Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Αυτός ο διακεκριμένος γενετιστής κατάλαβε, πώς η υ π ε ρ η φ ά ν ε ι α δεν τον άφηνε να ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ τον Θεό!


Αποτέλεσμα εικόνας για francis Collins


Ένας μεγάλος σύγχρονος επιστήμων, ο Αμερικανός γενετιστής, βιολόγος και ιατρός Φράνσις Κόλλινς, ομολογεί ότι για 26 χρόνια ήταν αγνωστικιστής. 
Λέει χαρακτηριστικά: "Η δήλωση μου δεν ξέρω άν υπάρχει Θεός, στήν πραγματικότητα σήμαινε, δεν θέλω νά ξέρω, άν υπάρχει Θεός. Μού ήταν πιό βολικό να αγνοώ την ανάγκη να δίνω λόγο σε κάποιον Θεό. 

Αποτέλεσμα εικόνας για francis Collins

Αποτέλεσμα εικόνας για francis Collins


Έτσι εφάρμοζα έναν τρόπο σκέψεως και συμπεριφοράς που θα τον ονόμαζα εκούσια τυφλότητα, ή εκούσια άγνοια".

Όσο περισσότερο καταλάβαινα την παρουσία του Θεού και με φώτιζε το φώς του, τόσο πιό σκοτεινές που φαίνονταν οι δικές μου σκέψεις και πράξεις.
Ποτέ πρίν δεν είχα σκεφτεί να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου αμαρτωλό. 
Πάντα κρατούσα αποστάσεις απο αυτήν την παλιομοδίτικη λέξη.

Αποτέλεσμα εικόνας για francis Collins

Τώρα όμως καταλάβαινα πώς μου ταίριαζε απόλυτα.

Κατάλαβα επιτέλους, ότι η επιθυμία μου να πλησιάσω τον Θεό εμποδιζόταν απο την υπερηφάνειά μου".

(Δηλαδή, η βασική αιτία της εσωτερικής τυφλώσεως του ανθρώπου είναι η ΕΠΑΡΣΗ και η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ).

Αποτέλεσμα εικόνας για francis Collins

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!