Δευτέρα 1 Μαΐου 2023

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ - Aστυνομία ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ αντί σερβιτόρα! Μόνο εκείνοι που είναι αρκετά ....φιλικοί πρός τό περιβάλλον, μπορούν νά είναι πελάτες!!!!!!!

 


Ένα άρθρο επισκεπτών από τον Thilo Schneider

Γνωρίζω το "Leopold's" για περίπου 20 χρόνια. Είναι ένα μικρό συνοικιακό café με ίσως τον καλύτερο καπουτσίνο στην γειτονιά μου και, θα είμαι ειλικρινής, και με τη δεύτερη καλύτερη σκεπαστή μηλόπιτα που ψήνει η ιδιοκτήτρια του "Leopold's". 


Δεν επιτρέπεται να το πουλήσει εκτός του café, επειδή σύμφωνα με το νόμο, δεν είναι αρτοποιός, αλλά το απόγευμα στις τρεις και μισή μου επιτρέπεται να φάω ένα κέηκ εκεί. Τουλάχιστον μέχρι πρότινος. Γνωριζόμαστε, αγαπάμε ο ένας τον άλλον και ένα όχι αμελητέο μέρος των εξόδων μου έχει χρηματοδοτήσει την πολυκατοικία για τη σπιτονοικοκυρά. Αλλά για το συνολικό πακέτο καφέ, κέηκ και ελαφρώς πατιναρισμένο εσωτερικό, τη συγχώρεσα ακόμη και την ηλίθια απόστροφο που βάζει λανθασμένα στο όνομα. Ακόμα κι αν χρειάστηκαν δέκα χρόνια.

Και τώρα Τετάρτη να 'μαι πάλι στο café, έβαλα υπάκουα την υγρή ομπρέλλα στη ειδική βάση ομπρελλών της δεκαετίας του '50, το κλειδί του αυτοκινήτου, όπως πάντα, στο τραπέζι, τα πουράκια και τον αναπτήρα δίπλα του, και χαμογελάω φιλικά στη Francesca, τη σερβιτόρα. Αν και το κατάστημα εξακολουθεί να είναι σχετικά άδειο, η Francesca δεν κάνει καμμία προσπάθεια να μου πάρει μια παραγγελία ακόμη και μετά από δέκα λεπτά. Αυτό ούτε καν χρειάζεται, παίρνω πάντα το ίδιο πράγμα ούτως ή άλλως. Είμαι τακτικός. Τουλάχιστον έτσι σκέφτηκα. Μετά από ένα άλλο τέταρτο της ώρας, και δεν συμβαίνει ακόμη τίποτε. Έλεγξα τους λογαριασμούς μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διάβασα ένα άρθρο του Don Alphonso στην Welt, το οποίο συνήθως πρέπει να κάνω δύο φορές για να το καταλάβω μία φορά. Η Francesca με αγνοεί.

Γι 'αυτό την καλώ: "Francesca, το συνηθισμένο, παρακαλώ". Η Francesca προσποιείται ότι δεν με άκουσε. Ελέγχω αν έχω πεθάνει :) και είμαι παρών μόνο με έναν λεπτό τρόπο – αλλά όχι. Ένας μικρός βήχας με πείθει ότι είμαι ακόμα ζωντανός. "Francesca;" Με κοιτάζει με ένα ντροπαλό βλέμμα, αλλά στη συνέχεια γυρίζει αλλού. Λοιπόν, κάτι δεν πάει καλά. Είμαι έτοιμος να σηκωθώ όταν έρχεται στο τραπέζι μου αφού κοιτάξει πάνω από τον ώμο της. Με άδεια χέρια.

«Δεν μου επιτρέπεται να σε εξυπηρετήσω», λέει ψιθυριστά θλιμμένη και, αφού τα αυτιά μου δεν είναι πια στα καλύτερά τους στα 56 μου, ρωτάω: «Τι;». «Δεν μου επιτρέπεται να σε υπηρετήσω», ψιθυρίζει λίγο πιο δυνατά. Ο κύριος με την εφημερίδα στην άλλη άκρη του δωματίου μοιάζει σαν να μην μας ακούει. «Τι; Μου κάνεις πλάκα; Και γιατί όχι;", βεβαιώνομαι. «Διότι...», ακουμπά τα χέρια της στο πίσω μέρος της καρέκλας απέναντί μου, «... Παραβίασες τους Όρους της κοινότητας!» Υποθέτω ότι πρέπει να μοιάζω σαν να μου το είπε στα σουαχίλι. "Παραβίασα τους Όρους της κοινότητας;" «Ναι». «Ναι, αλλά πώς;» Κοιτάζει προς τα κάτω: «Αν δεν το γνωρίζεις εσύ ο ίδιος, το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι παραβίασες τους Όρους της Κοινότητας!» "Εντάξει, αλλά ποιοι είναι οι Όροι της Κοινότητας;" ρωτάω, βαθιά συγκλονισμένος. «Αν δεν τους ξέρεις, δικό σου το φταίξιμο», απαντά, κάτι που δεν με βοηθά πραγματικά. Εξηγώ: «Έρχομαι εδώ 20 χρόνια, τρία παιδιά και δύο γάμους. Παίρνω τη θέση μου, και πάντα (!) δίνω φιλοδώρημα. Το ξέρετε αυτό. Δεν φωνάζω, δεν πίνω του σκασμού, δεν φωνάζω σε κανέναν ούτε μιλάω τόσο δυνατά που πνίγω από τις φωνές μου εκείνες του οδοντιατρείου από πάνω μας, δεν προσβάλλω κανέναν, δεν ενοχλώ κανέναν, βάζω την ομπρέλλα μου στο γαμημένο stand για ομπρέλλες...» «Να το, πάλι!» λέει η Francesca. "Τι, "πάλι";", θέλω να μάθω. «Παραβίασες ξανά τα πρότυπα της κοινότητας», εξηγεί.

Έχω μείνει εμβρόντητος. "Και πώς το έκανα αυτό;" Θέλω να μάθω. «Είπες 'γαμώτο!'», απαντά. «Είπα "γαμώτο";» «Ναι. Είπες και "Καταραμένη ομπρέλλα"». Παρατηρώ πώς ανεβάζω την αδρεναλίνη στα ύψη για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια στο "Leopold'tztztztz": "Καταραμένη ομπρέλα..." "....τστστστσ..." "... Επομένως, αποτελεί παραβίαση των προτύπων της κοινότητας, γι' αυτό δεν παίρνω καφέ;» «Ναι, και αυτή είναι τώρα η τρίτη σας παραβίαση. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να σας ζητήσω να φύγετε από το café!», γίνεται επίσης λίγο πιο αποφασισμένη. "Η τρίτη μου παραβίαση;" «Ναι!»

«Francesca, ήθελα έναν καφέ και μια μηλόπιτα! Όπως πάντα! Είσαι το γαμημ... Το παίζετε Facebook τον τελευταίο καιρό ή τι;", γκρινιάζω περισσότερο από ό, τι μιλάω. Ο πελάτης από την άλλη άκρη του καταλύματος φωνάζει "Francesca, θα είχες την καλοσύνη να μου δώσεις τον λογαριασμό; Νομίζω ότι θα ήταν υπέροχο αν μπορούσα να πληρώσω» και η Francesca ισιώνει την πλάτη της και φεύγει προς την κατεύθυνση του δημοσιογράφου. Κάνει τον λογαριασμό, ευχαριστεί για το φιλοδώρημα, που είναι πάρα πολύ, αλλά ο πελάτης πιστεύει ότι είναι εντάξει. Και μόλις βγει από την πόρτα, επιστρέφει. «Λυπάμαι πραγματικά, πραγματικά, αλλά η παραβίαση είναι παραβίαση». «Εντάξει, είπα μια κακή λέξη, αλλά αυτή ήταν η τρίτη παραβίαση. Ποιές ήταν οι δύο πρώτες;» Δείχνει τον πίνακα: «Ο καπνός και το ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ. (!!!!!!!!!!!!!!!!) Το κατάλαβες;» Ναι, κατάλαβα. Κατά λάθος διαφήμισα ναρκωτικά και ορυκτά καύσιμα. Και είπα και "γαμώτο". Μπορεί να είναι αυστηρά, σύμφωνα με τα πρότυπα της κοινότητας, αλλά προστατεύουν επίσης άλλους ανθρώπους από παρενόχληση και αρνητική επιρροή.

Σηκώνομαι. «Επισκέπτομαι αυτό το μπουρδέλλο εδώ και 20 χρόνια. Για 20 χρόνια έχω αφήσει ένα κάρο χρήματα εδώ. Σας παρακαλώ, να πάτε να γαμηθήτε κανονικότατα, μαλάκες. Ήταν η τελευταία φορά που με είδατε ήταν σε αυτό το μπουρδέλλο. Αν πρόκειται να παραβιάσω τα σκοτεινά πρότυπα της κοινότητας, τότε θα πρέπει τουλάχιστον να υπάρχει ένας λόγος για αυτό, τσουλ@κι». Μαζεύω πουράκια και κλειδιά, τρέχω στην έξοδο, τραβάω την ομπρέλλα έξω από τη βάση ομπρέλας, την οποία κλωτσάω στη γωνία με ένα νόστιμο λάκτισμα και κοπανάω την πόρτα.

Εξοργισμένος, στέκομαι μπροστά στο "Luitpold's" με την σκατένια ηλίθια απόστροφό του. «Χμ, και εσείς καπνιστής και οδηγός ντήζελ;» μουρμουρίζει μια φωνή από πίσω. Ένας κύριος στην ηλικία μου, με γυαλιά ηλίου παρά τη βροχή και το τσιγάρο στο χέρι. «Εκεί πάνω», λέει, δείχνοντας ένα παράθυρο στο παλιό κτίριο απέναντι, «συναντιόμαστε στο Stephan's. Υπάρχει καφές, μηλόπιτα και ένα τεράστιο τασάκι. Πάντα συναντιόμαστε εδώ τις Τετάρτες». "Τι είναι αυτό;" ρωτώ. «Ένα αρχοντικό», απαντά σκανταλιάρικα, και τώρα έχω πάντα ραντεβού τις Τετάρτες στις τρεις και μισή.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ : ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ

https://reitschuster.de/post/gesinnungspolizei-statt-kellnerin/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!