Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

Η κουλτούρα ακύρωσης τώρα και στους οίκους λατρείας - Απαγόρευση σε εκκλησιαστικό οργανίστα να παίζει στην εκκλησία λόγω ...λάθος απόψεων



Από την Ekaterina Quehl

Έχουμε ήδη αναφέρει αρκετές φορές ότι οι διαφωνούντες πρέπει να υπολογίζουν τη δυσφήμιση, τον αποκλεισμό ή ακόμα και τις νομικές συνέπειες λόγω της «λανθασμένης» γνώμης τους (δείτε εδώ, εδώ και εδώ). Οι επικριτές της κυβέρνησης αντιμετωπίζονται σαν να έχουν στίγμα. Λες και είναι έγκλημα να έχουμε διαφορετική άποψη για το τι συμβαίνει στην χώρα (ΜΑΣ) από αυτή της πολιτικής και των μεγάλων ΜΜΕ. 

Γνωρίζουν, άρα γε, αυτοί που χαρακτηρίζουν τους διαφωνούντες ως εχθρούς της κοινωνίας τι είναι στην πραγματικότητα η δημοκρατία, η ανοχή και η ελευθερία της έκφρασης; 

Επειδή τα χρησιμοποιούν πάντα μόνο ως κενά λόγια, στο όνομα των οποίων υποτίθεται ότι ενεργούν, και κάνουν ακριβώς αυτό, το οποίο πραγματικά δεν έχει καμμία σχέση με αυτούς τους όρους. 

Εάν οι άνθρωποι που έχουν μια «λανθασμένη» γνώμη πρέπει τώρα να φοβούνται για τη δουλειά τους, να φοβούνται ότι οι φίλοι και η οικογένειά τους μπορούν να απομακρυνθούν από αυτούς, ότι οι τραπεζικοί λογαριασμοί, τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας ή ακόμα και ένα διαμέρισμα μπορούν να τερματιστούν, αυτό εξακολουθεί να είναι δημοκρατία, ελευθερία έκφρασης και ανοχή;

Ολόκληρη η χώρα φαίνεται να ενδιαφέρεται μόνο για το κυνήγι των διαφωνούντων ή την τοποθέτησή τους με τέτοιο τρόπο ώστε κανείς να μην μπορεί να του μπει η ιδέα ότι είναι ένας από αυτούς. 

Πάντα κάτω από το πρόσημο του καλού, οι εταιρείες, τα πανεπιστήμια, τα σχολεία, οι δημόσιες υπηρεσίες και η πολιτική αναλαμβάνουν δράση - συχνά με προληπτική υπακοή - και ανακοινώνουν την «απαγόρευση» τους σε ανθρώπους που επικρίνουν την κυβέρνηση. 



Τώρα και η Εκκλησία, ο Οίκος του Θεού, έχει επίσης συμμετάσχει σε αυτή την υστερία και φαίνεται να κρατά τις πόρτες της ανοιχτές μόνο σε εκείνους που είναι ευθυγραμμισμένοι με την κυβέρνηση και είναι 'woke'. 

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε μια απίστευτη αναφορά από έναν εκκλησιαστικό μουσικό που δεν του επιτρέπεται πλέον να παίξει στην εκκλησία λόγω της «λανθασμένης» γνώμης του.

Χαίρετε κ. Reitschuster,

Επειδή γράφετε συχνά για τις «εκτροπές» της Εκκλησίας στη σημερινή εποχή, θα ήθελα να σας περιγράψω εν συντομία ένα περιστατικό που μου συνέβη πριν από λίγες ημέρες.

Από τότε που ήμουν 16 ετών, παίζω τακτικά κάποια όργανα τις Κυριακές στο XXX και τη γύρω περιοχή. Είμαι XXX στο τοπικό XXX και ζω με τη φίλη μου και το παιδί μας σε ένα ειδυλλιακό χωριό.

Από το 2015, έχω παρατηρήσει ότι οι εκκλησιαστικές υπηρεσίες αλλάζουν. Έχουν γίνει πιο ηθικολόγοι και προωθούν την πορεία της κυβέρνησης. 

Ανέκαθεν ήμουν συνηθισμένος να διεξάγω πολιτικές συζητήσεις στη χορωδία τρομπονιού μας ως μοναχικός μαχητής ενάντια στο κοκκινοπράσινο zeitgeist. 

Έγραψα μια επιστολή στον Επίσκοπο XXX το έτος XXX και έφυγα από την Εκκλησία επειδή δεν ήθελα πλέον να υποστηρίξω οικονομικά τον τρόπο της Εκκλησίας. 💡💡💡💡💡💡!!!!!!

Ωστόσο, συνέχισα να εργάζομαι παίζοντας εκκλησιαστικό όργανο και στη χορωδία τρομπονιού από τότε. Η μονομερής απάντηση του επισκόπου ήταν μια απογοήτευση. Ο πάστορας στο XXX, την ενορία μου, σημείωσε την απόφασή μου κάπως απρόθυμα αλλά ρεαλιστικά. Μπορούμε πραγματικά να διεξαγάγουμε μια καλή συζήτηση.


Τώρα με παρακάλεσε μία μητέρα στο γειτονικό χωριό, να συνοδεύσω με το όργανο στις XX.XX.2024 την τελετή μετάδοσης του Αγίου Χρίσματος του παιδιού της. 

Πριν από δύο ημέρες, ο υπεύθυνος πάστορας μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι δεν ήμουν επιθυμητός επειδή δεν ήμουν πλέον στην εκκλησία.

Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει έλλειψη εκκλησιαστικών μουσικών στη Γερμανία, ειδικά στις αγροτικές περιοχές.

Σε μια συνομιλία με τη μητέρα του παιδιού που θα λάβει το χρίσμα, ο πάστορας είπε ότι σύμφωνα με την εκκλησιαστική εντολή, οι απόψεις μου θα ήταν αρκετές για να μου επιβάλλουν μια «εκκλησιαστική απαγόρευση». 

Ο προαναφερθείς πάστορας είναι ένθερμος υποστηρικτής της απεριόριστης μετανάστευσης, των κλιματικών μέτρων και της γενικής κατήχησης του εκκλησιάσματος. Φυσικά, υποστήριξε απόλυτα και τα μέτρα για τον κορωνοϊό...

Φυσικά, είμαι συνηθισμένος στις αντιξοότητες και έχω αποδεχθεί την απόφασή του με την έννοια της επικείμενης επιβεβαίωσης. Ωστόσο, ανησυχώ για αυτή την εξέλιξη στην Εκκλησία, καθώς έχω επίσης βιώσει χρόνια εμπνευσμένων Κυριακών στις εκκλησίες.

Η περίληψή μου μετά από 16 χρόνια υπηρεσίας οργάνων στην εκκλησία ...

Και ο αριθμός των ανθρώπων που εγκαταλείπουν την εκκλησία αυξάνεται. Το βλέπω καθημερινά, διότι ο κρατικός φορέας στον οποίο εργάζομαι είναι υπεύθυνος για την καταγραφή της δήλωσης υπαναχώρησης.



ΠΗΓΗ: 
Wegen falscher Meinung: Kirchenorganist darf in der Kirche nicht spielen - reitschuster.de


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ




ΣΧΕΤΙΚΑ:

«Ήμουν ακόμα με τις πιτζάμες μου, τα δύο παιδιά μου φοβισμένα στο κρεββάτι» - Κατ' οίκον έρευνα από την αστυνομία το πρωί - λόγω αναρτήσεων στο Facebook από το 2021

ΟΔΥΣΣΕΙΑ: «Ήμουν ακόμα με τις πιτζάμες μου, τα δύο παιδιά μου φοβισμένα στο κρεββάτι» - Κατ' οίκον έρευνα από την αστυνομία το πρωί - λόγω αναρτήσεων στο Facebook από το 2021 (odysseiatv.blogspot.com)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!