Σάββατο 4 Μαΐου 2024

Ἰησοῦ, μπροστά στόν Σταυρό Σου δέν μιλάω πιά, οὔτε κἂν σκέπτομαι!...


Ἰησοῦ, μπροστὰ στὸ σταυρό σου δὲν μιλάω πιὰ, οὔτε κἂν σκέπτομαι.

Ἔχω στηλώσει σὲ σένα τὰ μάτια καὶ σὲ κάθε ἀναπνοή μου,σὲ κάθε κτύπο τῆς καρδιᾶς μου,θὰ ἤθελα νὰ χαραχθῆ πιὸ βαθειὰ μέσα μου ἡ εἰκόνα σου.


Ἔλα, χαράξου λοιπὸν μέσα μου,ὦ Ἐσταυρωμένε, ποὺ ἀκτινοβολεῖς.

Σύ, ποὺ τὰ καρφιὰ καθήλωσαν πάνω στὸ σταυρό, ἔλα νὰ καρφωθῆς στὸ σῶμα μου,

νὰ καθηλωθῆς στὴν ψυχή μου.

Ἂς ἦταν νὰ μποροῦσα νὰ σ’ ἔχω πάντα μαζί μου, νὰ σὲ σφίγγω ἐπάνω μου, ἐσένα τὸν Ἀγαπημένο.

Ἀρχιμανδρίτου Λὲβ Ζιλέ-Ἰδοὺ ἡ στιγμή (ἀπόσπασμα)
Ἀφιέρωμα "Ἁγία καὶ Μεγάλη Παρασκευή",
''Πειραϊκή Εκκλησία''τεῦχος 269, Ἀπρίλιος 2015

2 σχόλια:

  1. Ἡ ντροπὴ τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῆς ἀνθρωπότητας, ἡ Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς-ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΝ-ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    Ο οὑμανισμὸς εἶναι σατανισμός
    , (3-5-2024),

    Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου.

    https://www.youtube.com/watch?v=C69j2-hBWJg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγιορείτης Αρχιμανδρίτης Γέρων Γεώργιος, πνευματικό τέκνο του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (24-4-2024).

    "Η ζωή εν μετανοία των Αγίων και το πρότυπο της μετανοίας, η Οσία Μαρία η Αιγυπτία στο επίκεντρο της ομιλίας του Γέροντα Γεωργίου, οποία με πλήρη επίγνωση της αμαρτωλότητάς της αφού δεν της επιτράπηκε να εισέλθει στον Ναό, έφυγε για να ζήσει στην έρημο μία ολόκληρη ζωή εν μετανοία.
    Σε πλήρη αντίθεση με σήμερα, θα τονίσει ο Γέροντας Γεώργιος, που ψηφίστηκαν ανήθικοι νόμοι και η Εκκλησία οφείλει να πράξει τα δέοντα με βάση τους ιερούς κανόνες και να μην δέχεται όσους στηρίζουν εν γνώσει τους αντίχριστους νόμους.
    Ο Γέροντας θα θίξει το γεγονός ότι πολλοί αναζητούν πνευματικούς, αλλά τόνισε ότι θα πρέπει να παραδειγματιστούμε από την Οσία Μαρία, η οποία πρώτα μετανόησε κι έπειτα, στο τέλος της ζωής της βρήκε τον πνευματικό της.
    Έπειτα ο Γέροντας Γεώργιος αναφέρθηκε στον Όσιο Σάββα εν Καλύμνω και σε θαυμαστά γεγονότα του βίου του, που με την Χάρη του Θεού ήλεγχε όλη την εκκλησία και τους αρχιερείς.
    Τέλος ο Γέροντας Γεώργιος θα αναφερθεί στην θαυμαστή του γνωριμία με τον χαρισματικό Γέροντα Ευδόκιμο και τις αποκαλύψεις που του έκανε για τη ζωή του."

    https://www.youtube.com/watch?v=ZP4M3X8pQCY

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!