Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023

Πήγε ο φίλος μου ο Γιάννης από το Χορτοκόπι στό σπίτι μιάς γιαγιάς, νά τήν ερωτήσει γιά κάτι.

 


Μιχάλης Μάλαμας 

Πήγε ο φίλος μου ο Γιάννης από το Χορτοκόπι στο σπίτι μιας γιαγιάς, να την ερωτήσει για κάτι.


Τήν βρήκε στο τραπέζι να τρώει λαχανίδες, ελιές και ψωμί.

- Τι κάνεις γιαγιά;

- Δόξα τω Θεώ Γιάννη μου πολύ καλά είμαι.

- Γιαγιά έχεις τριγλυκερίδια και δεν έβαλες καθόλου λάδι στις λαχανίδες;

-Όχι Γιάννη μου, αλλά αν έβαζα, δεν θα μου έφτανε το λάδι για την κανδήλα.

Δεν θα πω τι έκανε ο Γιάννης.

Θα πω ότι αυτές οι γριές, κρατάνε ακόμα τον κόσμο όρθιο....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!