Τρίτη 14 Μαΐου 2024

Ο αδερφός του Τζάστιν Τρυντώ μιλάει στον Tucker Carlson - Τι ώθησε τους πολιτικούς να υιοθετήσουν μια ριζοσπαστική στάση για τον κορωνοϊό;



Έχουν οι άνθρωποι το δικαίωμα να αποφασίζουν ποια φάρμακα εισέρχονται στο σώμα τους; 

Πολλές από τις πολιτικές ελίτ της Δύσης δεν το βλέπουν έτσι, και ίσως κανένας πολιτικός δεν ανήκει σε αυτό το στρατόπεδο περισσότερο από τον Καναδό πρωθυπουργό Τζάστιν Τρυντώ. 

Ο Τρυντώ είναι ένας από τους πιο ηχηρούς και αδίστακτους υποστηρικτές του υποχρεωτικού εμβολιασμού εδώ και χρόνια και δεν υπάρχει καμμία ένδειξη ότι θα σταματήσει να το κάνει.

14 Μαΐου 2024

από τον Δρ Peter F. Mayer

Χρόνος ανάγνωσης: 47 λεπτά


Τι πιστεύουν οι άνθρωποι που είναι κοντά στον Τζάστιν Τρυντώ για αυτή την εξέλιξη; 

Είναι ντροπιαστικό γι' αυτούς; 

Ο αδελφός του Τρυντώ, Kyle Kemper, μίλησε στο Tucker Carlson Encounter για τον αδελφό του και τα κίνητρά του και έδωσε μια μοναδική εικόνα για αυτά και άλλα ερωτήματα.


Ο Tucker Carlson ρωτά γιατί οι κυβερνήσεις στην Δύση έκαναν τα πάντα για να αναγκάσουν τους ανθρώπους να πάρουν αυτό το φάρμακο, το οποίο ονόμασαν εμβόλιο. 

Είπε ότι αυτές οι χώρες έχουν δείξει ότι στην πραγματικότητα δεν είναι δημοκρατίες. 

Στην συνέχεια, αφήνει τον γνωστό ριζοσπάστη πρωθυπουργό του Καναδά να εκφράσει τη γνώμη του, αλλά δεν λέει τίποτε άλλο, από αυτά που ακούσαμε από γερμανούς, αυστριακούς και κυρίως πολιτικούς της Ε.Ε..

Αλλά ακούστε μόνοι σας:




Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ RUMBLE:

Trudeau’s Brother Speaks Out, “Justin Is Not a Free Man” (rumble.com)



'Η ΣΤΟ YOUTUBE:



Μετάφραση της απομαγνητοφώνησης:

Tucker Carlson: Οι περισσότεροι άνθρωποι στις δυτικές χώρες, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο κ.λπ., οι περισσότεροι άνθρωποι που ζούσαν σε αυτές τις χώρες πριν από δύο χρόνια, έχουν εμβολιαστεί κατά του Covid. Αυτό είναι απλά ένα γεγονός. 

Και ίσως γι' αυτό πολύ λίγοι άνθρωποι θέλουν να μιλήσουν για το τι ήταν αυτό, όχι μόνο για το ίδιο το εμβόλιο και τι μπορεί να κάνει στο ανθρώπινο σώμα και τον εγκέφαλο. 

Αυτές είναι αξιοπρεπείς συνομιλίες, σημαντικές συνομιλίες, απαραίτητες συνομιλίες, αγνοημένες συνομιλίες. 

Το μεγαλύτερο ζήτημα, ωστόσο, είναι γιατί οι κυβερνήσεις στη Δύση έκαναν τα πάντα για να αναγκάσουν τους ανθρώπους να πάρουν αυτό το φάρμακο, το οποίο ονόμασαν εμβόλιο. 

Περί τίνος επρόκειτο και τι μάθαμε για τα κίνητρα και τους στόχους αυτών των κυβερνήσεων από τη συμπεριφορά τους που σχετίζεται με τα εμβόλια; 

Τι μάθαμε; 

Αυτές οι χώρες, όλες, έχουν δείξει ότι δεν ήταν πραγματικά δημοκρατίες. 

Δεν ήταν καθόλου ελεύθερες χώρες. 

Ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό. 

Και αν κοιτάξετε τα αρχεία και παρακολουθήσετε δυτικούς πολιτικούς να μιλούν για το εμβόλιο Covid και τους ανθρώπους που δεν ήθελαν να εμβολιαστούν, μαθαίνετε πολλά γι' αυτούς. 

Στα μάτια τους, δεν πρόκεται για "το σώμα σας, η απόφασή σας". Είναι το σώμα τους και η απόφασή τους. 



Και σε καμμία άλλη χώρα δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο, όσο στον Καναδά, όπου ο πρωθυπουργός Τζάστιν Τρυντώ όχι μόνο παρότρυνε τους ανθρώπους να πάρουν αυτό το φάρμακο, αλλά επίσης επιτέθηκε σε όποιον δεν το έκανε, ως παράνομο, ως κακό, ως πέμπτη φάλαγγα εντός των συνόρων του Καναδά που προσπαθεί να ανατρέψει τη δημοκρατία του Καναδά.

Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, εδώ είναι:



Trudeau Soundbite [00:01:32] Για τη μεγάλη, συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Οι κανόνες για τα ταξείδια είναι πολύ απλοί. Πρέπει να εμβολιαστείτε. 

Όταν ο κόσμος βλέπει ότι έχουμε lockdown ή σοβαρούς περιορισμούς δημόσιας υγείας αυτή την στιγμή λόγω του κινδύνου για όλους μας από τους ανεμβολίαστους. Οι άνθρωποι θυμώνουν. 

Μέχρι το τέλος αυτού του μήνα το αργότερο, όλοι οι ομοσπονδιακοί υπάλληλοι θα πρέπει να παρουσιάσουν απόδειξη εμβολιασμού και μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, μέσα Νοεμβρίου, θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλιστεί ότι όλοι έχουν εμβολιαστεί. 

Εάν δεν θέλετε να εμβολιαστείτε, αυτή είναι δική σας απόφαση. Αλλά μην νομίζετε ότι μπορείτε να μπείτε σε ένα αεροπλάνο ή τραίνο δίπλα σε εμβολιασμένους ανθρώπους και να τους θέσετε σε κίνδυνο (;!!!!).

Tucker [00:02:19] Περιμένετε ένα δευτερόλεπτο. Εάν δεν πάρετε αυτό το μη δοκιμασμένο φάρμακο, δεν θα μπορείτε να ταξιδέψετε εντός της χώρας σας. Είναι εγγενώς ακάθαρτοι. Οι υπάκουοι άνθρωποι δεν πρέπει να είναι αναγκασμένοι να κάθονται δίπλα σας. Είναι όπως με τους Ναζί, έτσι δεν είναι; 

Θέλω να πω, αυτό διαβάζουμε όταν διαβάζουμε για το σκοτάδι που έπεσε πάνω από τη Γερμανία τη δεκαετία του 1930. Γι' αυτό δεν είμαστε υπέρ του φασισμού, γιατί δεν είμαστε υπέρ του. Γι' αυτό είμαστε ελεύθεροι. 

Και υποδουλώθηκαν. Και όμως οι ηγέτες μας, ειδικά αυτός ο ηγέτης, ξαφνικά είπαν δυνατά: Πρέπει να το κάνετε αυτό, διαφορετικά δεν έχετε κανένα δικαίωμα. Εκπληκτικό. 

Και φυσικά, οι περισσότεροι άνθρωποι στον Καναδά, καθώς και οι περισσότεροι άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμμετείχαν, αλλά μερικοί δεν το έκαναν. 

Ως γνωστόν, μια ομάδα οδηγών φορτηγών στον Καναδά αποφάσισε να σχηματίσει ένα λεγόμενο Κομβόι Ελευθερίας, το οποίο πήγε στην Οττάβα για να διαμαρτυρηθεί εναντίον του. 

Ως απάντηση, ο πρωθυπουργός της χώρας επικαλέστηκε τον νόμο έκτακτης ανάγκης για πρώτη φορά στην ιστορία του Καναδά.  

Μεταξύ άλλων, αυτό έδωσε στην αστυνομία την εξουσία να παγώσει τον τραπεζικό τους λογαριασμό. Για να κλείσουν το ανταλλακτήριο Bitcoin. 

Έτσι αποδεικνύεται ότι μιλάμε για δικτάτορες και φασίστες για περίπου 80 χρόνια. 

Αλλά όταν εμφανίστηκαν [οι δικτάτορες και οι φασίστες] στην δική μας κοινωνία, δεν το συνειδητοποιήσαμε καν. 

Αλλά μερικοί άνθρωποι παρατήρησαν, και ένας από αυτούς ήταν ένας άνθρωπος που ονομάζεται Kyle Kemper. Είναι Καναδός. Τυχαίνει να είναι ο ετεροθαλής αδελφός του Τζάστιν Τρυντώ. 

Και μπορεί να είναι ή να μην είναι κάτι προσωπικό, αλλά είχε δίκοιο στην άλλη πλευρά αυτού του ζητήματος της ιατρικής ελευθερίας και της σωματικής αυτονομίας. 

Γι' αυτό σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον να μιλήσουμε μαζί του για αυτό που παρατηρούμε, όχι μόνο στην πατρίδα του τον Καναδά, αλλά σε όλο τον κόσμο. Και είναι μαζί μας τώρα. Σας ευχαριστούμε που είστε μαζί μας.



Kyle Kemper [00:03:57] Tucker. Είναι πραγματικά χαρά μου να συμμετέχω σε αυτό.



Tucker [00:03:59] Έτσι νομίζω, εννοώ, ότι συνέβη μόλις πριν από λίγα χρόνια. Έτσι, είναι δύσκολο να πεις όταν βρίσκεσαι στη μέση των γεγονότων, τί είναι πραγματικά σημαντικό και τί όχι. 

Αλλά δύο χρόνια αργότερα, το ερώτημα αν έχετε το δικαίωμα να αποφασίσετε ποια φάρμακα εισέρχονται στο σώμα σας φαίνεται να παίζει κεντρικό ρόλο. 

Αυτό είναι ίσως κάτι σαν το κεντρικό δικαίωμα που έχουμε ως ελεύθεροι άνθρωποι. 

Ποια είναι η γνώμη σας για τα γεγονότα στον Καναδά που σχετίζονται με το ΕΜΒΟΛΙΟ; Τι σήμαινε αυτό;



Kyle Kemper [00:04:24] Όχι, εννοώ, νομίζω ότι υπήρχαν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που ήταν πολύ καχύποπτοι γι' αυτό. Και νομίζω ότι έχουμε προειδοποιηθεί. Υπήρχαν πολλά προειδοποιητικά σημάδια ότι θα υπάρξει μια εκστρατεία μαζικής ένεσης κάποια στιγμή. Και μετά, ξέρετε.



Tucker [00:04:40] Λυπάμαι που σας διακόπτω. Πιστεύατε, λοιπόν, ακόμη και πριν έρθει εδώ ο Covid, ότι η κυβέρνηση της χώρας σας, της χώρας μου, όλων των χωρών μας, θα μπορούσε να μας αναγκάσει να κάνουμε μια ένεση από κάτι.


Kyle Kemper [00:04:50] Θέλω να πω, πολλοί άνθρωποι προειδοποίησαν γι' αυτό. Νομίζω ότι ο Aaron Rousseau υπαινίχθηκε ότι πολλά, πολλά, πολλά φεγγάρια πριν.



Tucker [00:04:58] Και το πήρατε σοβαρά εκείνη τη στιγμή;



Kyle Kemper [00:05:02] Ξέρετε, όταν συνεχίζετε να ακούτε αυτήν την προειδοποίηση ότι αυτό θα μπορούσε να έρθει κάποια στιγμή. Και τότε, βλέπετε, με το σενάριο του Covid 19, όλοι ζωγραφίζουν τον φόβο, τον φόβο, τον φόβο, τον φόβο, τον φόβο για τον ιό και την ελπίδα, την ελπίδα, την ελπίδα, την ελπίδα, την ελπίδα για το εμβόλιο. 

Σε κάνει να νοιώθεις αρκετά ανήσυχος. Ανατριχιάζεις και νομίζεις ότι ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ. Και αν τότε ειπωθεί, εντάξει, όλοι πρέπει να το κάνουν αυτό για το κοινό καλό. 

Και ξαφνικά βλέπετε πώς υπάλληλοι όπως ο αδελφός μου, ως εκπρόσωπος της φαρμακευτικής βιομηχανίας, διαφημίζουν ένα προϊόν που δεν επιτρέπεται να διαφημίζεται

Και όμως, τα σχολεία και η κοινωνία στο σύνολό της έρχονται αντιμέτωπα με αυτό σε τόσο απίστευτο βαθμό που πολλοί άνθρωποι, όπως εσείς και εγώ, είναι καχύποπτοι. 

Και εγώ προσωπικά έχω πέντε παιδιά και ένα έκτο είναι καθ' οδόν, και δεν είμαι πρόθυμος να εκθέσω τον εαυτό μου σε κάτι που θα μπορούσε να είναι πολύ επικίνδυνο

Υπάρχει φόβος και κίνδυνος. 

Έτσι, όταν βρίσκεστε σε μια χώρα όπου ανησυχείτε για όλα τα πράγματα που σας φοβίζουν, είναι ένα πράγμα να γνωρίζετε σαφείς και παρόντες κινδύνους και να ανταποκριθείτε σε αυτούς, αυτό είναι σημαντικό. Και αυτό είναι που έχω επιλέξει, και πολλοί από εμάς με έχουν επιλέξει.



Tucker [00:06:39] Και είχα σχεδόν την ίδια αντίδραση. Οι αισθήσεις κατασκοπείας μου ήταν απενεργοποιημένες. Δεν το υποθέτω. Θέλω να πω, η οικογένειά μου δεν το κάνει αυτό. Αλλά δεν είχα πραγματικά ένα πλαίσιο για να το καταλάβω. Θέλω να πω, από τη δική μου άποψη, υποθέτω ότι είδα λάθος μέσα ενημέρωσης ή κάτι τέτοιο. Κάπως ήρθε από το πουθενά και ξαφνικά βλέπεις αυτές τις κυβερνήσεις να ενεργούν με αυταρχικό, ολοκληρωτικό τρόπο. Και είμαι ακόμα σοκαρισμένος όταν το σκέφτομαι. Η οικογένειά μου φαίνεται να είναι λιγώτερο σοκαρισμένοι.



Kyle Kemper [00:07:03] Ξέρετε, πάντα ανησυχούσα για το τι θα μπορούσε να συμβεί, ξέρετε, όταν ο Justin ήταν στην εξουσία, τι είδους σενάριο θα μπορούσε να συμβεί αν ένα άλλο, ξέρετε, τεράστιο παγκόσμιο σενάριο του τύπου 11ης Σεπτεμβρίου επρόκειτο να ξεδιπλωθεί; Φυσικά, ξέρετε.



Tucker [00:07:19] Γιατί ανησυχούσατε για αυτό;



Kyle Kemper [00:07:21] Επειδή τι είδους ενέργειες, ξέρετε, θα προέκυπταν από αυτό. Ακριβώς όπως μετά την 11η Σεπτεμβρίου, έχουμε δει όλα τα έθνη του κόσμου να ενώνονται για να υποστηρίξουν αυτό το αντιτρομοκρατικό σχέδιο και αυτόν τον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας. Τώρα έχουμε, ξέρετε, τον πόλεμο ενάντια στον COVID.



Tucker [00:07:40] Είναι και πάλι ενδιαφέρον να μιλήσω με κάποιον που ήταν λίγο πιο φωτισμένος από μένα, γιατί είδα τον αδελφό σας και σκέφτηκα, καλά, είναι φιλελεύθερος, ξέρεις τι εννοώ; Σαν να ήταν αλήθεια αυτό. Πιθανότατα καπνίζει πολύ "χόρτο" και ονειρεύεται την παγκόσμια ειρήνη ή κάτι τέτοιο. Αυτό είναι το αντίθετο από αυτό που αποδείχθηκε εδώ. Πώς το ξέρατε αυτό;



Kyle Kemper [00:08:04] Λοιπόν, εννοώ, πρώτα απ' όλα, εννοώ, αγαπώ τον αδελφό μου Justin, φυσικά. Και ξέρετε, δεν νομίζω ότι κάπνιζε ποτέ τόσο πολύ "χόρτο". Δεν ήταν, δεν ήταν πραγματικά αυτό που τον εξίταρε. Του αρέσει η προσοχή και του αρέσει να κερδίζει την παράσταση. 

Και όταν του παρουσιάστηκε η ευκαιρία να ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα του και να γίνει πρωθυπουργός του Καναδά, γιατί όταν μεγαλώνεις ως παιδί και βλέπεις τον πατέρα σου ως πρωθυπουργό και έχεις πρόσβαση σε όλα αυτά, ξέρεις, τα φώτα, οι εκδηλώσεις, οι δραστηριότητες στο σπίτι.



Tucker [00:09:06] Όλη αυτή η ατμόσφαιρα.



Kyle Kemper [00:09:07] Ναι, το θέλει και αυτό. Και νομίζω ότι δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη, αλλά, ξέρετε, σε κάποιο σημείο ήταν σαν ο Τζάστιν να ήταν κάπως αναγνωρίσιμος ως κάποιος που θα έκανε έναν σπουδαίο πρωθυπουργό και αυτό βοήθησε σε αυτό το ταξείδι. 

Και, ειλικρινά, ο Justin είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος. Και ήταν σε θέση να συνδεθεί με τόσους πολλούς ανθρώπους. Ναι. Και πολύ, ξέρετε, αξιολάτρευτος. 

Αλλά και πάλι, όταν έγινε αυτό με τον Covid και το εμβόλιο και τα λόγια του που χρησιμοποίησε, τα οποία δεν ξέρω αν προήλθαν από την καρδιά του ή αν προήλθαν από τον τηλεπρομηθευτή, ξέρετε τι ήταν πραγματικά σωστό.



Tucker [00:09:48] Ωστόσο, ακούγεται σαν να είναι δικά του, παρά την αγάπη σας γι' αυτόν και την αναγνώρισή σας ότι είναι ταλαντούχος, που προφανώς είναι, έγινε πρωθυπουργός. Είδαν σε αυτόν τη δυνατότητα κατάχρησης εξουσίας.



Kyle Kemper [00:10:01] Θέλω να πω, δεν νομίζω ότι κάνει κατάχρηση εξουσίας. Νομίζω ότι η εξουσία απλώς γίνεται καταχρηστική γενικά. Ναι. Όπως, ξέρετε, το έχουμε δει είτε ήταν ο Τζάστιν είτε ο Μπόρις Τζόνσον είτε ο Τζο Μπάιντεν.



Tucker [00:10:15] Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Η εξουσία από τη φύση της τείνει να γίνεται κατάχρηση.



Kyle Kemper [00:10:20] Και με την πάροδο του χρόνου, τα κεντρικά συστήματα, όσο πιο συγκεντρωτικά γίνονται, τόσο πιο μυστικοπαθή και διεφθαρμένα γίνονται.

Tucker [00:10:26] Αμήν! Μιλάτε την γλώσσα μου, Kyle. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Έτσι, όταν συνέβη αυτό το πράγμα με το εμβόλιο, και ο αδελφός σας άρχισε να λέει πράγματα όπως, όποιος δεν το εμβολιαστεί είναι βρώμικος και θα πρέπει να έχετε το δικαίωμα να μην βρίσκεστε γύρω από ένα βρώμικο, ανεμβολίαστο άτομο. Λέτε ότι ήταν από αυτόν, όχι από τον τηλεπρομηθευτή. Ποιος νομίζετε ότι το έγραψε αυτό στον τηλεπρομηθευτή;



Kyle Kemper [00:10:49] Είναι σαν, όπως είπε ο Matthias Desmet, αυτή την ψύχωση μαζικής εκπαίδευσης, όταν έχετε όλους γύρω του να λένε όλα αυτά, ξέρετε, είναι όπως το σπήλαιο του Πλάτωνα; 

Εάν αφήνετε συνεχώς τους πάντες να σας λένε πώς είναι ο κόσμος, αυτό θα επηρεάσει τη δική σας κοσμοθεωρία, ενώ εμείς οι ίδιοι είμαστε ανοιχτοί σε αυτό και έχουμε πολύ μεγαλύτερη πρόσβαση σε ανοιχτές πληροφορίες. 

Και πιστεύω ότι υπάρχει ένα σημείο όπου πραγματικά πιστεύω ότι υπάρχουν καλές προθέσεις. Αλλά όταν παρουσιάζεται αντιπληροφόρηση, δεν θέλετε να την ακούσετε. Και εσείς, είστε απειλή για την κοσμοθεωρία σας. 

Είναι σαν, απλά δώστε μου το μπλε χάπι. Όχι, δεν θέλω να ξέρω, γιατί ξέρω ότι όταν συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν σκιές, ότι υπάρχει κακόβουλη δραστηριότητα και ότι ορισμένες από αυτές τις προειδοποιήσεις είναι αξιόπιστες και απαιτούν περαιτέρω έρευνα και δικαιοσύνη, τότε αυτό μπορεί να είναι μια δύσκολη θέση για να βάλεις τον εαυτό σου.



Tucker [00:11:57] Λοιπόν, και ευχαριστώ για την αναφορά, ο Matthias Desmet έχει γράψει ένα από τα μεγάλα βιβλία των τελευταίων εκατό ετών, κατά τη γνώμη μου.



Kyle Kemper [00:12:04] Λοιπόν, και τότε σε αυτό το σημείο, μπορείτε να κάνετε μια ομάδα να μισήσει πραγματικά μια άλλη ομάδα. Ναι. 

Και ο Charles Eisenstein έχει γράψει ένα εξαιρετικό άρθρο με τίτλο "Mob Morality in the UN-Vaxed", στο οποίο υποστηρίζει ότι αυτή η ομάδα δέχεται ανελέητη επίθεση. 

Και η Toronto Star στον Καναδά έγραψε ένα πρωτοσέλιδο άρθρο που έλεγε: Αφήστε τους να πεθάνουν. Ήμουν τόσο εχθρικός προς όσους από εμάς επέλεξαν να πουν όχι. Ξέρεις κάτι; Δεν ενδιαφέρομαι. Δεν πρόκειται να το κάνω αυτό. 



Tucker [00:12:45] Και σου εύχονται μάλιστα να πεθάνεις.



Kyle Kemper [00:12:47] Και εννοώ, ξέρετε, ακόμη και ο Τζο Μπάιντεν έχει πει ότι θα είναι, πώς λέτε, ένας χειμώνας θανάτου. Ναι. Ή κάτι άλλο, κάτι γελοίο προς αυτή την κατεύθυνση, όπως η παράλογη πίεση να κάνουμε αυτή την πειραματική ένεση, όπως αρέσει να κάνουν στο Twitter επειδή το αποκαλώ ψεύτικο εμβόλιο επειδή πώς σταματά τη μετάδοση; Αποτρέπει τη μόλυνση; Όχι. Και το ονομάζουν εμβόλιο. Ναι. Ποια φύση έχει αλλάξει λοιπόν;



Tucker [00:13:15] Τι σήμαινε αυτό για εσάς; Λοιπόν, πιθανότατα έχετε επίσης τεθεί σε διαθεσιμότητα επειδή είστε ο αδελφός του Τζάστιν Τρυντώ, οπότε μπορείτε.



Kyle Kemper [00:13:20] Σαν μια απάντηση στο δικό του, ένα από τα καυχησιάρικα tweets του γι 'αυτό, ξέρετε πόσο υπέροχο είναι ότι μαχαιρώσαμε 70 εκατομμύρια ανθρώπους στο χέρι.



Tucker [00:13:32] Τι σημαίνει αυτό για εσάς και την οικογένειά σας; Έχετε ένα έκτο παιδί. Έχετε μια μεγάλη οικογένεια. Είστε από τον Καναδά. Θα μπορούσατε να επιστρέψετε, όπως κατά τη διάρκεια των lockdown του Covid;



Kyle Kemper [00:13:43] Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο. Και μετά υπάρχει όλο αυτό το σενάριο με τους απαραίτητους εργαζόμενους. Αυτά τα σύνορα ήταν απλά ένας εφιάλτης. Και γι' αυτό αγόρασα τελικά αυτό το τροχόσπιτο, το οποίο είναι τώρα σούπερ 'cool' λεωφορείο. 

Και οδήγησα σε όλη την Αμερική, από την Καλιφόρνια στον Καναδά, επειδή τα αεροδρόμια ήταν αναίσθητα, και αν έχεις να κάνεις με πράκτορες στο αεροδρόμιο και έχεις μια οικογένεια με διαφορετικές εθνικότητες, τότε υπάρχει πιθανότητα να έχεις μια κακή αλληλεπίδραση και η οικογένεια να χωριστεί και ξαφνικά να χωριστείς. 

Έτσι, επέλεξα μια πραγματιστική, έξυπνη προσέγγιση, νομίζω. Πήρα ένα τροχόσπιτο και οδήγησα σε όλη τη χώρα. 

Και αυτό μου άνοιξε επίσης τα μάτια, γιατί οδήγησα σε όλη την Αμερική τον Ιούνιο του 2020. Αυτό ήταν ενδιαφέρον. Πραγματικά ενδιαφέρον. 

Η Καλιφόρνια ήταν πολύ τρομακτική. 

Ήρθαμε στο Τέξας. 

Ήμουν στο δρόμο με περίπου 3000 άτομα την άνοιξη. Ήταν απίστευτο. Σαν να ήταν όλα καλά. Ήταν υπέροχο. 

Και μετά, καθώς πλησιάζαμε στην Οττάβα, ο φόβος γινόταν όλο και μεγαλύτερος. Μπορείτε απλά να το νοιώσετε. 

Και όταν φτάσαμε στον Καναδά, ω Θεέ μου, ήμασταν εκεί για 14 ημέρες. Καθαρή απομόνωση μεταξύ της εισόδου και, ξέρετε, και αν έρθετε σε επαφή με άλλους ανθρώπους στις 14 ημέρες, μπορούσατε να πάτε στη φυλακή για έως και έξι μήνες

Νομίζω ότι ήταν μισό εκατομμύριο δολλάρια σε πρόστιμα με τα οποία σας απειλούσαν. Είναι σαν να είσαι απλά τρελλός. Τι είναι αυτό; Ξέρετε, τα βήματα και ούτω καθεξής. Και στην συνέχεια, όταν τους προκαλείτε σε αυτά τα θέματα, και οι οδηγοί φορτηγών συχνά το έκαναν, ρωτούν: «Μπορούμε να μιλήσουμε για αυτές τις γενικές υποθέσεις και τα γεγονότα που αναφέρετε σχετικά με το γιατί το κάνουμε αυτό; Αντιμετωπίζονται με εχθρότητα επειδή κάνουν απλές ερωτήσεις.



Tucker [00:15:32] Αυτές οι ερωτήσεις ήταν ρατσιστικές, αν θυμάμαι καλά, έτσι δεν είναι;



Kyle Kemper [00:15:35] Δεν θα το έλεγα αυτό. Νομίζω ότι αυτά είναι εύλογα ερωτήματα. Αλλά ευχή. Ειλικρινής, ειλικρινής διαδραστικότητα. Αλλά αυτή είναι η πρόκληση με έναν μύθο. Είναι έτσι όταν όλα βασίζονται σε έναν μύθο ή ένα ψέμμα ή μια ψεύτικη ή παραπλανητική αφήγηση. 

Δεν μπορείτε να διαφωνήσετε. Αντ' αυτού, επιθέσεις, θυμός, λογοκρισία και, ξέρετε, συκοφαντία. Ναι, αυτό ήταν σαν όλη τη θεωρία συνωμοσίας. Όπως, όχι, όχι, είναι απλώς μια θεωρία συνωμοσίας. Μην μιλάτε γι' αυτό. Θέλω να πω, παίξατε ρόλο και σε αυτό, τότε, πριν από πολύ καιρό. Απλώς απορρίψτε το.



Tucker [00:16:14] Συνήθιζα να απορρίπτω πολλά πράγματα ως θεωρίες συνωμοσίας.



Kyle Kemper [00:16:16] Θέλω να πω, θυμάστε, νομίζω ότι είπατε ότι θεωρούταν βλασφημία η συζήτηση για την 11η Σεπτεμβρίου.



Tucker [00:16:21] Και ξέρω ότι το είπα στους παραγωγούς του Alex Jones, και νομίζω ότι το είπα και αυτό. 

Αυτό συνέβη το 2012 και νομίζω ότι το είπα για τον ίδιο λόγο που περιέγραψε ο Matthias Desmet στην περιγραφή σας, δηλαδή για να παραδεχθούμε ότι τα πράγματα που νομίζαμε ότι ήταν αληθινά μπορεί να μην είναι αληθινά ή πιο περίπλοκα από ό, τι νομίζαμε ότι ήταν, και αυτό αμφισβητεί τις υποθέσεις μας για τα πάντα. 

Και αυτό είναι τρομακτικό. Και απλά δεν το ήθελα αυτό. Και τότε, ξέρετε, όταν ήρθε το 2015, ήταν απολύτως αδύνατο να αρνηθεί κανείς ότι πολλά από αυτά ήταν ψεύτικα.



Kyle Kemper [00:16:55] Εάν όλοι μπορούσαν επίσης με βάση τις πληροφορίες να το συνειδητοποιήσουν, τότε σε κάποιο σημείο μπορείτε να συγχωρήσετε τον εαυτό σας ή ναι, μπορείτε να συγχωρήσετε τον εαυτό σας και να ζητήσετε συγγνώμη για την εξαπάτηση ότι, ξέρετε, πήγατε σε λάθος μονοπάτι. 

Ακριβώς όπως μπορείτε να αναγνωρίσετε ότι κάτι, ξέρετε, ενέργειες που έχετε κάνει, ήταν ακατάλληλες και προχωράτε με πρόθεση και ακεραιότητα.



Tucker [00:17:25] Φυσικά. Και παρεμπιπτόντως, δεν μπορείτε να έχετε ακεραιότητα αν δεν το κάνετε σωστά. Δεν μπορείς να ζήσεις με ένα ψέμμα. Πρέπει να τα παρατήσεις μετανοώντας. Πώς σας αντιμετώπισαν στον Καναδά; Πώς σας αντιμετώπισαν στον Καναδά, αφού εκπροσωπείτε μια υπόθεση που είναι διαμετρικά αντίθετη από αυτή του αδελφού σας;



Kyle Kemper [00:17:46] Λοιπόν, αναφερόταν στους οδηγούς φορτηγών ότι είναι μια μικρή μειοψηφία στο περιθώριο. Και θα ήθελα να το αντικρούσω αυτό. Πιστεύω πραγματικά ότι οι Φιλελεύθεροι είναι μια μικρή περιθωριακή ομάδα στη σημερινή κυβέρνηση.


Tucker [00:17:56] Νομίζω ότι είναι σωστό.



Kyle Kemper [00:17:57] Και νομίζω ότι η πλειοψηφία των Καναδών είναι απογοητευμένοι. Αναρωτιέστε γιατί ένα πιάτο λαχανικών στο σούπερ μάρκετ κοστίζει 45 δολλάρια. Έχω την αίσθηση ότι το κάνουν. Είναι απογοητευμένοι με αυτό που συνέβη, με το πώς δύο χρόνια της ζωής τους περιβάλλονταν από τόσο φόβο και πώς ο καθένας τους αποκόπηκε από την κοινωνία. 

Και, ξέρετε, οι άνθρωποι που γνωρίζω προσωπικά, κάποιοι, ξέρετε, όταν ξεκίνησα, όταν μίλησα κατά τη διάρκεια του θέματος των οδηγών φορτηγών πραγματικά εμπνεύστηκαν από αυτούς. Ναι. Η αναλογία θετικών προς αρνητικές ειδήσεις ήταν 99 προς 1, ξέρετε. Ήταν συντριπτικά θετικό. Ξέρετε, οι αντιδράσεις και η διάθεση, και φαίνεται ότι η πραγματικότητα ή οι πρωταρχικές αλληλεπιδράσεις που βιώνω με τους ανθρώπους και η πραγματικότητα του matrix που βλέπετε στην τηλεόραση είναι πολύ διαφορετικές. 

Όταν μιλούσα με μερικούς από τους φίλους μου στην Οττάβα, τους ρώτησα αν είχαν πάει στο Λόφο του Κοινοβουλίου και είχαν εμπλακεί εκεί, επειδή δεν φαινόταν σαν να ήταν μια διαδήλωση, αλλά φαινόταν επίσης σαν ένα πάρτυ. 

Φαινόταν να είναι έτσι για 17 ημέρες. 

Ο Burning Man ήρθε στην Οττάβα. Έκανε κρύο τον Ιανουάριο. Έκανε κρύο τον Ιανουάριο. Και η εγκληματικότητα ήταν χαμηλή. Η διάθεση ήταν καλή. Οι άνθρωποι πρόσεχαν ο ένας τον άλλον. 

Υπήρξε μια κοινοτική προσπάθεια στην οποία συμμετείχε κάποιος. Τόσα πολλά δωρήθηκαν. Ήταν ριζικά περιεκτική, όλες οι αρχές ήταν εμφανείς. 

Αλλά, ξέρετε, όσοι δεν τόλμησαν να πάνε εκεί παρακολουθούν μόνο τις ειδήσεις. Ήταν όχι, όχι, όχι, αυτό είναι σαν, ξέρετε, αυτό είναι σωστό. 

Ναζί, κονκλάβιο Ναζί, είναι αυτοί και ύψωσαν μια ναζιστική σημαία και ω Θεέ μου, αυτοί είναι οι Ναζί. Ναι, ακριβώς. Χαχα. Και αυτό νοιώθω ότι αυτή η σημαία ήταν βασικά το Ράιχσταγκ. Χαχα.



Tucker [00:19:54] Φυσικά.



Kyle Kemper [00:19:55] Από, ξέρετε, αυτό το φυτό. Και έτσι δόθηκε η ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με αυτά τα εκατομμύρια ανθρώπων και τους οδηγούς φορτηγών, αλλά όχι μόνο με τους οδηγούς φορτηγών, γιατί οι οδηγοί φορτηγών ήταν η καρδιά του, ας πούμε. 

Αλλά μετά βγήκαν οι Καναδοί. Μιλούσα με τον φίλο μου, τον φίλο μου τον Sunny, πήγε σε μια μεταφορά και είχε απομονωθεί για πάνω από ένα χρόνο, ζούσε σε αυτή τη φούσκα με την οικογένειά του. 

Και όταν επισκέφθηκε την αερογέφυρα και είδε τους εκατοντάδες οδηγούς φορτηγών να στέκονται στην αερογέφυρα, αναρωτήθηκε. Και η ενέργεια όλων αυτών των ανθρώπων ήταν πραγματικά εμπνευσμένη και διεγερτική. Και τελικά πήγε στην Οττάβα και είπε: «Αυτό είναι απίστευτο. 

Έτσι, αν ήσασταν στο χώρο και είδατε με τα μάτια σας τι απεικονίζεται στα μέσα ενημέρωσης, τότε έχετε μια εντελώς διαφορετική εικόνα. 

Και δυστυχώς, επειδή βασίζεται σε έναν μύθο, η κυβέρνηση απλά επέλεξε να εμπλακεί ή να αναστατωθεί αντί να εμπλακεί και, ξέρετε, και στη συνέχεια ακολούθησε τον νόμο περί πολεμικών μέτρων, που μετονομάστηκε σε νόμο έκτακτης ανάγκης, για να λογοκρίνει τους τραπεζικούς λογαριασμούς των ανθρώπων. 

Μεμονωμένες προσωπικότητες του κινήματος φυλακίστηκαν επ' αόριστον. Κατέσχεσαν ένα μεγάλο μέρος των δωρεών που προορίζονταν να υποστηρίξουν τη διαδήλωση με νόμιμα μέσα. 

Δώσε, στείλε, φύγε, η πλατφόρμα crowdfunding έχει παραβιαστεί από ορισμένους. 

Διαβολικές φιγούρες, και στη συνέχεια διαβίβασαν όλες τις πληροφορίες των δωρητών στο κοινό. 

Και, ξέρετε, οι γενναίοι μας. Τα καναδικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ήταν τα πρώτα που ανέλυσαν τα δεδομένα των δωρητών και άρχισαν να υποπτεύονται ανθρώπους, όπως αυτός ο τύπος που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα και αυτός ο τύπος που εργάζεται στο Parliament Hill. 

Και οι άνθρωποι απολύθηκαν ως αποτέλεσμα. 

Για μένα, ήταν μια πραγματική πρόκληση όταν φέρνεις ένα εκατομμύριο ανθρώπους στην Οττάβα στην μέση του χειμώνα για να έχεις αυτή την πραγματικά εξαιρετική συγκέντρωση με συγκεκριμένο σκοπό, δεν ξέρετε ακριβώς πώς ταιριάζει μεταξύ τους, αλλά το αποτέλεσμα, εντάξει, οι δυνάμεις ασφαλείας έρχονται στη ζώνη και καθαρίζουν τους πάντες. 

Και πήραν αυτές τις φρικτές εικόνες του γελοίου αλόγου που ποδοπατούσε την ηλικιωμένη κυρία και, ξέρετε, ένα σωρό βιαιότητες. 

Και αυτές ήταν μερικές από τις εικόνες που πραγματικά έμειναν γιατί δεν ήθελαν τις εικόνες ... Ξέρεις. Τι ήταν αυτό το πράγμα. 

Θυμηθείτε ότι οι άνθρωποι έφευγαν ειρηνικά και υπήρχαν φουσκωτά κάστρα, υδρομασάζ, χόκεϊ δρόμου, πυροτεχνήματα, χορευτικά πάρτι, συνεντεύξεις τύπου και συγκέντρωση εμπειρογνωμόνων, δώρα και κοινοτικές δραστηριότητες - αυτό είναι ένα πράγμα. 

Αλλά αντ' αυτού, κάλεσαν τις δυνάμεις ασφαλείας. 

Και έκαναν ένα πραγματικά άσχημο είδος, ξέρετε, εκκαθαρίσεων. Και τελικά στοχεύουν σε όλους. Έτσι. Ως Καναδός, αν δεν μπορείτε. Εάν εσείς, ως Καναδοί, δεν είστε σε θέση να αλλάξετε κάτι ή να έχετε φωνή μέσω μιας μαζικής διαδήλωσης όπως αυτή. Ποιες μεθόδους έχετε για να επηρεάσετε ή να αλλάξετε τη ριζοσπαστική πολιτική; Ναι.



Tucker [00:23:34] Εντάξει. Έτσι, τώρα φτάνουμε στο σημείο, το οποίο είναι ότι αν αφαιρέσεις ειρηνικά δημοκρατικά μέσα διαμαρτυρίας και αλλαγής, οι άνθρωποι μένουν μόνο με άσχημες επιλογές.



Kyle Kemper [00:23:45] Λοιπόν, ή το κάνουμε αυτό τώρα, όταν πιέζεστε, είναι σαν, ξέρετε, τι πρόκειται να κάνουμε; Και νοιώθω ότι ο κόσμος είναι γεμάτος από καταπληκτικούς καινοτόμους. Και όταν το βλέπεις αυτό, σκέφτεσαι: Εντάξει, οι διαμαρτυρίες δεν θα λειτουργήσουν. Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε; 

Το 2024, έχουμε απίστευτες τεχνολογίες που δεν είχαμε ποτέ πριν. Για παράδειγμα, Bitcoin, κρυπτονομίσματα, blockchain και τεχνολογία κατανεμημένου καθολικού στο Διαδίκτυο. 

Αν κοιτάξετε τις αρχές, το σύστημα διακυβέρνησης του Westminster, το σύστημα διακυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών εφευρέθηκε σε μια εποχή που χρειαζόταν εκπροσώπους από ορισμένες περιοχές να πάνε στην Ουάσιγκτον για να τους εκπροσωπήσουν. 

Δεν υπήρχε τηλέγραφος, διαδίκτυο, μέσο επικοινωνίας. 

Χρειαζόσασταν έναν εκπρόσωπο που να εκπροσωπεί τα συμφέροντα στο όνομα της περιφέρειάς του, της περιφέρειάς του, του κράτους του, οτιδήποτε. 

Λοιπόν, εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε αυτό το σύστημα, 250 χρόνια αργότερα. 

Πόσα χρόνια αργότερα είμαστε τώρα. Αλλά οι συνθήκες αλλαγής που μπορούμε να έχουμε, έχουμε FaceTime. 

Μπορούμε να μιλήσουμε απευθείας με κάποιον στην άλλη πλευρά του πλανήτη σε υψηλή ευκρίνεια. 

Ίσως θα πρέπει να αρχίσουμε να επανεξετάζουμε τα συστήματα διακυβέρνησής μας και να σκεφτούμε πώς μπορούμε να τα βελτιώσουμε, όπως ο Russell Brands, ο οποίος πάντα μιλάει για το πώς μπορούμε να τα αποκεντρώσουμε, πώς μπορούμε να δώσουμε στον λαό της Ελβετίας λίγο περισσότερο λόγο, επειδή αυτή είναι μια μορφή άμεσης δημοκρατίας. 

Ως πολίτης, αν έχεις πρόβλημα με κάτι, συλλέγεις 100.000 υπογραφές και μετά ψηφίζει όλη η χώρα και παίρνεις ένα φυλλάδιο που λέει γιατί πρέπει να ψηφίσεις υπέρ αυτού του δημοψηφίσματος και στη συνέχεια την επίσημη θέση της κυβέρνησης σχετικά με το γιατί δεν πρέπει να το ψηφίσεις. 

Και όλοι παίρνουν αυτό το φυλλάδιο. Έτσι είναι πολύ καλό.



Tucker [00:25:27] Στην Ελβετία, υπάρχουν αρκετές εκλογές κάθε χρόνο.



Kyle Kemper [00:25:28] Νομίζω ότι έχουν 3 ή 4.



Tucker [00:25:30] Ναι. Λοιπόν, δεν σας έχω ρωτήσει για την επαφή σας με τον αδελφό σας εδώ και μισή ώρα. Έτσι, όχι μόνο έχετε διαφορετικές απόψεις από αυτόν, αλλά τις έχετε σκεφτεί, τις πιστεύετε για κάποιο λόγο. Μάλλον έχετε κάτι να προσθέσετε. Ακούγεται σαν να έχετε. Νομίζω ότι ναι. Τον έχετε καλέσει ποτέ;



Kyle Kemper [00:25:47] Το έκανα αυτό στην αρχή. Θέλω να πω, ήθελα να βοηθήσω. Η οικογένειά μου έχει εστιατόρια εδώ στον Πύργο του Ρολογιού, παμπ ζυθοποιίας στην Οττάβα. Και, ξέρετε, σκέφτηκα, καλά, τι μπορούμε να κάνουμε; Μπορούμε να κάνουμε κάτι για τον κλάδο της εστίασης; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την κοινότητα σε αυτή την επικίνδυνη περίοδο; Δεν μου δόθηκαν πολλά. 

Ξέρετε, προφανώς και ο ίδιος, νομίζω, απορρόφησε επίσης τόσο διαφορετικές πληροφορίες, και εγώ, ξέρετε, ήθελα να βοηθήσω. 

Ήθελα να βοηθήσω. 

Θυμάμαι έναν καλό φίλο που ήρθε σε επαφή με ένα διάλυμα μανιταριών που υποτίθεται ότι θα βοηθούσε την καταιγίδα κυτοκινών και του το έστειλε, αλλά ποτέ δεν πήρε απάντηση. 

Απλά δεν φαινόταν ότι έψαχνε πραγματικά για πάρα πολλή βοήθεια. Και μετά, το εμβόλιο. 

Ξέρετε, η ημερήσια διάταξη έγινε πραγματικά σαφής. Απλώς συμμετείχα πλήρως. 

Θυμάμαι τον Μίκυ Γουίλις να βγάζει το Plandemic One με την Judy Mikovits, αλλά στη συνέχεια βγήκε με το Plandemic Two Indoctrination, το οποίο πραγματικά περιέγραφε λεπτομερώς το πιθανό σενάριο όπου βασικά έπαιζαν ρόλους για το πώς πρέπει να χειριστεί μια παγκόσμια πανδημία κορωνοϊού από τις εταιρείες, από την εταιρική απολυταρχία σε συνδυασμό με την κυβέρνηση και τα μέσα ενημέρωσης, 

Και, ας πούμε, το παιχνίδι ρόλων, το όλο θέμα δύο ή τρεις μήνες πριν ξεκινήσουν όλα. 

Έτσι ήμουν πολύ σκεπτικός όταν άρχισα να μαθαίνω όλες αυτές τις πληροφορίες. Δεν ήταν ότι δεν θα ήταν εκεί. Και η ευκαιρία για μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με αυτό το θέμα. Δεν νομίζω ότι πραγματικά, δεν ενδιαφερόταν πραγματικά για τις απόψεις μου σχετικά με αυτά τα θέματα.



Tucker [00:27:36] Ήταν θυμωμένος μαζί σας που είπατε τη γνώμη σας;



Kyle Kemper [00:27:39] Δεν ξέρω, δεν ξέρω. Θέλω να πω, ελπίζω ότι στα βάθη της καρδιάς του είναι περήφανος που είναι ανοιχτός και ειλικρινής και λέει την αλήθεια του. Ναι. Αυτό είναι κρίσιμο. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε, και είναι επίσης σημαντικός. Να παραδεχτείς όταν ξέρεις ότι κάνεις λάθος.



Tucker [00:28:00] Αυτό είναι το τεστ εδώ. Μπορείτε να παραδεχτείτε αν κάνατε λάθος;



Kyle Kemper [00:28:03] Μπορείτε να παραδεχτείτε αν κάνετε λάθος; Σωστά. Αλλά μπορούν επίσης να το κάνουν με τα παιδιά τους. Λένε, «Λυπάμαι», αλλά δεν ξέρουν απαραίτητα γιατί λυπούνται, όπως αν σε χτύπησα και λυπάμαι που σε χτύπησα. Λυπούνται που σε χτύπησαν και που το έκαναν. 

Μπορώ να είμαι εξοικειωμένος με το θεραπευτικό ξόρκι της Χαβάης, καθώς, ξέρετε, είναι όμορφο. Έτσι είναι μια χαβανέζικη θεραπευτική προσευχή που αποτελείται από τέσσερεις γραμμές. Συγνώμη. Σε παρακαλώ συγχώρεσέ με. Είμαι ευγνώμων ή ευγνώμων και σας αγαπώ. 

Μπορείτε να πείτε πρώτα αυτές τις τέσσερεις γραμμές στον εαυτό σας και να ζητήσετε συγγνώμη για τα πράγματα που κάνατε και να συγχωρήσετε τον εαυτό σας για τα πράγματα που κάνατε. 

Να είστε ευγνώμονες για τον εαυτό σας και να αγαπάτε τον εαυτό σας επίσης, ξέρετε, πραγματικά κριτικά. Αλλά μπορείτε επίσης να το εφαρμόσετε σε άλλους ανθρώπους. 

Το λέω αυτό στη μητέρα μου γιατί ξέρω ότι όταν το έκανα αυτό, είχα πόνο που μου προκαλούσε ενέργεια. 

Γι' αυτό λέω στον Justin: Λυπάμαι, λυπάμαι αν σε πλήγωσα ή αν τα λόγια μου επηρέασαν αρνητικά τη ζωή σου, σε παρακαλώ συγχώρεσέ με. Απλώς προσπαθώ να πω την αλήθεια μου και να κάνω αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό. 

Να ξέρετε ότι σας αγαπώ και ότι είμαι ευγνώμων για όλα. Όλα τα μαθήματα, όλη η μάθηση, όλες οι αλληλεπιδράσεις και ότι σας αγαπώ με όλη μου την καρδιά. 

Και όλο αυτό το σημείο του μηνύματος είναι κάτι που νομίζω ότι μπορούμε να βγάλουμε εκεί έξω, και ότι μπορείτε πραγματικά να θεραπεύσετε πολλά. Και σήμερα ζούμε σε έναν πολύ διαιρεμένο πολιτισμό. 

Είμαστε κάτι περισσότερο από μια χώρα όπως η Αμερική, η οποία είναι πολύ διχασμένη. 

Και αυτό είναι ένα από τα μηνύματα του Bobby για το πώς μπορούμε να θεραπεύσουμε το χάσμα, πώς μπορούμε να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά επειδή είμαστε τόσο πολωμένοι και είναι εύκολο να ζούμε σε έναν τέτοιο κόσμο, και πιστεύω ότι αυτό είναι σκόπιμο. 

Φυσικά, πρόκειται για μοίρασμα και κατάκτηση, πόσες διαφορετικές ταυτότητες μπορείτε να τους αποδώσετε; 

Και τότε, όταν όλοι πολεμούν ο ένας τον άλλον, είναι εύκολο, πολύ εύκολο, να τους ελέγξουμε, σε αντίθεση με αυτό που θα συνέβαινε αν μπορούσαμε πραγματικά να θεραπευτούμε και να αρχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί και να έχουμε έναν ανοιχτό, ειλικρινή διάλογο και να σεβόμαστε τις διαφωνίες που μπορεί όλοι να έχουμε και να μοιραζόμαστε, αλλά, ξέρετε, είναι επιτακτική ανάγκη, ότι είμαστε σε θέση να έχουμε μια ανοιχτή, ειλικρινή συζήτηση χωρίς να υποχωρούμε ή να λογοκρίνουμε ή να επιτιθέμεθα ή να συκοφαντούμε ή να αποδίδουμε ευθύνες συνειρμικά ή να χρησιμοποιούμε μεμονωμένες λέξεις όπως θεωρία συνωμοσίας για να απορρίψουμε απλώς πολύ έγκυρα σημεία που απαιτούν έρευνα, σωστά;


Tucker [00:30:33] Θέλω να πω, πρέπει να είστε αρκετά ειλικρινείς για να κρίνετε τα πράγματα με τον δικό σας τρόπο, ακόμα κι αν κάποιοι από εσάς δεν θέλετε να ακούσετε την πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνετε, είναι ηθική σας υποχρέωση να ρωτήσετε: Είναι αλήθεια; Είναι αλήθεια; Ξέρεις, μου λες ότι είσαι κακός οδηγός. Λοιπόν, δεν θέλω να είμαι κακός οδηγός, αλλά πρέπει να αναρωτηθώ αν είμαι κακός οδηγός. Σωστά, σωστά, σωστά. Πρέπει να είσαι ειλικρινής. Αναφέρατε ότι ζητήσατε συγγνώμη από τη μητέρα σας, η οποία, θα έπρεπε να πω, για ανθρώπους που δεν είναι Καναδοί. Ένα πολύ διάσημο πρόσωπο στον Καναδά, φυσικά. Μάργκαρετ Τρυντώ.



Kyle Kemper [00:30:59] Καταπληκτική. Σ' αγαπώ, μαμά.



Tucker [00:31:01] Τι; Θέλω να πω, ποια είναι η γνώμη τhς για όλα αυτά τα πράγματα; Έχει δύο γιους σε διαφορετικά μέρη.


Kyle Kemper [00:31:10] Νομίζω, ξέρετε, είναι πολύ περήφανη για τον Justin. Και νομίζω ότι ήμουν πάντα λίγο εκτός, ας πούμε, ίσως λίγο το μαύρο πρόβατο της οικογένειας με τις ερωτήσεις και τα θέματα συζήτησης και τις συζητήσεις που θα ήθελα να έχω.



Tucker [00:31:30] Για παράδειγμα, για ποιά θέματα;



Kyle Kemper [00:31:32] Για πολλά διαφορετικά πράγματα όπως, ξέρετε, είχατε τον Ron Paul εδώ. Ναι. Όπως πολλά από τα μαθήματα αυτού είναι ένας καλός γιατρός όπως, ξέρετε, η Federal Reserve. Ναι. Όταν κοιτάζουμε την οπισθοδρόμηση, όταν πρόκειται για την εξωτερική πολιτική. Ναι. Όπως είπε επανειλημμένα ο Justin τώρα στον Καναδά, είμαστε σε αυτό μέχρι το τέλος, μέχρι τη νίκη. Είναι σαν, έλα, πώς μοιάζει αυτό; Πώς μπορούμε να το κάνουμε αυτό;



Tucker [00:31:55] Και τι σημαίνει αυτό;



Kyle Kemper [00:31:56] Τι ακριβώς; Απλώς δεν τελειώνει ποτέ. Πώς, ποια είναι η κατάσταση; Γιατί δεν είμαστε μέχρι τη νίκη; Τι θα λέγατε για την ειρήνη; Τι γίνεται με τη διπλωματία; Τι θα λέγατε για πόλεμο; Πώς να πιέσετε για πόλεμο. Πολύ, πολύ επικίνδυνο. Ειδικά με τους γείτονές μας. Η Ρωσσία είναι γείτονας του Καναδά, ακριβώς εκεί. Ναι. Αυτή είναι η μία πλευρά. Γι' αυτό δεν θέλουμε να κερδίσουμε. Ποιο είναι το νόημα όλων αυτών;



Tucker [00:32:23] Ξέρετε την απάντηση; Δεν ξέρω την απάντηση. Ποια νομίζετε ότι είναι η απάντηση; Ποιο είναι το νόημα;



Kyle Kemper [00:32:27] Λοιπόν, νομίζω ότι είναι ένας παγκόσμιος πόλεμος δι' αντιπροσώπων για το εταιρικό απόρρητο για να μεταφέρει τον πλούτο των κυρίαρχων ατόμων περαιτέρω στα ταμεία των παγκόσμιων εταιρειών.



Tucker [00:32:40] Νομίζω ότι είναι μια καλή εικασία.


Kyle Kemper [00:32:41] Θέλω να πω, είναι σαν τον Henry Perkins, όπως, ξέρετε, έγραψε τις εκθέσεις The Confessions of an Economic Hitman Art, όπως όταν δίνουμε 80 εκατομμύρια δολλάρια ή 80 δισεκατομμύρια δολλάρια σε δολλάρια ΗΠΑ ή ό, τι είναι ο αριθμός στην Ουκρανία. Νομίζουν ότι αυτά τα χρήματα είναι σαν μια παλέτα. Θα ρέει στην Ουκρανία, αλλά όχι, είναι εκεί. Εδώ είναι τα χρήματα που μπορείτε να ξοδέψετε σε άλλα πράγματα.



Tucker [00:33:06] Αναφέρεστε στην προσευχή και έχετε αποκαλύψει ένα είδος κοσμοθεωρίας που είναι πνευματική σε κάποιο επίπεδο. Ο Καναδάς, για παράδειγμα, φαίνεται να είναι πολύ επιθετικά εχθρικός προς τον Χριστιανισμό και την πνευματικότητα, και αυτό φαίνεται να είναι κάτι νέο. 

Όλες αυτές οι πυρπολήσεις εκκλησιών, για παράδειγμα, λαμβάνουν χώρα στη χώρα σας. 

Ορισμένοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, συμπεριλαμβανομένου του αδελφού σας, δεν φαίνεται να έχουν πρόβλημα με αυτό. 

Πώς το ερμηνεύετε;

Πώς βλέπετε τον ρόλο της πνευματικότητας σε αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή;



Kyle Kemper [00:33:37] Λοιπόν, υπάρχουν πολλοί πάστορες που έχουν ξεσηκωθεί επίσης. Ναι, και έχουν πάει στη φυλακή και ούτω καθεξής, ξέρετε, και είναι αυτοί που δεν υποτάσσονται και τιμωρούνται.



Tucker [00:33:46] Έτσι, αν πανηγυρίζετε τις καύσεις εκκλησιών και ρίχνετε πάστορες στη φυλακή, σε ποια πλευρά είστε;



Kyle Kemper [00:33:51] Εσείς, τι νομίζετε;



Tucker [00:33:52] Νομίζω ότι είστε στο πλευρό του Σατανά. Ειλικρινά, πραγματικά έτσι πιστεύω, αφού ρωτήσατε.



Kyle Kemper [00:33:56] Λοιπόν, μοιάζει σαν να υπάρχουν κάποιες σκοτεινές ενέργειες εκεί έξω. 

Ξέρετε, υπάρχει, μπορώ να προσθέσω, κάτι σαν  ένα αρνητικό σύννεφο που παίρνει κάποιο είδος εγκαταλελειμμένης κακής ενέργειας. 

Όταν η σύζυγός μου, Brittany, και εγώ ήμασταν στον Καναδά το 2020, όταν ήταν έγκυος, την έδιωξαν από ένα παντοπωλείο ενώ φορούσε μάσκα. Ήταν σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Και είμαστε πολύ προκλητικοί όταν πρόκειται για κάτι τέτοιο. Δεν μπορούσα, απλά δεν ένοιωθα έτσι. Και, ξέρετε, αλλά για τους ανθρώπους να φτάσουν στο σημείο να αναπτύξουν εχθρότητα και μίσος προς κάποιον επειδή δεν παίζουν με τους κανόνες, αυτό είναι πραγματικά τρομακτικό.



Tucker [00:34:49] Και κυνηγώντας μια έγκυο γυναίκα έξω από ένα παντοπωλείο.



Kyle Kemper [00:34:52] Κυνηγώντας μια έγκυο γυναίκα έξω από ένα παντοπωλείο και προκαλώντας αποβολή.



Tucker [00:34:59] Αυτό είναι απολύτως απόκοσμο. Όχι. Είναι τρομερό. Μεγάλωσες στην Οττάβα; Ναι. Έτσι είναι πραγματικά η χώρα σας. Και το παρατηρώ επίσης, παρεμπιπτόντως.



Kyle Kemper [00:35:09] Μεγάλωσα στην Οττάβα. Έχω πάει παντού, σε όλο τον Καναδά και ήμουν παντού στον Καναδά και οι Καναδοί είναι καταπληκτικοί άνθρωποι.


Tucker [00:35:17] Συμφωνώ με αυτό.



Kyle Kemper [00:35:17] Ολόκληρη η χώρα, όπως και η Αμερική. Θέλω να πω, ήμουν τόσο ευλογημένος που ήμουν σε όλη την Αμερική και τους τελευταίους οκτώ μήνες, οδηγούσα σε όλη την Αμερική με το λεωφορείο μου, κάτι που ήταν μια απολύτως απίστευτη εμπειρία. Και, ξέρετε, πραγματικά γνώρισα πολλούς ανθρώπους εκεί. Και θέλω απλώς να πω, έχω πάει σε όλο τον κόσμο, και οι άνθρωποι είναι καλοί παντού. Και είναι ότι υπάρχουν καλές, όμορφες καρδιές παντού. Υπάρχουν επίσης κακοί άνθρωποι εκεί έξω. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που προσπαθούν να εξαπατήσουν και να προκαλέσουν χάος και να είναι πολύ γρήγορα, ειλικρινά, κακοί. Αλλά εγώ προσωπικά πρέπει απλώς να κάνω το καλύτερό μου και να ηγηθώ με ανοιχτή καρδιά και να πω την αλήθεια και να κάνω το καλύτερό μου. Να είστε άψογοι με τα λόγια σας. Μην κάνετε υποθέσεις, μην παίρνετε τα πράγματα προσωπικά και κάνετε πάντα το καλύτερο δυνατό για σπουδαία πράγματα.


Tucker [00:36:08] Αμήν. Έτσι, ο λόγος που σας ρώτησα είναι ότι μεγαλώσατε στον Καναδά και μετά, ξέρετε, 30 χρόνια αργότερα, η έγκυος γυναίκα σας διώχνεται από ένα παντοπωλείο. 

θα μπορούσε να συμβεί αυτό; Πώς θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό; Επειδή δεν κορυφώθηκε μόνο κατά τη διάρκεια του Covid και της διαμαρτυρίας των φορτηγατζήδων, αλλά αυτά τα πράγματα εξελίσσονται με τα χρόνια. 

Το είδατε να έρχεται; Γνωρίζατε ότι η χώρα εξελίσσεται από ένα ελεύθερο μέρος σε ένα ολοκληρωτικό μέρος όπου κυβερνά ο όχλος;



Kyle Kemper [00:36:40] Υπάρχουν σίγουρα προειδοποιητικά σημάδια ότι η εμπιστοσύνη μου στα μέσα ενημέρωσης, ειδικά στα καναδικά μέσα ενημέρωσης, φθίνει. 

Γνωρίζουμε ότι τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης είναι πάνω απ' όλα εσείς. 

Αλλά τα καναδικά μέσα ενημέρωσης είναι ένα είδος ιδιαίτερου είδους. Ένα υπνωτικό, παραπλανητικό μάτι. Δεν υπάρχει πραγματική αριστερά, σωστά; 

Είναι κάπως η ίδια πρόκληση, όπως, ξέρετε, εδώ είναι αυτό που πιστεύετε. Το οποίο, ξέρετε, πρέπει να σκεφτούμε. Και πολλά από αυτά που θα έπρεπε να είναι αντικειμενικές αναφορές παρουσιάζονται. Προσεκτική υποκειμενικότητα.



Tucker [00:37:31]  Θυμάμαι να παρακολουθώ το "Hockey Night in Canada", μια μετάδοσή του, και πραγματικά εντυπωσιάστηκα, όχι μόνο από το υψηλό επίπεδο του παιχνιδιού στον πάγο, αλλά και από τα προπαγανδιστικά συνθήματα σε όλο τον πάγο που δεν είχαν καμμία σχέση με την πώληση ο,τιδήποτε, αλλά με την πώληση ιδεών για τον Καναδά. Και σκέφτηκα, ουάου, αυτό είναι σαν το 1984.



Kyle Kemper [00:37:55] Και τότε, και εννοώ, και στη συνέχεια, όταν έλαβε χώρα το σενάριο Covid, είναι σαν να μην απενεργοποιείτε το χόκεϊ, σωστά; 

Δεν σταματάς το άθλημα των μονομάχων, αλλά πρέπει να βεβαιωθείς ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να το κάνουν. 

Έτσι απλά συνταγογράφησαν τις φουσκάλες και μετά, ξέρετε, και ξαφνικά αρχίζουν να φέρνουν την επιρροή της προπαγάνδας στο άθλημα που υπάρχει ήδη.  Και, ξέρετε, δεν υπάρχουν οπαδοί στα γήπεδα εδώ. Ήταν όπως ήταν, αλλά συνέχισαν να παίζουν, ξέρετε, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν ακόμα να έχουν το άθλημά τους και την ψυχαγωγία τους.



Tucker [00:38:37] Πώς έγινες τόσο διαφορετικός από τον αδερφό σου;



Kyle Kemper [00:38:42] Θέλω να πω, έμαθα πολλά από τον Τζάστιν. Έμαθα πολλά από τον αδελφό μου και έμαθα πολλά από τον αείμνηστο αδελφό μου Μισέλ. Έμαθα πολλά από τον πατέρα μου και από τη μητέρα μου, και για τους φίλους μου, και μέσα από εμπειρίες και μέσα από ταξείδια και μέσα από μια πολύ ποικίλλη ιστορία εργασίας. Και να πεις ναι σε πράγματα και ευκαιρίες και, ξέρεις, απλά να βγεις έξω και να βιώσεις όλα τα είδη των πραγμάτων και να έχεις ανοιχτό μυαλό. Έτσι έφτασα στο σημείο που είμαι τώρα.



Tucker [00:39:15] Μπορείτε να ονομάσετε ένα συγκεκριμένο σύνολο εμπειριών που σας έχουν κάνει τόσο διαφορετικούς;



Kyle Kemper [00:39:26] Εννοώ, όπως, ξέρετε, να ασχολείσαι με τα πράγματα του Ron Paul εκείνη την εποχή, σαν να το ακούς αυτό, ξέρεις, για τη βιομηχανία κρυπτογράφησης και τη συμμετοχή που ήταν στην αρχή, η οποία έμοιαζε πολύ με τους φιλελεύθερους, ξέρεις, ελάτε μαζί, κοιτάξτε, ξέρετε, πώς λύνουμε για την Federal Reserve; Πώς λύνουμε το πρόβλημα του αποκεντρωμένου ηλεκτρονικού χρήματος από peer-to-peer; Ναι. Ο Satoshi Nakamoto είναι ένα όραμα. Και τότε ήταν πολύ διαφωτιστικό και διδακτικό να βυθιστείτε σε αυτή την ομάδα ανθρώπων. Και μετά υπήρξε ένα συγκεκριμένο σημείο το 2015, το 2016 όπου ένα μεγάλο μέρος της κοινότητας του Burning Man άρχισε να ενδιαφέρεται και για αυτόν τον τομέα. Έτσι, υπήρξε μια διασταυρούμενη επικονίαση πληροφοριών και πολλές από τις αρχές που προέκυψαν από αυτήν ήταν επίσης πολύ αποκαλυπτικές. Και, ξέρετε, πέρασα επίσης πολύ χρόνο στην Καλιφόρνια. Και επειδή είμαι από την Οτάβα, θα έλεγα ότι είναι μια συντηρητική πόλη. Είναι μια κυβερνητική πόλη, αλλά είναι μια συντηρητική πόλη. Ως επιχειρηματίας, ως καινοτόμος και ως δημιουργικός, η πρώτη αντίδραση είναι συχνά να πούμε όχι σε μια ιδέα, όχι, όχι, που δεν θα λειτουργήσει, εξαιτίας αυτού και εκείνου. Αλλά όταν πηγαίνετε στην Καλιφόρνια, βρίσκεστε σε ένα πολύ καινοτόμο περιβάλλον στο οποίο κινείστε. Ναι. Δείτε πώς μπορούμε να το κάνουμε. Και αυτό είναι το είδος του αμερικανικού. Ναι, πνεύμα. Διορθώνω. Και πώς, ναι, ναι, μπορούμε, ας χτίσουμε, ας δημιουργήσουμε και ας προκαλέσουμε και ας μην σκεφτόμαστε απλώς ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι επειδή, ξέρετε, δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει. Έτσι πρέπει να αντιμετωπίσετε την ευπάθεια και να προσπαθήσετε, γιατί αν δεν προσπαθήσετε, δεν θα πετύχετε ποτέ. Έτσι τουλάχιστον προσπαθήστε. Είναι σαν τον Μπόμπι, έκανε αίτηση για την προεδρία. Δείχνεις θάρρος κάνοντας αυτό. Είμαι κι εγώ πίσω σου. Ας το δοκιμάσουμε. Δεν ξέρουμε τι πρόκειται να συμβεί. Οι άνθρωποι θα σας πουν ότι ξέρουν τι πρόκειται να συμβεί. Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί. Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Γιατί λοιπόν να μην κάνετε το καλύτερό σας; Και είναι ότι γνωρίζετε και αναγνωρίζετε ότι δεν σας αρέσει ο νόμος, αν δεν σας αρέσει το καθεστώς, όπως η Ελβετία, δεν σας αρέσει ο νόμος. Σηκωθείτε, βγείτε έξω, μαζέψτε 100.000 υπογραφές και μετά όλοι θα ψηφίσουν γι' αυτό.


Tucker [00:41:46] Υπάρχει πιθανότητα να συμβεί αυτό στον Καναδά;



Kyle Kemper [00:41:49] Δεν υπάρχει καμμία προσφυγή. Και αυτό ήταν ένα από τα ερωτήματα που προέκυψαν από το θέμα των οδηγών φορτηγών, δηλαδή τι μπορεί να γίνει. Μπορείτε να κάνετε δημοψήφισμα για να κάνετε δημοψήφισμα; 

Και πολλοί άνθρωποι το έχουν αντιμετωπίσει. 

Χρειάζεστε την υποστήριξη ενός εν ενεργεία βουλευτή και πολλοί από αυτούς δεν είναι πρόθυμοι να το κάνουν. 

Επομένως, δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης συμμετοχής. Και ο Justin είπε, αν θέλετε, μπορείτε να συμμετάσχετε. Κάνει τη διαφορά. Εάν δεν σας αρέσει αυτή η πολιτική, τότε βγείτε έξω και ψηφίστε. Βγείτε έξω και ψηφίστε. Και έτσι μπορείτε να το δείξετε και να πείτε, καλά, ξέρετε, κάθε τέσσερα ή πέντε χρόνια στην περίπτωση του Καναδά ή δύο, και αλλάζει συνεχώς. Αλλά το να βγεις έξω και να κάνεις ένα σημάδι σε ένα κομμάτι χαρτί και να εξηγήσεις ότι η δημοκρατία είναι, νομίζω ότι είναι λίγο κοντόφθαλμο. Αυτό δεν είναι πραγματικά συμμετοχή στα κοινά.



Tucker [00:42:47] Θα μπορούσατε να φανταστείτε ποτέ να μετακομίσετε ξανά εκεί;



Kyle Kemper [00:42:50] Ναι. Νομίζω ότι ο Καναδάς μπορεί να κερδίσει ένα Stanley Cup κάποια στιγμή για να διορθώσει το φορολογικό σύστημα.


Tucker [00:42:59] Θα ήταν αυτό ένα κίνητρο για να υποχωρήσει;


Kyle Kemper [00:43:02] Το φορολογικό σύστημα;


Tucker [00:43:03] Όχι, το Κύπελλο Stanley;


Kyle Kemper [00:43:04] Όχι, νομίζω ότι το φορολογικό σύστημα θα ήταν εντάξει. Αυτό θα ήταν, ξέρετε, ένα μεγάλο κίνητρο για πολλούς ανθρώπους να επιστρέψουν στον Καναδά. Ναι. Το ισχύον σύστημα ενθαρρύνει τους επιτυχημένους ανθρώπους να φύγουν.


Tucker [00:43:16] Ναι.


Kyle Kemper [00:43:17] Offshore από τα χρήματά τους. Δεν είναι μια κουλτούρα εορτασμού της απόδοσης και της δημιουργίας αξίας.



Tucker [00:43:29] Όχι, είναι μια κουλτούρα της συντριβής του άλλου.



Kyle Kemper [00:43:32] Ναι. Και φορολογία και, ξέρετε, και κανόνες. Κανόνες και πολλά άλλα. Νόμοι, κανονισμοί. Διατάγματα. Σε επαρχιακό επίπεδο. Ομοσπονδιακός νόμος. Απλά συνεχίστε να προσθέτετε. Και ούτω καθεξής. Και έπειτα υπάρχει η πρόκληση της κατάργησής τους ή της εξάλειψής τους. 

Νοιώθω ότι είμαστε σε ένα σημείο όπου πρέπει να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Και όπως ανέφερα νωρίτερα, τα συστήματα έχουν αλλάξει. 

Νομίζω λοιπόν ότι ήρθε η ώρα για μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με το πώς μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. 

Και, όπως είπα, οι άνθρωποι ήρθαν σε αυτό το συνέδριο που πραγματοποίησα στην Οττάβα και μίλησαν για την Ελβετία και πώς διεξάγονται δημοψηφίσματα εκεί και πώς το blockchain θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει. 

Λοιπόν, θα ήθελα να τον δω να αναλύει αυτό και πώς μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερη συμμετοχή στον Καναδά. 

Ο πληθυσμός συμμετέχει στις αποφάσεις, επειδή το κομματικό σύστημα λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει το μαστίγιο στα χέρια του. 

Αυτή η λέξη πηγαίνει πολύ πίσω και λέει ότι χρησιμοποιούν το μαστίγιο τους και όλοι οι άνθρωποι μέσα στο κόμμα πρέπει να ψηφίσουν μόνο σύμφωνα με τις επιταγές του κόμματος. 

Και αυτό δεν αντιπροσωπεύει τους ανθρώπους, όπως, ξέρετε, αυτούς και εσάς και τον ΟΗΕ, ειλικρινά, τόσοι πολλοί πολιτικοί εκλέγονται για να εκπροσωπήσουν έναν συγκεκριμένο χώρο με ορισμένες υποσχέσεις, αλλά τότε δεν υπάρχει λογοδοσία για να τις τηρήσουν. Και ξέρετε, αν δεν τα κρατήσετε. Τότε δεν υπάρχει τίποτε που μπορείτε να κάνετε. Τεχνικά, υπάρχει μια διαδικασία ανάκλησης στις ΗΠΑ.


Tucker [00:45:21] Πιστεύετε ότι ο αδελφός σας θα επανεκλεγεί;



Kyle Kemper [00:45:23] Δεν νομίζω ότι το θέλει αυτό.



Tucker [00:45:25] Δεν νομίζετε ότι θέλει να επανεκλεγεί;



Kyle Kemper [00:45:27] Θέλω να πω, δεν νομίζω προσωπικά, δεν ξέρω, απλά σκέφτομαι μερικά από τα τελευταία πράγματα και είναι απλά πολύ λυπηρό, όπως, ξέρετε, αυτός δεν είναι ένας τρόπος να ζεις. 

Όταν είμαι εδώ έξω και αγωνίζομαι για την ελευθερία και μιλάω για την ελευθερία. 

Τώρα, ο Justin δεν είναι ελεύθερος άνθρωπος, όπως, ξέρετε, έχει, ξέρετε, μόλις έδειξαν να προσπαθεί να πάει σε μια εκδήλωση και πριν από λίγες ημέρες. 

Και υπήρχαν πιθανώς 50 αστυνομικοί ως συνοδεία του, επειδή οι Καναδοί είναι θυμωμένοι εκεί έξω, παιδιά. 

Δεν φαίνεται καλό, δεν μπορεί να οδηγήσει, ακριβώς όπως δεν μπορεί να πάει σε ένα εστιατόριο, κάνεις μια μεγάλη θυσία όταν πηγαίνεις σε αυτή τη δημόσια αρένα και έχει πάει σε αυτή τη δημόσια αρένα. 

Στην αρχή, όλα ήταν ηλιοφάνεια και ουράνια τόξα. 

Αλλά τώρα είναι σκοτεινά και υπάρχει πολλή αρνητική ενέργεια σε όλους τους ανθρώπους που μεταφέρουν αυτή την αρνητική ενέργεια στον Justin. Απλά δείτε. Ξέρετε, ο Justin είναι σαν τον αρχηγό της ομάδας χόκεϊ επί πάγου. Δεν είναι αυτός. Δεν είναι ο προπονητής της ομάδας. Δεν είναι ο ιδιοκτήτης της ομάδας.


Tucker [00:46:32] Ποιος νομίζετε ότι είναι ο ιδιοκτήτης;


Kyle Kemper [00:46:33] Ποιος νομίζετε ότι είναι ο ιδιοκτήτης;


Tucker [00:46:35] Δεν ξέρω.


Kyle Kemper [00:46:36] Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα.


Tucker [00:46:38] Εγώ, εννοώ, προσωπικά θεωρώ υπάρχει μια πνευματική συνιστώσα σε όλα αυτά, οπότε ίσως υπάρχει ο ανώτατος ηγέτης του, αλλά, υποθέτω, τα επιχειρηματικά συμφέροντα είναι επιχειρηματικά συμφέροντα.



Kyle Kemper [00:46:49] Ναι, χρησιμοποιώ τη λέξη corporateacy. Ναι. 

Όπως, ξέρετε, τα κέρδη τους προέρχονται, ξέρετε,  κοιτάξτε τη φαρμακευτική βιομηχανία, όπως στα κέρδη που προέρχονται, ξέρετε, από το σενάριο του Covid. Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα, ή το στρατιωτικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα και τα χρήματα και τα κέρδη που προέρχονται από τον πόλεμο. Και, ξέρετε.



Tucker [00:47:16] Αλλά ο Καναδάς έχει γίνει πολύ φτωχότερος. Δεν έχω πάει εκεί για μερικά χρόνια, λόγω του Covid, και ήμασταν εδώ μόνο αυτόν τον χειμώνα. Και είναι μια φτωχή χώρα. Απλώς έχει γίνει πολύ πιο ακριβός. Και το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πέφτει. Νομίζω ότι μπορείτε να το πείτε αυτό. Σωστά. 

Λοιπόν, πώς μπορείτε να σας αρέσει αυτό; Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει το ίδιο και στις Ηνωμένες Πολιτείες; 

Πώς θα μπορούσαν οι ηγέτες, όταν η χώρα τους γίνεται όλο και φτωχότερη, να στείλουν όλα αυτά τα χρήματα σε έναν πόλεμο στην άλλη άκρη του κόσμου που δεν τους ωφελεί καθόλου;



Kyle Kemper [00:47:45] Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Ναι. Πώς, γιατί, γιατί το κάνετε αυτό; Γιατί; Τι εννοείτε με τον όρο αλλαγή; 

Λοιπόν, θα δημιουργήσουμε ένα νέο πρόγραμμα τροφίμων, ή θα δημιουργήσουμε περισσότερα προγράμματα. Αλλά κοιτάξτε τα βασικά έξοδα και κοιτάξτε τη φορολογική κατάσταση: Φορολογείστε και φορολογείστε και έχετε κουραστεί να φορολογείστε με τα χρήματα με τα οποία φορολογείστε. Αυτό που απομένει είναι πολύ λίγο. 

Και μετά κοιτάζετε το κόστος στέγασης και το κόστος ζωής. Αυτό είναι απαράδεκτο. 

Είδα ένα άρθρο που εξηγούσε ότι υπάρχουν πάνω από 100.000 άνθρωποι στην κυβέρνηση που βγάζουν περισσότερα από 100.000 δολλάρια το χρόνο. 

Και αν συνυπολογίσετε τον πληθωρισμό, τα 100.000 δολλάρια δεν είναι αυτό που ήταν. 

Αν έχεις οικογένεια, δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα με 100.000 δολλάρια το χρόνο, όπως στην Αμερική. 

Και θέλει, ξέρετε, έχει επίσης περάσει πολύ χρόνο δουλεύοντας στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Κάποτε το μέλος των 10.000 δολλαρίων έχει περισσότερα από 10.000 δολάρια σε μετρητά. Αυτό συμβαίνει εδώ και περίπου 50 χρόνια. $10.000 σε μετρητά. Και τώρα προσπαθούν να μειώσουν το όριο σε ακόμη χαμηλότερες τιμές, όπως κάθε συναλλαγή ή 600 $. Θέλουν να μάθουν τι είναι πραγματικά επικίνδυνο. ΄

Έτσι, όταν συνδυάζετε αυτή την οικονομική επίβλεψη με το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν έχουν χρήματα, και στη συνέχεια, ξέρετε, υπάρχει επίσης αυτό το στοιχείο, υπάρχει ένα είδος UBI, ένα είδος μαλακού παιχνιδιού, που έχει επίσης εισαχθεί, ξέρετε, οι επιταγές γράφτηκαν σε είδος 4.000 δολλαρίων για κάθε Καναδό, απλά...



Tucker [00:49:23] Ναι, αυτό είναι το UBI, αυτό είναι.


Kyle Kemper [00:49:24] Ναι, αυτό είναι το UBI και είναι απλώς μια γενική διανομή. Δεν είναι ότι υπάρχει αίτημα. Εάν οι άνθρωποι που χρειάζονται επειγόντως βοήθεια δεν είχαν τρόπο να ζητήσουν βοήθεια, τώρα είναι απλώς μια γενική ευημερία, ένα πραγματικά αναποτελεσματικό, αναποτελεσματικό σύστημα. Και τελικά, θα τροφοδοτήσει τον πληθωρισμό, ο οποίος θα αυξήσει το κόστος για όλους.



Tucker [00:49:44] Αλλά είναι αρκετά αποτελεσματικό με αυτόν τον τρόπο. Αν θέλεις να κάνεις τους ανθρώπους απόλυτα εξαρτημένους από αυτούς που βρίσκονται στην εξουσία, τότε κάνε το. Έτσι είπατε ότι νομίζετε ότι ο αδελφός σας θέλει να φύγει. Η τελευταία μου ερώτηση. Τι νομίζετε ότι θα κάνει όταν φύγει; Και τι νομίζετε ότι πρέπει να κάνει;



Kyle Kemper [00:50:07] Θέλω να πω, αν σκεφτείτε τι έκανε ο Μπιλ Κλίντον όταν βγήκε, για παράδειγμα, είναι σαν να πηγαίνετε σε μια περιοδεία ομιλιών και να κάθεστε σε επιτροπές και να κάνετε τέτοια πράγματα. 

Και ξέρω ότι μάλλον το κάνετε και εσείς. Ξέρετε, νομίζω ότι υπάρχουν μερικοί, οπότε τελικά πρέπει να αποφασίσει τι πρόκειται να κάνει. Θα έλεγα να ξεκινήσει με το πιάνο. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης.


Tucker [00:50:28] Εγώ με την προσευχή της Χαβάης.



Kyle Kemper [00:50:30] Χαβανέζικη προσευχή.



Tucker [00:50:31] Πείτε ότι πρόκειται να ζητήσετε συγγνώμη.


Kyle Kemper [00:50:33] Πείτε ότι λυπάστε. Απολογούμαι. Ζητήστε συγχώρεση. Αλλά πείτε στους ανθρώπους ότι λυπούμαστε. Πρέπει να έρθουν και να τακτοποιήσουν τα πράγματά τους. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν κάποια πράγματα όπως, ξέρετε, απλά ξέρετε. Μετανοήστε αν θέλετε και συνεχίστε σε ένα καλό μονοπάτι. Κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς, γιατί ξέρεις. Αυτή είναι η ζωή μαw που πρέπει να ζήσουμε. Σεβαστείτε. Κάντε το. Σεβαστείτε τα παιδιά μας. Τα εγγόνια μας. Τους γονείς μας, τους μεγαλυτέρους μας. Τους προγόνους μας. Μεταφέρετε τη φλόγα.


Tucker [00:51:15] Αμήν. Kyle, ευχαριστώ.


Kyle Kemper [00:51:17] Tucker, σας ευχαριστώ.




ΠΗΓΗ: Was hat Politiker zu ihrer radikalen Haltung bei Corona bewegt? Justin Trudeaus Bruder bei Tucker Carlson (tkp.at)


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!