεό με οδηγεί επίσης μέσα από αυτή την κατάσταση.

ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Οι Χιονάνθρωποι με Αξιοπρέπεια, που εκδηλώνουν την αντίστασή τους με τον πολύ ιδιαίτερο τρόπο τους από το 2021, δημοσίευσαν στις 02.09.2024:

Εμείς, οι ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, μιλήσαμε στους περαστικούς για την επιτακτική ανάγκη επανεκτίμησης των χρόνων του κορωνοϊού. Συναντήσαμε πολλές ανοιχτές καρδιές. Παρακαλώ μην εγκαταλείπετε την ελπίδα! Ποτέ! Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να μιλήσουν!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήταν και είναι πρόθυμοι να ενθαρρύνουν τους άλλους με τις πράξεις τους αλλά και με τα λόγια τους!


Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως: Θάρρος δεν είναι να μη φοβάσαι. Θάρρος είναι να το κάνεις ούτως ή άλλως.

Πίστωση εικόνας: Χιονάνθρωποι με αξιοπρέπεια




ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!