Κυριακή 2 Ιουνίου 2024

Laura Becker: "Μετά από ορμονοθεραπεία και δύο μαστεκτομές, αποφάσισα να κάνω μετάβαση" (Η ιστορία ενός λαβωμένου παιδιού)


Laura Becker: "Μου [...] Το μήνυμα προς όλους, ειδικά τους νέους που είναι συγκλονισμένοι, είναι: Είναι εντάξει να είσαι άνθρωπος, ένα ευάλωτο πλάσμα, να υπάρχεις και να έχεις ελαττώματα».
Φωτογραφία: Epoch Times


Η αντιπαράθεση με τα στερεότυπα ρόλων οδηγεί στο σημείο αναζήτησης λύσης στα αντιληπτά προβλήματα μέσω χειρουργικών αλλαγών στο βιολογικό φύλο. 

Η Laura Becker έχει διανύσει αυτό το μονοπάτι, συμπεριλαμβανομένης της αντιστροφής του. 

Διαβάστε στην συνέντευξη που ακολουθεί ποια συμπεράσματα αντλεί από αυτό και γιατί συνδέει την πρακτική της αλλαγής φύλου με τον μετανθρωπισμό. (βλ. ΟΔΥΣΣΕΙΑ: Η ΣΚΑΛΑ του ΔΙΑΒΟΛΟΥ προς τον ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ξεκίνησε με τον ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ, περιλαμβάνει τον ΔΙΕΜΦΥΛΙΣΜΟ (odysseiatv.blogspot.com))


Από τους  Epoch Times Team 



Σήμερα, η Laura Becker είναι και πάλι ένα άτομο που επιβεβαιώνει την ζωή. 

Αλλά στην εφηβεία της πάλευε με αυτοκτονικές σκέψεις. 

Αντί να βοηθηθεί, αναγκάστηκε να υποβληθεί σε ορμονοθεραπεία και χειρουργική επέμβαση.

Ως καλεσμένη στο American Thought Leaders, λέει στον Jan Jekielek εκ των υστέρων τις εμπειρίες της με την αλλαγή φύλου και την επιστροφή από αυτήν. 

Ακολουθεί μια περίληψη της συνέντευξης.



Jan Jekielek: Έχετε μια καταπληκτική ιστορία, πολύ σπαρακτική, αλλά και υπέροχη. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Laura Becker: Ως παιδί ήμουν εκκεντρική, αγορίστικη, πολύ καλλιτεχνική και ευαίσθητη. Το πρώτο μέρος της παιδικής μου ηλικίας ήταν υπέροχο, οι γονείς μου ήταν υπέροχοι. Με ενδιέφερε η εκπαίδευση, η μουσική, η φύση και τα ζώα. Από την εφηβεία, η οποία ξεκίνησε πολύ νωρίς για μένα περίπου στα εννέα, όλα έγιναν πιο τρελλά.

Δεν ήμουν αναπτυξιακά έτοιμη γι' αυτό και έτσι είχα κοινωνικά και συναισθηματικά προβλήματα. Στα έντεκα, αυτά τα προβλήματα κλιμακώθηκαν. 

Με έστειλαν σε ψυχολόγο που με διέγνωσε με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού. 

Απέρριψα αυτή την διάγνωση επειδή δεν ήθελα να αισθάνομαι ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με μένα. 

Είχα μάλλον την αίσθηση ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τους συμμαθητές μου, ότι δεν ταίριαζα μαζί τους. Για να το θέσω ωραία, ήταν πολύ επιφανειακοί για μένα.

Ταυτόχρονα, διαγνώστηκα με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, το οποίο προκάλεσε συναισθηματικά και σωματικά προβλήματα. 

Συνδέεται με την κατάθλιψη, το άγχος, τη στειρότητα, την αύξηση βάρους και την ακμή. 

Έπρεπε να παλέψω με πολλά από αυτά τα προβλήματα.

Οι κοινωνικές μου δεξιότητες εκείνη την εποχή ήταν φτωχές. 

Ένοιωθα αποξενωμένη και ένοιωθα ότι δεν υπήρχε χώρος για μένα, οπότε απομονώθηκα. 

Περίπου την ίδια εποχή, οι γονείς μου άρχισαν να με κακοποιούν συναισθηματικά και λεκτικά.

Αυτό κλιμακώθηκε όλο και περισσότερο και έγινε χρόνιο πρόβλημα. Όλα αυτά τα πράγματα συνέβαιναν ταυτόχρονα σε αυτή την πολύ εύθραυστη φάση της ανάπτυξής μου, οπότε η αυτοεκτίμησή μου λίγο πολύ καταστράφηκε.

Ανέπτυξα μια πολύ αρνητική εικόνα του εαυτού μου και επίσης μια αρνητική άποψη για τον κόσμο, έγινα εξαιρετικά αρνητική, καταθλιπτική και μηδενιστική. 

Είχα τεράστιο κοινωνικό άγχος και μου δόθηκαν διάφορα φάρμακα, αντικαταθλιπτικά και αντισυλληπτικά, αλλά τίποτε δεν φαινόταν πραγματικά να βοηθάει.



Jan Jeliekek: Τι ηλικία ήσασταν;


Laura Becker: Οι πρώτες αυτοκτονικές σκέψεις ήρθαν όταν ήμουν 14 ετών, ήθελα να βλάψω τον εαυτό μου και ένοιωθα απελπισμένη συνολικά. 

Στο γυμνάσιο, είχα αναπτυξιακό έλλειμμα επειδή δεν είχα σχεδόν καθόλου κοινωνικές επαφές και ήμουν συναισθηματικά ανώριμη. 

Τότε ανακάλυψα το Tumblr, έναν υπέροχο και δημιουργικό ιστότοπο. Όλοι οι παράξενοι άνθρωποι ήταν εκεί.




Εκεί μπορούσε κανείς να ασχοληθεί με τα μοναδικά ειδικά ενδιαφέροντά του. 

Τότε συνάντησα την queer θεωρία, η οποία ονομαζόταν κάτι άλλο εκείνη την εποχή. 

Όταν ήμουν 14 ετών, το ονόμαζαν «κοινωνική δικαιοσύνη». Η θεωρία έχει περιγραφεί ως φεμινισμός, αντιρατσισμός και υπέρ των ΛΟΑΤ.

Πήδηξα αμέσως σε αυτή τη βάρκα γιατί με ενδιέφεραν πολύ αυτές οι αφηρημένες απόψεις για τις ταυτότητες, τις ετικέτες και τις θεωρίες προσωπικότητας. 

Εκείνη την εποχή, έκανα φίλους με την ιδέα να είμαι queer, επειδή ήμουν ανέκαθεν αντικομφορμίστρια στην συμπεριφορά και τα ρούχα μου.

Ένοιωθα σαν να μην είχα γυναικεία προσωπικότητα. 

Είχα πάντα μια πολύ αρνητική σχέση με το σώμα μου. 




Στα 15 μου, έκανα coming out ως genderqueer και αυτό στη συνέχεια εξελίχθηκε στην τρανς ιδέα. 

Ποτέ δεν ταυτίστηκα με τα φυσιολογικά, ετεροφυλόφιλα αγόρια, αλλά ούτε ταυτίστηκα με τα κορίτσια.

Μπορεί να υπάρχουν πλεονεκτήματα στο παιχνίδι με το φύλο. Είναι δημιουργικό, όπως το να φοράς φανταχτερά ρούχα και να πειραματίζεσαι με χτενίσματα, απλά φυσιολογικά εφηβικά πράγματα.

Αλλά δεδομένου ότι κανένα από τα τραύματά μου δεν είχε επιλυθεί, είχα ακόμα αυτοκτονικές σκέψεις. 

Άρχισα να αυτοθεραπεύομαι με μαριχουάνα, αλκοόλ και χάπια. 

Επιπλέον, υπήρχαν συνταγογραφούμενα φάρμακα, τα οποία δεν βοήθησαν πραγματικά, αλλά με μούδιασαν λίγο.


Jan Jeliekek: Τι συνέβη στην συνέχεια;


Laura Becker: Τα προβλήματα με το σώμα μου, την αποδοχή του εαυτού μου και τη σεξουαλικότητά μου γίνονταν όλο και χειρότερα. 

Ήμουν εξαιρετικά μπερδεμένη γιατί ανέκαθεν με ήλκυαν πολύ οι άντρες. 

Αλλά είχα προβλήματα με τα ρομαντικά πράγματα. Ήμουν μπερδεμένη και ντυμένη σαν λεσβία.

Ήμουν εντελώς ετεροφυλόφιλη, οπότε ένοιωθα ακόμα πιο άχρηστη όσον αφορά την σεξουαλικότητα και τον ρομαντισμό. 

Νόμιζα ότι δεν θα μπορούσα να τραβήξω τους στρέητ άντρες και δεν έκανα λάθος. Αυτό, δυστυχώς, συνέβαινε και τότε. 

Έτσι, στο γυμνάσιο, άρχισα να κάνω παρέα με ομοφυλόφιλους άνδρες, τους λεγόμενους ανδρόγυνους και δημιουργικούς τύπους που συναντούμε σε καλλιτεχνικά περιβάλλοντα. Τους ένοιωθα σαν την κλίκα μου.

Στο διαδίκτυο και στο σχολείο, διδάχθηκα ότι είναι θεμιτό να σκέφτομαι ότι ίσως θα έπρεπε να είμαι ομοφυλόφιλη ή ίσως είμαι τρανς

Άρχισα να σκέφτομαι την τρανς ταυτότητά μου, το σώμα μου και τα γεννητικά μου όργανα. 

Ταυτόχρονα, είχα ανεκπλήρωτες επιθυμίες και περίεργες σχέσεις με τους φίλους μου που ήταν επίσης μπερδεμένοι σχετικά με τη σεξουαλικότητά τους.

Με χρησιμοποίησαν συναισθηματικά και σωματικά για να διαπιστώσουν αν ήταν ομοφυλόφιλοι. Αυτό ήταν τρομερό για μένα. 


Λόγω της απόρριψης και της κακοποίησης από τους γονείς μου, το είδα εντελώς ως δικό μου λάθος. 


Δυσκολεύτηκα να αποδεχτώ ότι δεν ήταν – είμαι απλά μια γυναίκα και αυτοί είναι ομοφυλόφιλοι. 

Αυτό που δεν ήξερα τότε είναι ότι είχα πολύπλοκη διαταραχή μετατραυματικού στρες, ο εγκέφαλός μου ήταν προγραμματισμένος να ανταποκρίνεται στην κακοποίηση.


Jan Jeliekek: Πώς καταλήξατε να σκέφτεστε για τη χειρουργική επέμβαση των τρανσέξουαλ;


Laura Becker: Εκείνη την εποχή, φοβόμουν πραγματικά να μείνω μόνη με τις σκέψεις μου. 

Αλλά γύρω από τους άλλους, εξακολουθούσα να αισθάνομαι απόρριψη, σαν οι καλύτεροι φίλοι μου να με εκμεταλλεύονταν

Αν είναι δικό μου λάθος και βασίζεται στο φύλο και έχω προβλήματα με αυτό, τότε υποφέρω από δυσφορία φύλου. Αυτό θα σήμαινε ότι είμαι τρανς. Αυτό δεν είναι καλό. Η κοινωνία μισεί τα τρανς άτομα. Η συντηρητική, χριστιανική δεξιά θέλει να τους εξαλείψει. Οι σχέσεις γνωριμιών και αγάπης είναι επίσης προβληματικές. Δεν ήθελα να είμαι τρανς και ήμουν εξαιρετικά σκεπτική για το θέμα, ήμουν πολύ μηδενιστική και δεν πίστευα σε τίποτε.





Αλλά μου προτάθηκε η ιδέα ότι το να είμαι τρανς ήταν βασικά η μόνη επιλογή για μένα. 

Στα 18 μου, βγήκα ως ομοφυλόφιλη τρανσέξουαλ και ήθελα να χρησιμοποιήσω τις αντωνυμίες «αυτοί». 

Όταν ήμουν 19 ετών, είχα μια καθηγήτρια σεξολογίας στο πανεπιστήμιο, ένα θηλυκό τρανς άτομο. 

Της είπα για τα βάσανά μου και είπε ότι θα μπορούσα να πάρω τεστοστερόνη δωρεάν ή φθηνά στο Σικάγο.

Έτσι πήγα σε αυτή την κλινική LGBT για ένα ραντεβού μιας ώρας. Εκεί ξεφόρτωσα όλο τον πόνο μου σε ένα τραύμα και είπα τα πάντα. Μου είπαν: «Αυτό ακούγεται σαν να χρειάζεσαι πραγματικά βοήθεια. Πρέπει επειγόντως να πάρεις αυτές τις ορμόνες».

Μου έδωσαν μια συνταγή την ίδια μέρα και με έδιωξαν.


Jan Jeliekek: Μου φαίνεται ότι είναι μια περίπλοκη σχέση με το ζήτημα της ευθύνης, υπάρχουν όλοι αυτοί οι διαφορετικοί παράγοντες: γονείς, ψυχίατροι και χειρουργοί. Πώς το αντιμετωπίζετε αυτό;


Laura Becker: Εάν είστε τραυματισμένοι, ειδικά ως παιδί, πόση ευθύνη φέρετε για τις αποφάσεις και τη συμπεριφορά σας; 

Οι γονείς κατηγορούν το παιδί για όλα τα αρνητικά πράγματα στη ζωή τους. 

Αλλά το παιδί δεν είναι υπεύθυνο. 

Αναλαμβάνω την ευθύνη για τις αποφάσεις στην ζωή μου, για όλους τους αρνητικούς μηχανισμούς αντιμετώπισής μου.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω αποτύχει εντελώς.

Ήθελα απλώς να επιβιώσω. 


Το έκανα αυτό με τρόπο που έβλαψε τον εαυτό μου και τους άλλους. Λυπάμαι για τη μεταμόρφωση, την χρήση ναρκωτικών και τις κακές σχέσεις. 

Αλλά έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για να επιβιώσω, και αυτό είναι το να είσαι άνθρωπος.

Εκείνοι που απορρίπτουν τους πληροφοριοδότες απομετάβασης όπως εγώ πάντα λένε: «Γιατί δεν αναλαμβάνετε την ευθύνη για τις αποφάσεις σας; Εσύ φταις. Ήσουν απλά ηλίθιος και εγωιστής και χειραγώγησες τους γιατρούς».
 

Jan Jeliekek: Εξισώνετε το τρανς κίνημα με το μετανθρωπιστικό κίνημα, για το οποίο μίλησε εκτενώς η Jennifer Bilek. 
Πιστεύετε ότι αυτή είναι μια μηδενιστική κοσμοθεωρία. Το καταλαβαίνω σωστά;


Laura Becker: Ναι, συμφωνώ με την Jennifer Bilek, όπως και η ανάλυση του James Lindsay ότι υπάρχει ένας μεγάλης κλίμακας, συστημικός μετανθρωπισμός.

Οι ιατρικοί, τεχνολογικοί και επιστημονικοί θεσμοί επηρεάζουν τους ανθρώπους και τους κάνουν πλύση εγκεφάλου έτσι ώστε να γίνουν μηδενιστές και να υπερασπιστούν τα μισάνθρωπα συμφέροντα.

Ίσως υπάρχουν διαφορετικά κίνητρα για αυτό, είτε πρόκειται για εξουσία, έλεγχο, χρήματα ή σεξ. 

Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι περνάμε μια υπαρξιακή κρίση αυτή τη στιγμή.

Μεγάλο μέρος αυτής της ιδεολογίας προέρχεται από την queer θεωρία, η οποία προέρχεται από τη μεταμοντέρνα θεωρία, η οποία με τη σειρά της προέρχεται από την μαρξιστική ιδεολογία.

Μερικά ελίτ, πλούσια, ισχυρά άτομα προσπαθούν να κατέχουν όλους τους πόρους και την δύναμη και να πείσουν τις μάζες ότι είναι καλύτερο για αυτούς να μην κατέχουν τίποτε και να είναι ευχαριστημένοι με αυτό. 

Αυτός είναι ο κίνδυνος που πρέπει τώρα να καταπολεμήσουμε

Αλλά έχουμε τόσο μεγάλη αφθονία που μπορεί να είναι δύσκολο να το δούμε.


Jan Jeliekek: Παρά την σκληρή αυτή πραγματικότητα και παρά το δικό σας εξαιρετικά δύσκολο μονοπάτι, έχετε μια πολύ θετική στάση, η οποία αποτελεί έμπνευση. Έχετε κάποιες τελικές σκέψεις;


Laura Becker: Για μένα, έχει να κάνει με την αυτοανακάλυψη, την συνεχή μάθηση και το νόημα. Όπως λέει ο Jordan Peterson, πρόκειται για την αποδοχή της περιπέτειας της ζωής.

Το τελευταίο μου μήνυμα προς όλους, ειδικά τους νέους, που είναι συγκλονισμένοι είναι: 

Είναι εντάξει να είσαι άνθρωπος, ένα ευάλωτο πλάσμα, να υπάρχεις και να έχεις ελαττώματα.

Είναι εντάξει να είσαι περίεργος, παράξενος και φανταχτερός. Όταν εξασκούμαστε στο να είμαστε ευάλωτοι και ριζικά ειλικρινείς με τον εαυτό μας και τους άλλους, καθρεφτίζουμε ο ένας τον άλλον και συνειδητοποιούμε ότι όλοι έχουμε την ίδια συντριβή, την ίδια σύγχυση και τον ίδιο φόβο να είμαστε απλώς ο εαυτός μας.

Αν μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι είναι παράξενο να υπάρχουμε και να είμαστε άνθρωποι, τότε έχουμε απαλλαγεί από πολλά από τα προβλήματά μας. 

Τότε μπορούμε να ξεκινήσουμε την αληθινή αναζήτηση του καλού, να δημιουργήσουμε το καλό και να το μοιραστούμε με άλλους.


Jan Jeliekek: Laura Becker, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ





ΣΧΕΤΙΚΑ:

Η ΣΚΑΛΑ του ΔΙΑΒΟΛΟΥ προς τον ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ξεκίνησε με τον ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ, περιλαμβάνει τον ΔΙΕΜΦΥΛΙΣΜΟ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ: Η ΣΚΑΛΑ του ΔΙΑΒΟΛΟΥ προς τον ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ξεκίνησε με τον ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ, περιλαμβάνει τον ΔΙΕΜΦΥΛΙΣΜΟ (odysseiatv.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!