Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Αληθεύει ; ; ; "ΠΛΑΣΤΑ 20ευρα διακινούνται μέσω των τραπεζικών 'ΑΤΜ'..."

 


Μια περίεργη ανάρτηση έκανε φίλη χρήστης στο facebook σχετικά με πλαστά 20ευρα που μπορεί να διακινούνται μέσω των ΑΤΜ τραπεζών!

Συγκεκριμένα αναφέρει:



Συνέβη μήπως σε άλλο φίλο; 

Πριν 21 μέρες έκανα ανάληψη από την τράπεζα Πειραιώς. 

Για πρώτη φορά μου έδωσαν, 500 ευρώ σε εικοσάρικα!!!! 

Εχθές που πήγα για κατάθεση (πληρωμή ΕΝΦΙΑ κτλ) Μου κράτησε το μηχάνημα ένα εικοσάρικο με την πληροφορία ότι ήτανε πλαστό. 

Σήμερα λοιπόν πήγα στο διευθυντή και είπα «από τα δικά σας λεφτά ήτανε και μου πήρατε ένα εικοσάρικο πλαστό; δεν ελέγχετε τα εικοσάρικα»;;; 

Μου λέει λοιπόν !!!! πρέπει κι εσείς να τα ψηλαφίζετε και να βλέπετε εάν είναι πλαστα!!!! 

Θα ψηλαφίζω εγώ 25 εικοσάρικα στο ταμείο για να δω αν είναι πλαστά μη χειρότερα! 

-Δώστε μου άλλο δική σας ευθύνη είναι ... 

-Ααα όχι να πάτε στην αστυνομία!!! 

Δηλαδή να πάω στην αστυνομία να δώσω τα στοιχεία μου να φάω μια μέρα το λιγότερο για να δούνε εάν θα μου επιστρέψουν το εικοσάρικο!!! 

Και ποιος ξέρει τι άλλο! 

Αυτά προς γνώση, άμα παίρνετε εικοσάρικα από τις τράπεζες...



https://antimedia.gr/plasta-20evra-diakinountai-meso-ton-trapezikon-atm/

https://www.press-gr.com/2024/05/20.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!