Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

Η αξία της α λ ή θ ε ι α ς



Ανοιχτή επιστολή του ταριχευτή John O'Looney προς τον επικεφαλής του Βρετανικού Ινστιτούτου Ταριχευτών


(Η συγκλονιστική) Ανοιχτή επιστολή από τον ταριχευτή John O'Looney προς την Karen Caney, η οποία συμπεραίνω ότι είναι επικεφαλής του Βρετανικού Ινστιτούτου Ταριχευτών και η οποία αντιστέκεται σε μια πρόταση για έρευνα των παρατηρήσεων των ευρύτερων μελών της BIE. - Δρ Mike Yeadon






Αγαπητή κα Caney,

Σας γράφω αφού μίλησα για κάποιο χρονικό διάστημα με έναν αυξανόμενο αριθμό ταριχευτών και επαγγελματιών κηδειών, καθώς και με τον ταγματάρχη Tom Haviland στις ΗΠΑ σχετικά με την παγκόσμια έρευνα θρόμβων αίματος του 2024.

Χωρίς πραγματική έκπληξη από την πλευρά μου Karen, μου είπαν τα μέλη της BIE ότι αρνηθήκατε να στείλετε αυτήν την ανώνυμη έρευνα στα μέλη της BIE σας και ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα λόγο για τον οποίο αυτό να μην φαίνεται πολύ δυσμενώς για εσάς προσωπικά καθώς βγαίνει η αλήθεια.

Μου είπαν επίσης ότι έχετε απειλήσει ενεργά οποιοδήποτε μέλος της BIE να εγείρει ανησυχίες για πειθαρχικά μέτρα και έχω πράγματι δει το όνομά μου να αναφέρεται στο μηνιαίο περιοδικό σας Bi. (πόσο ηλίθιο ειλικρινά)

Ξέρω ότι έχει τεθεί στις συναντήσεις σας BIE από μέλη της BIE - έχω μιλήσει μαζί τους προσωπικά και ο αριθμός αυτός αυξάνεται παράλληλα με το υπερβολικό ποσοστό θνησιμότητας.

Γιατί το κάνετε αυτό Karen, αναρωτιέμαι;


Karen Caney


Οι υπερβολικοί θάνατοι τρέχουν σε επίπεδα ρεκόρ εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, ειδικά οι νέοι άνθρωποι «πεθαίνουν ξαφνικά» σε αριθμούς ρεκόρ και μέσα τους βρίσκω μια παθολογία που δεν έχω ξαναδεί - ειδικά μεταξύ των νέων, τους τοποθετώ σε φέρετρα.

Τόσοι πολλοί υπερβολικοί θάνατοι που ο ONS έχει καταφύγει ακόμη και στην αναδιατύπωση του τρόπου με τον οποίο τους μετρούν για να προσπαθήσουν να το κρύψουν.

Έχω βρει αφύσικους λευκούς ινώδεις θρόμβους εδώ και αρκετό καιρό, όπως και πολλοί άλλοι, μια παθολογία που δεν έχω δει ποτέ πριν. Τα έχω δει μόνο από τα μέσα του 2021, λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία των εμβολίων covid και συνεχίζω να τα βρίσκω τακτικά μέχρι σήμερα - κάθε ένας από αυτούς τους νεκρούς έχει εμβολιαστεί κατά του covid.

Το ξέρω, γιατί μου το λένε οι οικογένειες και είναι σαφώς όλοι τώρα νεκροί και γεμάτοι από αυτούς τους θρόμβους.

Ένα από τα καλύτερα προσόντα μου Karen είναι η ειλικρίνεια - θα τη λατρέψετε.

Karen, επιτρέψτε μου να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας. Η προσωπική μου γνώμη για εσάς είναι αυτή - μπορείτε να εξαπατάτε, μπορείτε να πείτε ότι διαθέτετε "ελάχιστο ελεύθερο χρόνο" για να μοιραστείτε αυτήν την έρευνα και να αρνηθείτε να τη δείτε κατά τη διάρκεια της εργασίας σας. Δεν αλλάζει αυτό που έρχεται.

Έχω δει τις μάλλον απελπισμένες απαντήσεις σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και είναι απόδειξη τώρα.

Επειδή η πραγματικότητα είναι ότι αυτοί οι θρόμβοι είναι τώρα το χειρότερο κρυμμένο μυστικό στη βιομηχανία κηδειών και όπως μου είπε ένας διευθυντής κηδειών μόλις αυτή την εβδομάδα, «όλοι κάνουν πίσω και φοβούνται», ένας άλλος με χτύπησε στον ώμο και με ευχαρίστησε στο τοπικό κρεματόριο σήμερα που είπα την αλήθεια.

Όλοι μιλούν ανοιχτά γι' αυτό τώρα.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι καθώς η αλήθεια αναδύεται, θα αποκαλυφθεί ότι υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με την απόκρυψη αυτής της αλήθειας και, για παράδειγμα, αρνούμενοι να κυκλοφορήσουν αυτήν την έρευνα στα μέλη της BIE για την επαγγελματική τους γνώμη, ενδεχομένως να προσθέσετε τον εαυτό σας στις τάξεις τους.

Σίγουρα, δεν νομίζω ότι έχετε τίποτε να κρύψετε ή να φοβηθείτε; Εξάλλου, δεν ήσασταν εσείς που προωθήσατε αυτά τα τρυπήματα, ή μήπως ήσασταν, Karen.

Εάν πραγματικά δεν υπάρχει ουσία σε αυτό, αφήστε τα μέλη της BIE σας να πουν τη γνώμη τους ανώνυμα, ώστε να μπορούμε όλοι να δούμε εάν υπάρχει κάποιο μοτίβο εκεί που βλέπουν άλλοι μαζί με τους ανθρώπους που περιλαμβάνονται σε αυτό το email. Σταθείτε στην σωστή πλευρά της ιστορίας.

Ευτυχώς τώρα, ένας αυξανόμενος αριθμός επαγγελματιών κηδειών, στους οποίους περιλαμβάνεται ένας αυξανόμενος αριθμός δικών σας μελών της BIE, έχουν επικοινωνήσει μαζί μου λέγοντας ότι βρίσκουν επίσης αυτή τη νέα παθολογία μέσα στους νεκρούς τακτικά και ότι είναι όλοι εμβολιασμένοι και με προσεγγίζουν με φόβο και απελπισία καθώς τους απειλείτε ανοιχτά να μην πουν λέξη. 

Έχουμε μεγάλες ανταλλαγές email και οι αριθμοί σε αυτήν την ομάδα αυξάνονται.

Τί είναι αυτό που σας κάνει να ανησυχείτε τόσο πολύ ώστε να απειλείτε και να φιμώνετε τα μέλη της BIE από το να εγείρουν ανησυχίες για μια νέα παθολογία που σαφώς σκοτώνει ανθρώπους; 

Σίγουρα θα συμφωνούσατε ότι κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος θα ενθάρρυνε την εξέτασή του προκειμένου να σώσει ενδεχομένως ζωές, αλλά όχι εσείς φαίνεται;

Τώρα είμαι διευθυντής κηδειών για 18 χρόνια και ήμουν παρών σε χιλιάδες ταριχεύσεις, 7 χρόνια από τα οποία εργάστηκα και για τον ιατροδικαστή, οπότε είμαι πολύ έμπειρος στο ποια παθολογία είναι «φυσιολογική» και τι δεν είναι φυσιολογικό όταν εξετάζω έναν νεκρό - ειδικά όταν συμπίπτει με ένα τεράστιο ανεξήγητο υπερβολικό ποσοστό θνησιμότητας και έναν αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων πολύ πιο ειδικευμένων από εσάς ή εμένα που φωνάζουν ανοιχτά για αυτούς τους θρόμβους, οπότε είμαι πολύ έμπειρος.

Άνθρωποι όπως η καθηγήτρια Dolores Cahill, η Δρ Tess Lawrie, ο Δρ Sucharit Bhakdhi, ο Δρ Mike Yeadon: Για να αναφέρουμε μόνο μερικούς.

Αλλά αυτό που δεν έχω συνηθίσει καθόλου είναι η κακή συμπεριφορά από ανθρώπους στο αξίωμα, η οποία κατά την προσωπική μου γνώμη είναι εξαπάτηση και ενεργά επιδιώκει να αποκρύψει «δυσάρεστες αλήθειες». Κατά τη γνώμη μου αυτό δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά, αλλά κοινωνιοπαθητική εγκληματική συμπεριφορά.

Παρακάτω απεικονίζεται μόνο ένα παράδειγμα πολλών δεκάδων και δεκάδων ανώμαλων λευκών ινωδών θρόμβων που έχω βρει στο δικό μου γραφείο κηδειών μέσα στις αρτηρίες, τις καρδιές και τους πνεύμονες των εμβολιασμένων για covid νεκρών.

Όλοι οι επαγγελματίες κηδειών και υγείας σε αυτό το email το έχουν δει - είστε η μόνη που δηλώνει ότι δεν έχει δει τίποτε ανησυχητικό, εξαπατά και αποπροσανατολίζει και διαχωρίζει τη θέση της από αυτό και αυτό με ανησυχεί.

Ανησυχώ για εσάς, Karen.

Αυτό βρέθηκε από ένα μέλος της BIE που έχει 25 χρόνια κάτω από τη ζώνη τους και έχω δει εκατοντάδες άλλες πανομοιότυπες και μη φυσιολογικές παθολογίες να εμφανίζονται παγκοσμίως σε νεκρούς λήπτες εμβολίων.

Αλλά εσείς, δεν τα βλέπετε; Πού ψάχνετε; Κοιτάζετε καθόλου;

Παράξενη και διαφορετική παθολογία πανομοιότυπη με αυτή διαπιστώνεται από ταριχευτές σε πολλές χώρες και αυτή η ανώνυμη έρευνα στοχεύει να ανακαλύψει όσο το δυνατόν περισσότερα σχετικά με αυτές τις ανωμαλίες.

Κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος με ηθική πυξίδα και που δεν ήταν συνένοχος σε κανενός είδους συγκάλυψη θα ήθελε το ίδιο πράγμα – την αλήθεια.

Σίγουρα είναι η αλήθεια αυτό που θέλετε και εσείς, Karen;

Είναι πιθανό αυτοί οι λευκοί θρόμβοι να είναι η αιτία των υπερβολικών θανάτων και, αν ναι, ποια είναι η αιτία πίσω από το σχηματισμό τους, το πιο ανησυχητικό γιατί εμποδίζετε τα μέλη της BIE να συμμετάσχουν σε αυτήν την έρευνα γνωρίζοντας ότι θα μπορούσε σίγουρα να αποκαλύψει μια τρομερή ιατρική γκάφα ή έγκλημα και να σώσει ζωές καθώς συνεχίζουν να αναπτύσσουν αυτά τα δηλητήρια mRNA;

Σίγουρα είναι μέρος του καθήκοντος μέριμνας για τους διευθυντές κηδειών, τους ταριχευτές και τις σχετικές ενώσεις τους και απλά αξιοπρεπείς ανθρώπους να διερευνήσουν οποιαδήποτε νέα στοιχεία θανάτου που δεν έχουν ξαναδεί.

Αυτή είναι η υπηρεσία προς τους «ζωντανούς» που πρέπει να παρέχουν και υπήρξε ο λόγος, σε πολλές περιπτώσεις, για την πρόοδο της ιατρικής – το ξέρετε αυτό, αλλά σκόπιμα αποπροσανατολίζετε και το καταπνίγετε, και ναι, έχω δει την αλληλογραφία σας με άλλους να κάνουν ακριβώς αυτό – έχω δει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Karen.

Είναι απόδειξη τώρα.

Εκπλήσσομαι με την διαπίστωση ότι δεν ενδιαφέρεστε καθόλου να προχωρήσετε περαιτέρω την επιστήμη μας και να είστε μέρος της ανακάλυψης γιατί τόσοι πολλοί πεθαίνουν ξαφνικά με την ολοκλήρωση αυτής της ευρύτερης έρευνας.

Είναι επίσης δυνητικά πολύ επιζήμιο για εσάς προσωπικά Karen, γιατί καθώς αναδύεται η αλήθεια, το ίδιο κάνουν και οι ενέργειες εκείνων που εμπλέκονται στην καθυστέρηση της εμφάνισης αυτών των αληθειών – συμπεριλαμβανομένων των πράξεών σας.

Οι ενέργειες της Karen Caney.

Υποτίθεται ότι είστε ανώτερη ταριχεύτρια, καθηγήτρια και συνεργάτης του BIE, και όμως είστε ο μόνος από εμάς που ακόμα ΔΕΝ βλέπουμε αυτούς τους αφύσικους θρόμβους;

Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό θα πρέπει να ανησυχεί όλους πολύ για την επαγγελματική σας ικανότητα, γιατί σαφώς είτε δεν κάνετε καθόλου ταριχεύσεις, είτε τις κάνετε με τα μάτια κλειστά, είτε δεν κάνετε καθόλου τη δουλειά σας - ή λέτε ψέμματα.

Ποια είναι η Karen, ή βρίσκεστε ίσως κάτω από κάποιο είδος πίεσης; Είμαστε μεταξύ μας εδώ και μπορείτε να είστε ειλικρινής. Ο λόγος που το ρωτάω αυτό, είναι επειδή τίποτε από όσα λέτε δεν βγάζει κοινή λογική: Για παράδειγμα, λέτε: "Είμαι πολύ απασχολημένη για να στείλω την έρευνα" και το λέτε αυτό καθώς βλέπουμε χιλιάδες υπερβολικούς θανάτους και ανθρώπους γεμάτους λευκούς, αφύσικους θρόμβους - οπότε αφιερώστε χρόνο Karen.

Σε αυτές τις ημέρες της σύγχρονης πληροφορικής, η συνδεδεμένη έρευνα μπορεί να σταλεί στα μέλη σας με το πάτημα ενός κουμπιού του ποντικιού, όπως έχω κάνει σε αυτήν την αλληλογραφία προς εσάς και πολλούς άλλους επαγγελματίες κηδειών και ανθρώπους που περιλαμβάνονται σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ΟΛΟΙ βλέπουν μέσα από εσάς - είναι αβίαστο και εάν υπάρχει ένα μοτίβο σοβαρής ανησυχίας για την υγεία, τότε σίγουρα όλοι πρέπει να γνωρίζουμε και είναι προς το συμφέρον της δημόσιας υγείας.

Στέλνετε επίσης πολλά ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλα τα μέλη σας - μου λένε ότι τα λαμβάνουν από εσάς συνεχώς, οπότε σαφώς δεν σας είναι δύσκολο.

Η έρευνα είναι επίσης ανώνυμη - ένας επιπλέον λόγος για να γίνει, έτσι ώστε όσοι συμμετέχουν να μην μπορούν να πειθαρχηθούν ή να παρενοχληθούν, αλλά να μπορούν να μιλήσουν ελεύθερα και ανώνυμα.

Σίγουρα θα το θέλατε - ή μήπως όχι;

Κλείνοντας, θα σας πω το εξής:

Μου είπαν τα μέλη της BIE ότι τους είπατε "σας εξοργίζω" και Karen θεωρώ ότι αυτό είναι ένα πραγματικό παράσημο τιμής, γιατί ενώ μπορείτε να παραιτηθείτε Karen (ξέρω ότι παραιτείστε) δεν θα ξεφύγετε από την ευθύνη για τις πράξεις σας ή την αδράνειά σας κατά την θητεία σας στο αξίωμα

Δεν πρόκειται να ξεφύγετε από αυτό, π ο τ έ.

Όλοι τελικά θα κριθούμε για αυτό που κάνουμε, συμπεριλαμβανομένου και εσάς.

Εάν αισθάνεστε άβολα καθώς οι μάζες αρχίζουν να το βλέπουν, θα είμαι ειλικρινής, χαίρομαι πολύ γι' αυτό. Αν ανησυχείτε καθώς η δικαιοσύνη πλησιάζει τους συνένοχους στο έγκλημα, και πάλι κανείς δεν είναι πιο χαρούμενος γι 'αυτό από εμένα, Karen.

Γιατί αν είχατε καθίσει μαζί μου μπροστά σε αυτές τις οικογένειες και βλέπατε την αγωνία και τον πόνο που περνούν καθώς τα παιδιά, οι μαμάδες, οι μπαμπάδες και οι παππούδες τους πεθαίνουν, συχνά με αγωνία, γεμάτοι από αυτούς τους θρόμβους, θρόμβους που αρνείστε να αναγνωρίσετε ή ακόμα και να ρωτήσετε ταριχευτές αν βλέπουν, όταν είστε σε ιδανική θέση για να το κάνετε, τότε θα καταλαβαίνατε γιατί απεχθάνομαι ανθρώπους σαν εσάς Karen

Γιατί αν είχατε βοηθήσει να τεθούν αυτές οι ανησυχίες που πολλοί συνάδελφοι επαγγελματίες σας εξέφρασαν ώστε να μπορέσουν να εξεταστούν, τότε θα μπορούσατε ενδεχομένως να σώσετε πολλές χιλιάδες ανθρώπους - και θα μπορούσατε ακόμη.

Αλλά εξακολουθείτε να επιλέγετε να μην το κάνετε και αυτό, κατά την προσωπική μου γνώμη, είναι οι ενέργειες ενός εγωιστή, δειλού εγκληματία.

Είθε ο Θεός να σας συγχωρήσει, εγώ σεν θα το κάνω ΠΟΤΕ, Karen.

Ήταν υπέροχο να σας στέλνω email, να είστε σίγουρη ότι δεν θα το κάνω ποτέ ξανά, είπα αυτό που έπρεπε να πω για να μεταφέρω την προσωπική μου γνώμη για εσάς σε εσάς και ενώ λέτε στους άλλους πώς "με απεχθάνεστε", τώρα ξέρετε ότι το συναίσθημα είναι πολύ αμοιβαίο.

Μπορώ να σας πω με τη βεβαιότητα της ανατολής του ήλιου ότι θα είμαι στη σωστή πλευρά της ιστορίας.

Χαιρετισμούς και τις καλύτερες ευχές για το μέλλον.

John O' Looney







ΠΗΓΗ: The Merit of Truth - by Lioness of Judah Ministry (substack.com)


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ




ΣΧΕΤΙΚΑ:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!