Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

«ΕΚΑΝΑΝ Ε Ξ Ω Σ Η καί ΟΔΗΓΗΣΑΝ στό ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ ....83ΧΡΟΝΗ ΤΥΦΛΗ (!!!!) μέ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟΥ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΗ ΓΙΟΥ ΤΗΣ»!!! – ΣΟΚΑΡΕΙ Η Κ Α Τ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α : «ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ καί ΕΣΥΡΑΝ τήν ΜΑΝΑ ΜΟΥ μέ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ!!!!!! – Η ΤΡΑΠΕΖΑ 'EUROBANK' ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ, ΠΙΣΩ ΑΠ’ ΟΛΑ»!

 


Όλα όσα μας διηγείται αναγνώστης για την 83χρονη

 μητέρα του και τα όσα τράβηξε μέσα στο ίδιο της το σπίτι

 που είδε να παραβιάζεται και να τη σέρνουν σαν κοινή

 εγκληματία, στο αστυνομικό τμήμα, δεν έχουν

 προηγούμενο. 


Αν όλα όσα περιγράφονται αληθεύουν, τότε αστυνομικοί, δικαστικοί επιμελητές και βέβαια οι υπεύθυνοι της εισπρακτικής, πρέπει να οδηγηθούν στη φυλακή.

Τα στοιχεία των καταγγελλόντων είναι δημοσιοποιήσιμα, άρα δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για τη ταυτότητά τους.
Εικόνες από την Ισπανία που σε λίγο θα δούμε και στην Ελλάδα του Μητσοτάκη
Εικόνες από την Ισπανία που σε λίγο θα δούμε και στην Ελλάδα του Μητσοτάκη

«Ονομάζομαι Αδριανός Κρουμπούζος και με την οικογένεια μου κατοικώ στη Βέροια. 

Θα ήθελα όμως αν είναι εφικτό να αναδείξετε ένα περιστατικό που συνέβη την Παρασκευή 26/07/2024 το μεσημέρι με τη μητέρα μου η οποία είναι 83 ετών τυφλή, με αδυναμία κίνησης και σοβαρό ψυχιατρικό ιστορικό. 

Η μητέρα μου κατοικούσε μέχρι τότε στα Καμίνια του Πειραιά με τον αδελφό μου που είναι βιοπαλαιστής – μικροπωλητής. 

Την Παρασκευή λοιπόν δικαστικός επιμελητής με την συνδρομή της αστυνομίας παραβίασαν τήν πόρτα  (!) του σπιτιού, που εκείνη τη στιγμή ήταν μόνη της η μητέρα μου, για να εκτελέσουν έξωση.

Εικόνες από την Ισπανία που σε λίγο θα δούμε και στην Ελλάδα του Μητσοτάκη
Εικόνες από την Ισπανία που σε λίγο θα δούμε και στην Ελλάδα του Μητσοτάκη

Η μητέρα μου με όση διαύγεια μπορούσε να έχει, ρώτησε που θα κοιμηθεί, τι θα κάνει, που θα πάει. 

Αφού μίλησε με τον αδελφό μου και της είπε ότι επιστρέφει για να δει τι θα γίνει και να περιμένουν έξω, θεώρησαν λογικό να της φορέσουν χειροπέδες και να τη βγάλουν δια της βίας έξω και να τη προσάγουν στο κρατητήριο γιατί ρώτησε που θα κοιμηθεί! 

83 ετών με τόσα προβλήματα υγείας για χάρη ενός fund να πάρουν το σπίτι Παρασκευή μεσημέρι, σε δύο ανήμπορους ανθρώπους. 

Λυπάμαι που έχουμε αυτό το κράτος και ζούμε σε αυτή τη κοινωνία. 

Αξίζει να σημειωθεί στο κρατητήριο έμειναν οκτώ ώρες μέχρι να έρθω εγώ οδικώς από την Βέροια. 

Στο Α.Τ. Καμινίων ο Αξιωματικός Υπηρεσίας μου είπε επειδή δεν ήξεραν πώς να αιτιολογήσουν την προσαγωγή τους, στο Τμήμα έγραψαν για τον αδερφό μου μέθη, αλλά αυτό είναι απολύτως ψευδές. 

Μετά το Τμήμα πήγαμε μήπως πάρουμε τουλάχιστον ρούχα αλλά δεν μπορέσαμε να μπούμε. 

Τη μητέρα μου την πήρα εγώ μαζί μου, στο δρόμο της επιστροφής στην Βέροια. 

Το δάνειο για το σπίτι ο αδερφός μου είπε το είχε συνάψει με την Eurobank, ενώ για το fund δεν είμαι 100% σίγουρος αν πρόκειται για την INTRUM HELLAS».

Εικόνες από την Ισπανία που σε λίγο θα δούμε και στην Ελλάδα του Μητσοτάκη
Εικόνες από την Ισπανία που σε λίγο θα δούμε και στην Ελλάδα του Μητσοτάκη

Ρεπορτάζ εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ

https://www.makeleio.gr/%ce%b5%ce%be%cf%89%cf%86%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf/%ce%95%ce%9a%ce%91%ce%9d%ce%91%ce%9d-%ce%95%ce%9e%ce%a9%ce%a3%ce%97-%ce%9a%ce%91%ce%99-%ce%9f%ce%94%ce%97%ce%93%ce%97%ce%a3%ce%91%ce%9d-%ce%a3%ce%a4%ce%9f-%ce%9a%ce%a1%ce%91%ce%a4%ce%97%ce%a4/

6 σχόλια:

  1. Οσο καθόμαστε στον καναπέ και δεν κάνουμε τίποτα θα δούμε τα χειρότερα, και μην νομίζεις ελληνάκο που αυτή την στιγμή είσαι εντάξει οπότε δεν σε νοιάζει για τον γείτονα, και η δική σου ώρα πλησιάζει. Ολοταχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν αντέχονται άλλο τέτοιες ιστορίες να χτυπάνε πάντα τον φτωχό, τον αδύναμο... Χθες τα βάλανε πάλι με τον Αντώνη, τώρα αυτό.
    Εύχομαι να το βρούνε σύντομα επάνω τους και πολύ άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΑ FUNDS ΜΕ ΤΙΣ ΕΒΡΑΙΟΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ Ο ΜΙΣΘΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ? ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΗΘΙΚΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ! ΠΟΤΕ ΘΑ ΘΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΤΗΝΗ? ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ.........ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αστυνομικοί.... είναι Έλληνες; Δεν νομίζω!!!! Τί εθνικότητα είναι; Για πες Κούλη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ντροπή Θεέ μου, τι κατάντια ! Ο καναπές και ο φραπές κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά ! Αυτοί κάνουν την δουλειά τους, εμείς τι κάνουμε ! ΑΝΑΤΡΟΠΗ εδώ και τώρα, με οποιονδήποτε τρόπο ! Δεν φθάνει να "βράζουμε στο ζουμί μας" και η "βαλβίδα της χύτρας" να εκτονώνεται στο πληκτρολόγιο ! Ενότητα και κοινός σκοπός, χρειάζεται, τ' άλλα θα έλθουν στην πορεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από ενότητα καί κοινό σκοπό
    - σ'αυτόν τόν τόπο - ουου νά φάνε καί οί κότες...!
    Ή κατάσταση θά ισιώσει καί όλα θά φτιάξουν στό τόπο μας μόνο μέ τήν επέμβαση τού ΧΡΙΣΤΟΥ..
    Αυτό νά τό θυμάστε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!