Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Άντε ρέ Τζό! Καί νά μας γράφεις! 'Κούτσα - κούτσα' νά πιείς κανένα τήλιο, κανένα τσαγάκι καί ΠΑΝΤΑ νά προσέχεις τίς ...σκάλες! ( ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥ ΜΑΣ! )

 


Ο σημερινός πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν δήλωσε απόψε, Κυριακή, ότι δεν θα αγωνιστεί για επανεκλογή για δεύτερη θητεία από το Δημοκρατικό Κόμμα, αλλά σκοπεύει να διατηρήσει την τρέχουσα θητεία του μέχρι το τέλος.



« Πιστεύω ότι είναι προς το συμφέρον του κόμματός μου και της χώρας μου να παραιτηθώ και να επικεντρωθώ αποκλειστικά στην εκπλήρωση των καθηκόντων μου ως Προέδρου για το υπόλοιπο της θητείας μου », έγραψε ο Μπάιντεν σε επίσημη επιστολή που αναρτήθηκε στους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Ο Μπάιντεν αργότερα ενέκρινε την Αντιπρόεδρο Καμάλα Χάρις για να είναι η υποψήφια του Δημοκρατικού Κόμματος για πρόεδρος των ΗΠΑ.

«Θέλω να προσφέρω την πλήρη υποστήριξή μου και την έγκρισή μου για να είναι η Καμάλα η υποψήφια του κόμματός μας », είπε ο Μπάιντεν στο X.

 

Υποσχέθηκε περισσότερες λεπτομέρειες για την απόφασή του σε μια ομιλία του στο έθνος αργότερα αυτή την εβδομάδα.

Ἀπό : sputnikglobe.com

Καλέ, τί ἀναπάντεχο ἦταν αὐτό ; ! "Κεραυνός ἐν αἰθρίᾳ" !!! 

Πλάκα ἔχουν οἱ νεοταξίτες...

Νά ᾿δεῖτε πού ΔΕΝ θά εἶναι ἡ Καμάλα στήν θέσι του γιά τήν ὑποψηφιότητα...



Περιμένουμεεε...

Σημ. ἡ ἐπιστολή ἀπό ἐδῶ


Ἡ Πελασγική

https://sxolianews.blogspot.com/2024/07/blog-post_76.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!